Με κύρια χαρακτηριστικά την απεριόριστη καθημερινή χρηστικότητα, τη δυνατότητα κάλυψης μεγάλων αποστάσεων, τις συναρπαστικές επιδόσεις και την αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία σε αστικές περιοχές η M5 Touring είναι μοναδική.
Η μετάδοση ισχύος μέσω του οκτατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων M Steptronic, το σύστημα τετρακίνησης M xDrive, το ενεργό διαφορικό M και η ειδική τεχνολογία πλαισίου M είναι προσαρμοσμένα με ακρίβεια στα χαρακτηριστικά απόδοσης του συστήματος κίνησης M HYBRID. Ως αποτέλεσμα η νέα BMW M5 Touring επιταχύνει από τα 0 στα 100 km/h σε 3,6 δευτερόλεπτα και θα ξαφνιάσει ευχάριστα τους οδηγούς προσφέροντας εξαιρετική ελαστικότητα και απαράμιλλη ακρίβεια σε ιδιαίτερα δυναμικές καταστάσεις οδήγησης.
Η παγκόσμια πρεμιέρα της έγινε στο Monterey Car Week στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ. Το λανσάρισμα στην αγορά θα έρθει τον Νοέμβριο με την έναρξη της παραγωγής στο εργοστάσιο του BMW Group στο Dingolfing. Οι σημαντικότερες αγορές για τη νέα BMW M5 Touring είναι η Γερμανία και οι ΗΠΑ, και ακολουθούν η Μεγάλη Βρετανία, ο Καναδάς και η Ελβετία.
Εισάγοντας μία νέα ερμηνεία της χαρακτηριστικής σχεδίασης M, η νέα BMW M5 Touring εκφράζει ξεκάθαρα τον εμπνευσμένο από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα χαρακτήρα της.
Ένα υψηλό ποσοστό επιφανειών βαμμένων στο χρώμα του αμαξώματος και το μαύρο φινίρισμα της οροφής δημιουργούν μια καθαρή εμφάνιση που υποστηρίζει τις αναλογίες ενός Touring μοντέλου.
Οι φουσκωμένοι θόλοι των τροχών συνδυάζονται με τους μυώδεις ώμους και τη μακριά γραμμή οροφής με σκοπό να τονίζουν την αθλητική εμφάνιση της νέας BMW M5 Touring και ταυτόχρονα να την διαφοροποιήσουν από τη νέα BMW Σειρά 5 Touring.
Το σμιλεμένο μπροστινό μέρος διαμορφώνεται από μεγάλες εισαγωγές αέρα και μια μάσκα νεφρών BMW M νέας σχεδίασης, η οποία αναδεικνύεται από τον στάνταρ φωτισμό περιγράμματος BMW Iconic Glow.
Τα λεπτά πίσω φώτα που επεκτείνονται στις πλευρικές επιφάνειες, οι κάθετοι ανακλαστήρες στα εξωτερικά άκρα του πίσω μέρους και ο διαχύτης δύο τμημάτων όπου ενσωματώνονται αριστερά και δεξιά τα δύο ζεύγη απολήξεων του συστήματος εξαγωγής τονίζουν το πλάτος και τη στιβαρότητα της νέας BMW M5 Touring.
Το σύστημα M HYBRID της νέας BMW M5 Touring συνδυάζει έναν υψηλόστροφο V8 κινητήρα 4,4 λίτρων με έναν ενσωματωμένο στο οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic ηλεκτροκινητήρα.
Εκτός από την πιο πρόσφατη έκδοση της τεχνολογίας M TwinPowerTurbo, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης επωφελείται επίσης από μια πολλαπλή εξαγωγή τύπου cross-bank και βελτιστοποιημένο σύστημα διαχωρισμού λαδιού. Αποδίδει μέγιστη ισχύ 430 kW/585 hp και μέγιστη ροπή 750 Nm.
O ηλεκτροκινητήρας προέρχεται από την τελευταία, πέμπτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 145 kW/197 hp. Έχει ονομαστική ροπή 280 Nm, αλλά ένα σύστημα pre-gearing – που έχει κατοχυρώσει η BMW με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας – επιτρέπει την αύξηση της πραγματικής ροπής στην είσοδο του κιβωτίου ταχυτήτων στα 450 Nm.
Η ικανότητα του ηλεκτροκινητήρα να παράγει άμεσα την ισχύ του και η έξυπνα ελεγχόμενη αλληλεπίδρασή του με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης διασφαλίζουν απόκριση χωρίς καθυστέρηση και μία αίσθηση γραμμικής παροχής ισχύος στις υψηλές ταχύτητες και με πλήρες φορτίο.
Η τελική ταχύτητα που περιορίζεται στάνταρ στα 250 km/h μπορεί να αυξηθεί στα 305 km/h με το προαιρετικό πακέτο M Driver’s Package.
Το σπορ σύστημα εξαγωγής με ηλεκτρικά ελεγχόμενα πτερύγια εξασφαλίζει έναν συναισθηματικά συναρπαστικό ήχο κινητήρα. Ανάλογα με τη διαμόρφωση και το επιλεγμένο πρόγραμμα λειτουργίας, η παροχή ισχύος του ηλεκτροκινητήρα συνοδεύεται από το δικό της soundtrack με τη μορφή του BMW Iconic Sounds Electric.
Στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, η νέα BMW M5 Touring μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα έως 140 km/h. Η μπαταρία υψηλής τάσης έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 18,6 kWh, εξασφαλίζοντας ηλεκτρική αυτονομία 61 – 67 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP. Η Μονάδα Συνδυασμένης Φόρτισης (Combined Charging Unit) εξασφαλίζει φόρτιση AC με ισχύ έως και 11 kW.
Το σύστημα τετρακίνησης M xDrive, όπως και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ενεργό διαφορικό Active M Differential στον πίσω άξονα, είναι ειδικά προσαρμοσμένο στα χαρακτηριστικά απόδοσης του συστήματος κίνησης M HYBRID.
Πέραν της στάνταρ ρύθμισης 4WD, οι οδηγοί μπορούν επίσης μέσω του μενού M Setup να επιλέξουν τη λειτουργία 4WD Sport, στην οποία το σύστημα M xDrive στέλνει περισσότερη ισχύ στους πίσω τροχούς.
Επίσης, με την επιλογή της λειτουργίας 2WD με απενεργοποιημένο το σύστημα DSC (Dynamic Stability Control), οι έμπειροι οδηγοί θα απολαύσουν μία απολύτως καθαρόαιμη εμπειρία.
Με εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά της, η νέα BMW M5 Touring στηρίζεται στο μακρύ μεταξόνιο και στα φαρδιά μετατρόχια.
Σημαντικό ρόλο παίζει η βελτιωμένη ακαμψία του αμαξώματος, χάρη σε μια σειρά ενισχύσεων, συμπεριλαμβανομένης μιας μπάρας που ενώνει τους θόλων των τροχών με το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου.
Το πίσω τμήμα φέρει ειδικές για το μοντέλο υποδαπέδιες ενισχύσεις που περιλαμβάνουν μια εγκάρσια μπάρα, μία πλάκα ενίσχυσης και άλλα στοιχεία στο χώρο αποσκευών.
Η προηγμένη τεχνολογία πλαισίου της νέας BMW M5 Touring περιλαμβάνει έναν μπροστινό άξονα με διπλά ψαλίδια και μια διάταξη πέντε συνδέσμων πίσω με ειδική για το μοντέλο κινηματική και ελαστοκινηματική. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης η προσαρμοζόμενη ανάρτηση M με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και Integral Active Steering.
Οι ειδικές για μοντέλο Μ ρυθμίσεις, καθώς και η δυνατότητα που παρέχεται σε κάθε οδηγό να επιλέξει το δικό του set-up, αλλά και να προσαρμόζει την απόσβεση των αμορτισέρ σε κάθε τροχό ξεχωριστά, βελτιστοποιούν τη σύνδεση του αμαξώματος με το δρόμο και βοηθούν το αυτοκίνητο να ξεδιπλώσει όλα τα ταλέντα του – από τις δυναμικές ικανότητες μέχρι την οδηγική άνεση.
