Σε εφάπαξ απομείωση 874 εκατ. ευρώ (949 εκατ. δολάρια) προχώρησε η Heineken, για τη μείωση της αποτίμησης της συμμετοχής της στη μεγαλύτερη ζυθοποιία της Κίνας.

Σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση, ο κολοσσός της μπύρας δήλωσε ότι η απομείωση της συμμετοχής της στην China Resources Beer Holdings οφείλεται στις ανησυχίες σχετικά με την καταναλωτική ζήτηση στην ηπειρωτική χώρα, η οποία είχε επηρεάσει την τιμή της μετοχής της.

1

Παράλληλα, η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο περιόρισε την πρόβλεψή της για τα λειτουργικά κέρδη ολόκληρου του έτους σε ένα εύρος μεταξύ 4% και 8%, ενώ είχε προβλέψει αύξηση λειτουργικών κερδών σε χαμηλό έως υψηλό μονοψήφιο ποσοστό.

Οι ενοποιημένοι όγκοι μπύρας – που περιλαμβάνει την ομώνυμη μάρκα της καθώς και περισσότερες από 300 άλλες μπύρες όπως οι Amstel, Red Stripe, Sol και Desperados – αυξήθηκαν κατά 2,1% οργανικά, χάνοντας τις προσδοκίες της αγοράς για αύξηση 3,2%.

Οι όγκοι της μάρκας Heineken αυξήθηκαν κατά 9,2%.

«Στο δεύτερο εξάμηνο, θα αυξήσουμε ουσιαστικά τις επενδύσεις στην αγορά και τις δαπάνες πωλήσεων, με αξιοσημείωτες αυξήσεις σε βασικές αγορές», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Dolf van den Brink.

Το διοικητικό συμβούλιο ανακοίνωσε προμέρισμα 0,69 ευρώ ανά μετοχή, σταθερό από ένα χρόνο πριν.

Υπενθυμίζεται ότι η Heineken απέκτησε το 2018, το 40% της μητρικής εταιρείας της εισηγμένης στο Χονγκ Κονγκ China Resources Beer έναντι 3,1 δισ. δολαρίων.

Το deal, έδωσε στη Heineken έναν εταίρο με τοπική εμβέλεια διανομής για την πλοήγηση στη μεγαλύτερη αγορά μπύρας στον κόσμο.

Έτσι, επέτρεψε στην κινεζική εταιρεία να επεκταθεί στην κατηγορία της premium μπύρας.

Διαβάστε επίσης: 

United Airlines: Άλλαξε πορεία πτήσης λόγω «βιολογικού κινδύνου» – Ακόμα και μέλη του πληρώματος έκαναν εμετό

Metlen: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά της Volterra

Apple: Kαθυστερεί η ανάπτυξη των νέων λειτουργιών AI στο λογισμικό του iPhone