ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Τα τρένα διέσχισαν την Ρωσία, την Λευκορωσία, την Πολωνία, την Γερμανία, αλλά κι άλλες ευρωπαϊκές χώρες και περιφέρειες μεταφέροντας 100 είδη αγαθών, συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρονικών προϊόντων, μηχανολογικού εξοπλισμού, αλλά και ενδυμάτων.
«Σε σύγκριση με τη μεταφορά εμπορευμάτων με πλοία ή αεροπλάνα, οι εμπορικές αμαξοστοιχίες Κίνας–Ευρώπης είναι λιγότερο πιθανό να επηρεαστούν από τη φύση, ενώ έχουν υψηλή σταθερότητα.
Είναι ιδιαίτερα ελκυστικές σε εταιρίες που επιδιώκουν να παραδώσουν προϊόντα σε συγκεκριμένες ποσότητες με υψηλές απαιτήσεις για τη χρονική ακρίβεια της παράδοσης τους», δήλωσε ο Σου Ζενκάνγκ, αξιωματούχος των τελωνείων της Σεντζέν.
Διαβάστε επίσης:
Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο: Χρειαζόμαστε 411 πλοία για τη μεταφορά υδρογόνου
Αριστείδης Πίττας (Euroseas): Είχαμε το καλύτερο τρίμηνο με κέρδη 5,84 δολάρια ανά μετοχή
Τι βλέπει ο Απόστολος Βακάκης για την κρίση στη Μέση Ανατολή και τα μεγέθη της Jumbo
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ζελένσκι: Ο Πούτιν «φτύνει στο πρόσωπο» όσους θέλουν πραγματικά την ειρήνη
- Πετρέλαιο: Άλμα σε υψηλά δύο εβδομάδων μετά την επίθεση με ρωσικό βαλλιστικό πύραυλο στην Ουκρανία
- Μπέζος κατά Μασκ: 100% ψέμα πως «είπα σε όλους» πως θα χάσει ο Τραμπ
- Πηγές ΥΠΕΞ: Δεν συζητήθηκε κανένα θέμα κυριαρχίας στη συνάντηση με τον Φιντάν