Η Red Bull έδωσε τέλος στις φήμες που ήθελαν να αντικαθίσταται ο Σέρτζιο Πέρεζ λόγω υστέρησης σε απόδοση.
Η ομάδα αφού αξιολόγησε όλες τις παραμέτρους, αποφάσισε να κλείσει οριστικά το θέμα αντικατάστασης του 34χρονου οδηγού, που πρόσφατα υπέγραψε νέο διετές συμβόλαιο ως και το 2026.
H συζήτηση για την αντικατάσταση του Πέρεζ έχει ανοίξει γιατί, φέτος ο Μεξικάνος είναι στην 7η θέση της βαθμολογίας με 131 βαθμούς.
Η τελευταία φορά που ανέβηκε στο βάθρο ήταν στην Κίνα στον 5ο αγώνα της χρονιάς ενώ στους τελευταίους 8 αγώνες έχει μαζέψει μόλις 28 βαθμούς.
Ο Πέρεζ υπολειτουργεί σε μεγάλο βαθμό από πέρυσι μετά το Μπακού. Το ξεκίνημα του πρωταθλήματος το 2023 τον είχε βρει νικητή σε 2 από τα 4 GP. Αυτό προκάλεσε την αντίδραση του Φερστάπεν προς τον διευθυντή αγωνιστικών δραστηριοτήτων της εταιρείας Χέλμουτ Μάρκο, που κλήθηκε να ξεκαθαρίσει την κατάσταση.
Ο Μάρκο έχει σωρεία κακών επιλογών που έχουν οδηγήσει σε «κάψιμο» πολλούς αθλητές. Οι Ρικιάρντο, Άλμπον και Γκασλί είναι τρία χαρακτηριστικά παραδείγματα οδηγών που βρίσκονται ακόμη στο grid.
Ο Μάρκο, «τα είπε» με τον Πέρεζ, αλλά έγινε από τότε και κάτι καθοριστικό: Κόπηκε η επικοινωνία μεταξύ των δυο πλευρών του γκαράζ.
Ο Πέρεζ πλέον έπρεπε να αρκεστεί στη δική του αίσθηση και στις δικές του ρυθμίσεις. Ως τότε συζητούσαν με το Φερστάπεν και το τελικό σετάρισμα αποτελούσε συνισταμένη.
Ο Πέρεζ επηρεάστηκε πολύ αρνητικά απ’ αυτή την αλλαγή προσέγγισης στη Red Bull. Οι δηλώσεις στήριξης της ομάδας δια στόματος Κρίστιαν Χόρνερ ότι υπάρχουν ακόμη πολλά πράγματα που οφείλουμε να κάνουμε για να στηρίξουμε τον Τσέκο δεικνύουν πως όλοι αναγνωρίζουν την πηγή του προβλήματος.
Στην αξιολόγηση του Πέρεζ βαραίνουν όμως θετικά και μερικές άλλες παράμετροι. Πρώτα απ’ όλα ο Φερστάπεν επιθυμεί διακαώς την παραμονή του, γιατί τον έχει του χεριού του.
Ο Ολλανδός πρωταθλητής, ειδικά φέτος που η Red Bull έχει απωλέσει την κυριαρχία της, επουδενί θα ήθελε έναν φέρελπι ταλαντούχο οδηγό στο άλλο μονοθέσιο της ομάδας.
Εν συνεχεία ο Πέρεζ έχει μεγάλη οικονομική στήριξη από εταιρείες του συμπατριώτη του Κάρλος Σλιμ και μεγαλύτερη δημοφιλία – απήχηση από το Φερστάπεν σε πολλές χώρες του κόσμου.
Όλα αυτά έχουν βαρύνουσα σημασία στην τελική απόφαση της ομάδας, που πιθανόν θα κληθεί να αντιστρέψει μέχρι ένα σημείο την οδηγία για «μη επικοινωνία» ανάμεσα στα δυο μέρη του γκαράζ. Κάνοντάς το είναι πιθανό να μείνει στη μάχη του πρωταθλήματος κατασκευαστών.
Με 10 αγώνες να απομένουν η Red Bull έχει χάσει σημαντικό μέρος της βαθμολογικής υπεροχής που είχε μετά το δυνατό φετινό ξεκίνημα και τις νίκες του Φερστάπεν στους μισούς από τους φετινούς αγώνες.
Ο Ολλανδός έχει να κερδίσει από το Ισπανικό GP (23/6) και η διαφορά από τη McLaren έχει μειωθεί στους 42 βαθμούς.
Διαβάστε επίσης:
Η κατασκευή μπαταριών είναι καθοριστικής σημασίας!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα