Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Pyxis Tankers του Βαλέντιου Βαλεντή, γνωστοποίησε τα μη ελεγμένα αποτελέσματα για τις τρίμηνες και έξι μήνες που έληξαν στις 30 Ιουνίου 2024.

Για τους τρεις μήνες που έληξαν στις 30 Ιουνίου 2024, τα καθαρά έσοδα ήταν 13,9 εκατομμύρια δολάρια. Για την ίδια περίοδο, τα έσοδά από χρονική ναύλωση (“TCE”) ήταν 12,2 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 3,6 εκατομμυρίων δολαρίων, ή 41,9%, σε σύγκριση με την περίοδο του 2023.

1

Τα καθαρά έσοδα που αποδίδονται σε κοινούς μετόχους για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, το 2024, ήταν 5,0 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 2,3 εκατομμυρίων δολαρίων, σε σχέση με την αντίστοιχη συγκρίσιμη περίοδο το 2023.

Για το δεύτερο τρίμηνο του 2024, το καθαρό εισόδημα ανά κοινή μετοχή ήταν 0,48 δολάρια, σε σύγκριση με το καθαρό εισόδημα ανά κοινή μετοχή 0,25 δολάρια για την ίδια περίοδο το 2023.

Το προσαρμοσμένο EBITDA για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 ήταν 8,0 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 2,7 εκατομμυρίων δολαρίων, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο το 2023.

Στις 20 Ιουνίου 2024, η εταιρεία πλήρωσε 2,5 εκατομμύρια δολάρια για την εξαγορά 100.000 μετοχών της Σειράς Α (NASDAQ Cap Mkts: PXSAP). .

Ο Βαλέντιος Βαλέντης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, σχολίασε:

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναφέρουμε ισχυρά αποτελέσματα για το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο του 2024 με έσοδα, καθαρά 13,9 εκατομμυρίων δολαρίων και καθαρά έσοδα που αποδίδονται σε κοινούς μετόχους 5,0 εκατομμυρίων δολαρίων με βασικά κέρδη ανά μετοχή 0,48 δολάρια.

Το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024, ο τομέας των δεξαμενόπλοιων συνέχισε να παρουσιάζει έντονη δραστηριότητα ναυλώσεων λόγω της παγκόσμιας ζήτησης για καύσιμα μεταφοράς, σχετικά χαμηλά αποθέματα πολλών προϊόντων πετρελαίου, θετική δραστηριότητα διυλιστηρίων, σε συνδυασμό με τη σημαντική επίδραση των συνεχιζόμενων συγκρούσεων (Ρωσία /Ουκρανία και Ισραήλ/Χαμάς) που οδήγησε σε συνεχή εξάρθρωση της αγοράς των μεταβαλλόμενων εμπορικών προτύπων και την επέκταση των θαλάσσιων μεταφορών εμπορευμάτων σε τόνους μιλίων.

Κατά το δεύτερο τρίμηνο, αναφέραμε ένα μέσο ημερήσιο TCE για τα MR μας 32.868 δολάρια. Παρά τη συνήθη αναμενόμενη εποχική επιβράδυνση, το περιβάλλον των δεξαμενόπλοιων προϊόντων παραμένει ισχυρό και από τις 9 Αυγούστου 2024, το 68% των διαθέσιμων ημερών μας για MR το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024, είναι με μέσο εκτιμώμενο TCE 33.850 δολάρια ανά ημέρα. Τώρα διαθέτουμε και διαχειριζόμαστε τρία σύγχρονα οικολογικά αποδοτικά MR, δύο από τα οποία χρησιμοποιούνται επί του παρόντος με βραχυπρόθεσμες ναυλώσεις.

Στο ξηρό φορτίο, οι συνθήκες ναύλωσης ήταν επίσης εποικοδομητικές. Για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024, τα τρία μεσαίου μεγέθους οικολογικά αποδοτικά φορτηγά χύδην φορτίου μας παρήγαγαν κατά μέσο όρο TCE 22.333 δολάρια την ημέρα. Όλα τα πλοία μας χύδην ξηρού φορτίου χρησιμοποιούνται επί του παρόντος με βραχυπρόθεσμες ναυλώσεις και από τις 9 Αυγούστου 2024, η μέση εκτιμώμενη TCE ήταν 17.200 δολάρια την ημέρα με κρατήσεις 76% των διαθέσιμων ημερών για το τρίτο τρίμηνο του 2024.

Εκτός από πιθανές εξαγορές πλοίων, αναμένουμε να συνεχίσουμε να επιδιώκουμε πρόσθετες συναλλαγές ενίσχυσης της αξίας, συμπεριλαμβανομένης της επαναγοράς πρόσθετων κοινών μετοχών στο πλαίσιο του εγκεκριμένου προγράμματός μας, διατηρώντας παράλληλα τη λειτουργική και κεφαλαιακή πειθαρχία».

Διαβάστε επίσης:

Σπέτσες: Πυρκαγιά σε επιβατηγό πλοίο ανοιχτού τύπου – Προανάκριση διενεργεί το λιμεναρχείο Σπετσών

Γιώργος Ξηραδάκης: Οι τρεις εταιρείες της ακτοπλοΐας, ελέγχουν το 63% της διακίνησης των επιβατών και το 71% των οχημάτων

Φωτιά στην Αττική: Στο λιμάνι του Λαυρίου αντί της Ραφήνας θα καταπλεύσουν τρία επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία λόγω των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων