• Ναυτιλία

    Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Εξασφάλισε έσοδα 4,58 εκατ. δολαρίων

    Σεμίραμις Παληού, Διευθύνων Σύμβουλος της Diana Shipping Inc.

    Σεμίραμις Παληού, Διευθύνων Σύμβουλος της Diana Shipping Inc. και Πρόεδρος της INTERMEPA


    Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Diana Shipping, της Σεμίραμις Παληού υπέγραψε σύμβαση χρονοναύλωσης με την Paralos Shipping για ένα από τα πλοία της.

    To bulker Kamsarmax Astarte, κατασκευής 2013, χωρητικότητας 81.513 dwt, ναυλώθηκε με ακαθάριστη τιμή ναύλωσης 14.000 δολαρίων, μείον την προμήθεια 5% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο τουλάχιστον έως τις 15 Ιουλίου 2025, με δυνατότητα επέκτασης έως τις 15 Σεπτεμβρίου 2025.

    Η εταιρεία δήλωσε ότι η ναύλωση προβλέπεται να ξεκινήσει στις 18 Αυγούστου. Η απασχόληση του Astarte αναμένεται να αποφέρει περίπου 4,58 εκατομμύρια δολάρια ακαθάριστων εσόδων για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.

    Μετά την ολοκλήρωση της προαναγγελθείσας πώλησης του bulker «Χιούστον», ο στόλος της Diana Shipping αποτελείται από 38 πλοία ξηρού χύδην φορτίου – τέσσερα newcastlemaxes, οκτώ capesizes, πέντε post-panamaxes, έξι kamsarmaxes, έξι panamaxes και εννέα ultramaxes.

    Η εταιρεία αναμένει επίσης να παραλάβει δύο πλοία μεθανόλης διπλού καυσίμου νέας κατασκευής kamsarmax, μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου έως το δεύτερο εξάμηνο του 2027 και το πρώτο εξάμηνο του 2028, αντίστοιχα.

    Επί του παρόντος, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου, συμπεριλαμβανομένου του «Χιούστον» και εξαιρουμένων των δύο πλοίων που δεν έχουν παραδοθεί ακόμη, είναι περίπου 4,4 m dwt με μέση σταθμισμένη ηλικία τα 11,03 έτη.

    Διαβάστε επίσης:

    Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Μειωμένα τα έσοδα λόγω χαμηλών ναύλων

    Financial Times: Ο «οικονομικός εθνικισμός» στις ΗΠΑ απειλεί την παγκόσμια ναυτιλία – Τι φοβούνται οι πλοιοκτήτες

    Πυρκαγιές: Στο «κόκκινο» σήμερα η Βόρεια Ελλάδα και το Βόρειο Αιγαίο



    ΣΧΟΛΙΑ