Είναι γεγονός ότι ο Σάινθ από το Φεβρουάριο που έμαθε ότι δεν θα βρίσκεται στη Ferrari τo 2025 ζύγισε καλά όλες τις επιλογές που είχε προτού καταλήξει στη Williams: «Είμαι πολύ χαρούμενος να ανακοινώσω ότι θα ενταχθώ στη Williams Racing από το 2025 και μετά. Δεν είναι μυστικό ότι η φετινή αγορά οδηγών ήταν εξαιρετικά περίπλοκη για διάφορους λόγους και ότι χρειάστηκε κάποιο χρόνο για να ανακοινώσω την απόφασή μου. Ωστόσο, είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι η Williams είναι το σωστό μέρος για να συνεχίσω το ταξίδι μου στη Formula 1 και είμαι εξαιρετικά περήφανος που εντάσσομαι σε μια τόσο ιστορική και επιτυχημένη ομάδα, όπου έτρεξαν πολλοί από τους παιδικούς μου ήρωες και άφησαν το στίγμα τους στο άθλημά μας. Ο τελικός στόχος να επιστρέψουμε με τη Williams εκεί που της αξίζει, στην πρώτη γραμμή, είναι μια πρόκληση που αγκαλιάζω με ενθουσιασμό και θετικότητα.
Είμαι πεπεισμένος ότι αυτή η ομάδα έχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να ξαναγράψει ιστορία και, από την 1η Ιανουαρίου, θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για τη Williams μαζί με όλα τα μέλη της ομάδας. Θέλω να ευχαριστήσω τον Τζέιμς Βόλβς και ολόκληρο το διοικητικό συμβούλιο της Williams για την εμπιστοσύνη και την υπομονή τους.
Η σταθερή ηγεσία και οι πεποιθήσεις τους έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη λήψη της απόφασής μου. Πιστεύω πραγματικά ότι ο πυρήνας κάθε επιτυχημένης ομάδας βρίσκεται στους ανθρώπους της και τη κουλτούρα της. Η Williams είναι συνώνυμη με τους αγώνες οι βάσεις του έργου είναι πολύ ισχυρές και ανυπομονώ να είμαι μέρος του από την επόμενη χρονιά»
Ο Σάινθ θα βρει στην ομάδα τον Άλεξ Άλμπον, ενώ ο Λόγκαν Σάρτζαντ μετά από δυο σεζόν με την ομάδα, αποχωρεί στο τέλος της σεζόν. Ο επικεφαλής της ομάδας Τζέιμς Βόλβς δήλωσε: «Η ένταξη του Κάρλος στη Williams είναι μια ισχυρή δήλωση πρόθεσης και από τις δύο πλευρές. Έχει αποδείξει ξανά και ξανά ότι είναι ένας από τους πιο ταλαντούχους οδηγούς, με νίκες στο παλμαρέ του.
Φέρνει μαζί του όχι μόνο εμπειρία και απόδοση, αλλά και μια έντονη επιθυμία για διάκριση, η ταύτιση είναι τέλεια. Είμαστε εδώ, είμαστε σοβαροί και με την υποστήριξη της Dorilton επενδύουμε σε ό,τι χρειάζεται για να επιστρέψουμε στην κορυφή». Αν θεωρήσουμε ότι ο Αντονέλι θα πάρει τη θέση του Χάμιλτον στη Mercedes, μένουν μόνο 3 θέσεις κενές πλέον για το 2025. Μια στην RB(ο Τσουνόντα είναι σίγουρος) μια στην Alpine (ο Γκασλί είναι σίγουρος) και μια στη Sauber (o Χούλκενμπεργκ είναι σίγουρος).
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Goldman Sachs: Περιθώριο ανόδου 5% ως τις 1.475 μονάδες το ΧΑ το 2024
- Χρηματιστήριο: Ισπανική υποχώρηση στις ελληνικές τράπεζες
- Νέα δεδομένα στην αντιμετώπιση παχυσαρκίας και διαβήτη
- ΣΕΛΠΕ: Στόχος μας είναι όλα τα μέλη να χτίσουμε μία ισχυρή κοινότητα – Η λιανική είναι η βιτρίνα της επιχειρηματικότητας