Η πρόσφυση, η ευελιξία και η κατευθυντική ευστάθεια επωφελούνται από την τεχνολογία περιορισμού της ολίσθησης των τροχών near-actuator wheel slip limitation και τη δικτύωση όλων των συστημάτων ελέγχου στο σύστημα διαχείρισης των δυναμικών χαρακτηριστικών κατά τον εγκάρσιο άξονα.
Τα στάνταρ φρένα M Compound παρέχουν την απαιτούμενη ισχύ ακινητοποίησης.
Όπως και τα προαιρετικά κεραμικά φρένα M Carbon, συνδυάζονται με ένα ενσωματωμένο σύστημα πέδησης που προσφέρει στον οδηγό δύο ρυθμίσεις αίσθησης του πεντάλ. Οι ζάντες ελαφρού κράματος M (20 ιντσών στον εμπρός άξονα, 21 ιντσών στον πίσω) είναι στάνταρ και συνδυάζονται με ελαστικά υψηλών επιδόσεων.
Η νέα BMW M5 Touring συνοδεύεται στάνταρ από πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, των οποίων η λειτουργικότητα ενισχύεται περαιτέρω από το ενσωματωμένο σύστημα πέδησης και τη δικτυωμένη διαχείριση των δυναμικών χαρακτηριστικών κατά τον εγκάρσιο άξονα.
Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει χαρακτηριστικά όπως σύστημα προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης, Lane Departure Warning με επαναφορά στη λωρίδα κυκλοφορίας με υποβοήθηση διεύθυνσης, Evasion Assistant, Attentiveness Assistant και Speed Limit Info.
Προαιρετικά, οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν το αυτοκίνητό τους με το Driving Assistant Professional που περιλαμβάνει Steering και Lane Control Assistant, Active Cruise Control, αυτόματο Speed Limit Assist, ανίχνευση φωτεινών σηματοδοτών και Active Navigation.
Το επίσης προαιρετικό Parking Assistant Professional επιτρέπει τον έλεγχο της στάθμευσης και των ελιγμών μέσω smartphone από το εξωτερικό του αυτοκινήτου.
Το ειδικό για μοντέλο M πάνελ ελέγχου στην κεντρική κονσόλα προσφέρει πρόσθετες επιλογές για την εξατομίκευση της οδηγικής εμπειρίας. Για παράδειγμα, το μπουτόν Setup παρέχει άμεση πρόσβαση στις ρυθμίσεις διαμόρφωσης για το σύστημα μετάδοσης κίνησης, τη λειτουργία Drivelogic, το πλαίσιο, τα συστήματα διεύθυνσης και πέδησης, το M xDrive και το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης.
Οι οδηγοί μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν τα μπουτόν M στο τιμόνι για να ενεργοποιήσουν δύο διαμορφώσεις που έχουν προγραμματίσει σε προγενέστερο χρόνο για τη ρύθμιση του οχήματος. Μέσω ενός μπουτόν μπορείτε επίσης να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία M Dynamic Mode για τη ρύθμιση του συστήματος ελέγχου ευστάθειας του αυτοκινήτου.
Επίσης, το DSC δύναται να απενεργοποιηθεί πλήρως. Μέσω του μπουτόν M Mode ρυθμίζεται η διαμόρφωση των οθονών και των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού.
Στο διαμόρφωση SPORT, οι επεμβάσεις από τα συστήματα υποβοήθησης και το περιεχόμενο που εμφανίζεται στην οθόνη πληροφοριών και στο BMW Head-Up Display περιορίζονται μόνο στις βασικές λειτουργίες που απαιτούνται για σπορ οδήγηση.
Με το προαιρετικό M Drive Professional, διατίθεται επίσης η διαμόρφωση TRACK. Και αυτή η επιλογή περιλαμβάνει το M Laptimer, καθώς και τη λειτουργία Boost Control, την οποία ο οδηγός μπορεί να αξιοποιήσει όταν χρειάζεται μια ιδιαίτερα δυναμική ενίσχυση της ταχύτητας κίνησης.
Πατώντας το μπουτόν M HYBRID ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει κατά το δοκούν τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος κίνησης.
Ενώ η βασική ρύθμιση Hybrid ελέγχει την αλληλεπίδραση μεταξύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης και του ηλεκτροκινητήρα, η λειτουργία Electric επιτρέπει την οδήγηση της νέας BMW M5 Touring αμιγώς ηλεκτρικά.
Η λειτουργία eControl επιτρέπει την αποτελεσματική ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση ή τη διατήρηση της φόρτισης της μπαταρίας σε σταθερό επίπεδο.
Το M Drive Professional περιλαμβάνει τις λειτουργίες Dynamic και Dynamic Plus, οι οποίες προετοιμάζουν τα συστήματα μετάδοσης κίνησης και ψύξης ώστε να διατηρούν την απόδοση σε σταθερά υψηλό επίπεδο ή να δημιουργούν σύντομα ξεσπάσματα μέγιστης ισχύος κατά την οδήγηση σε επαρχιακούς δρόμους ή στην πίστα.
Το οδηγοκεντρικό cockpit της νέας BMW M5 Touring αποπνέει μια αυθεντική αύρα αγωνιστικού αυτοκινήτου με το νέας σχεδίασης δερμάτινο τιμόνι M, τα καθίσματα πολλαπλών λειτουργιών M, τις ειδικές ενδείξεις M στο BMW Curved Display και το στάνταρ BMW Head-Up Display.
Στη δημιουργία μιας αποκλειστικής, premium ατμόσφαιρας στο εσωτερικό συμβάλλουν οι δερμάτινες επενδύσεις Merino, το BMW Interaction Bar, ο αυτόματος κλιματισμός τεσσάρων ζωνών, ο ειδικός εσωτερικός φωτισμός M με Animation Υποδοχής και το σύστημα Bowers & Wilkins Surround Sound System.
Ανάμεσα στα στοιχεία της λίστας επιλογών είναι το θερμαινόμενο τιμόνι, ο ενεργός εξαερισμός των καθισμάτων και η πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή.
Ο όγκος του χώρου αποσκευών της νέας BMW M5 Touring μπορεί να αυξηθεί από 500 σε 1.630 λίτρα.
Το στάνταρ Comfort Access και η αυτόματη λειτουργία της πίσω πόρτας επιτρέπουν την εύκολη φόρτωση και εκφόρτωση. Το μέγιστο φορτίο ρυμουλκούμενου για την προαιρετική σύνδεση τρέιλερ είναι 2.000 kg.
Η τελευταία έκδοση του BMW iDrive, που βασίζεται στο λειτουργικό σύστημα BMW Operating System 8.5, είναι σχεδιασμένη για τον άμεσο χειρισμό των λειτουργιών του οχήματος χρησιμοποιώντας την οθόνη αφής και φωνητικές εντολές με φυσική γλώσσα.
Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης το BMW Live Cockpit Professional, το οποίο συνοδεύεται από το σύστημα πλοήγησης BMW Maps και τη λειτουργία Augmented View.
Ένα σύστημα κεραίας συμβατό με 5G εξασφαλίζει βέλτιστη συνδεσιμότητα για τη χρήση ψηφιακών υπηρεσιών, όπως η ροή βίντεο και το gaming μέσα στο αυτοκίνητο.
Η ενσωμάτωση smartphone γίνεται απρόσκοπτα μέσω των Apple CarPlay και Android Auto. Επιπλέον, η νέα BMW M5 Touring προσφέρει τη δυνατότητα χρήσης μια κάρτας Personal eSim αλλά και πολλών επιλογών εξατομίκευσης που ξεκλειδώνονται μέσω του BMW ID και της εφαρμογής My BMW.
Διαβάστε επίσης:
Ιδού η νέα ριψοκίνδυνη Lamborghini! (video)
FIAT 600: Ιταλική φινέτσα, κορυφαία σχέση αξίας τιμής!
Costa Serena: Επιστρέφει στην Κίνα για κρουαζιέρες και με θεματική μυθολογία από την Ελλάδα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα