Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Performance Shipping Inc. της Αλίκης Παληού και του Ανδρέα Μιχαλόπουλου, γνωστοποίησε καθαρά έσοδα 10,2 εκατομμυρίων δολαρίων και κέρδη που θα αποδοθούν σε κοινούς μετόχους 9,7 εκατομμύρια δολάρια για το δεύτερο τρίμηνο του 2024.

Τα έσοδα ήταν 20,5 εκατομμύρια δολάρια για το δεύτερο τρίμηνο του 2024, ενώ ήταν 31,5 εκατομμύρια δολάρια για την ίδια περίοδο το 2023.

1

Αυτή η μείωση αποδόθηκε στη μείωση του ισοδύναμου χρόνου ναύλωσης που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του τριμήνου και στη μείωση των ημερών πλοιοκτησίας μετά την πώληση του πλοίου P. Kikuma τον Δεκέμβριο του 2023.

Σε όλο τον στόλο, ο μέσος συντελεστής TCE για το δεύτερο τρίμηνο του 2024 ήταν 30.970 δολάρια, σε σύγκριση με μέσο ναύλο 41.868 δολαρίων για την ίδια περίοδο το 2023. ]

Τα καθαρά έσοδα για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024, ανήλθαν σε 21,6 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με καθαρά έσοδα 34,1 εκατομμυρίων δολαρίων για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023.

Τα καθαρά έσοδα που αποδίδονται σε κοινούς μετόχους για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024, ανήλθαν σε 20,7 εκατ. δολάρια.

Το καθαρό εισόδημα που αναλογεί σε κοινούς μετόχους για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023 ανήλθε σε 22,5 εκατομμύρια δολάρια.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου του 2024, ο Ανδρέας Μιχαλόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε:

«Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου του 2024, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παρέμεινε σταθερή, υποστηριζόμενη από τη συνεχιζόμενη αλλαγή στα εμπορικά πρότυπα που προέκυψαν από το ρωσικό εμπόριο πετρελαίου και τις διαταραχές στην Ερυθρά Θάλασσα. Αυτοί οι παράγοντες οδήγησαν σε ταξίδια δεξαμενόπλοιων μεγάλων αποστάσεων.

Η αυξημένη ζήτηση σε τονομίλια, σε συνδυασμό με την περιορισμένη αύξηση της προσφοράς, συνεχίζει να διατηρεί σταθερές τιμές ναύλωσης δεξαμενόπλοιων. Αυτό επέτρεψε στην εταιρεία μας να επιτύχει ένα μέσο ισοδύναμο ναύλο σε όλο τον στόλο 30.970 δολαρίων ανά ημέρα, που αντιστοιχεί σε τριμηνιαία έσοδα 20,5 εκατομμυρίων δολάρια και τριμηνιαίο καθαρό εισόδημα που αποδίδεται σε κοινούς μετόχους 9,7 εκατομμύρια δολάρια.

Στο μέλλον, πιστεύουμε ότι το κερδοφόρο περιβάλλον της αγοράς δεξαμενόπλοιων θα παραμείνει σταθερό, παρακινώντας μας σε μια στρατηγική ανάπτυξης στόλου που δίνει έμφαση στην ισορροπημένη έκθεση σε βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα συμβόλαια χρονοναύλωσης και στην αγορά spot.

Αναλυτικότερα, ένα από τα επτά δεξαμενόπλοια Aframax του στόλου λειτουργίας μας εμπορεύεται στην αγορά σποτ, ενώ τα υπόλοιπα έξι πλοία λειτουργούν επί του παρόντος με συμβάσεις χρονοναύλωσης με ναυλωτές πρώτης κατηγορίας, εξασφαλίζοντας ένα υπόλοιπο σταθερό υπόλοιπο εσόδων περίπου 61,1 εκατομμυρίων δολαρίων από τις αρχές του τρίτου τριμήνου του 2024.

Ένα από αυτά τα συμβόλαια χρονοναύλωσης λήγει τον Αύγουστο. Αναμένουμε να διατηρήσουμε την έκθεση στην πολλά υποσχόμενη αγορά spot στις εποχιακά ισχυρές περιόδους του φθινοπώρου και του χειμώνα. Ως αποτέλεσμα, αναμένουμε να χρησιμοποιήσουμε αυτό το πλοίο με ακόμη πιο προσοδοφόρες τιμές, αξιοποιώντας έτσι το εύρωστο περιβάλλον ναύλων που επικρατεί για τα δεξαμενόπλοια Aframax.

Κοιτάζοντας το μέλλον, παραμένουμε επικεντρωμένοι στη στρατηγική επέκτασης και ανανέωσης του στόλου μας, η οποία δίνει προτεραιότητα στην απόδοση καυσίμου και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων και αντανακλά τη δέσμευσή μας να συμμετέχουμε στην ενεργειακή μετάβαση. Όπως ανακοινώσαμε προηγουμένως, έχουμε συνάψει συμβάσεις ναυπήγησης για την κατασκευή τριών δεξαμενόπλοιων LR2 Aframax έτοιμα για LNG και ενός δεξαμενόπλοιου πετρελαίου χημικών/προϊόντων LR1, με αναμενόμενη παράδοση στην εταιρεία μας από τα τέλη του 2025 έως τις αρχές του 2027.

Αυτά τα πλοία, τα οποία παραγγέλθηκαν στις πολύ ελκυστικές τιμές συμβολαίου, καθώς οι αξίες έκτοτε έχουν αυξηθεί σημαντικά, θα εξοπλιστούν με συστήματα επεξεργασίας έρματος νερού και θα διαθέτουν τους πιο πρόσφατους κινητήρες υψηλών προδιαγραφών. Λαμβάνοντας εποικοδομητικά βήματα για τη συμμόρφωση με τις αυστηρές απαιτήσεις εκπομπών, στοχεύουμε να παρέχουμε στους πελάτες μας περιβαλλοντικά βιώσιμες λειτουργίες.

Τα ήδη εξασφαλισμένα 5ετή συμβόλαια απασχόλησης χρονοναύλωσης για τα τρία νεότευκτα δεξαμενόπλοια LR2 Aframax, τα οποία θα αποφέρουν ακαθάριστα έσοδα 169,8 εκατομμυρίων δολαρίων θεωρούνται ενδεικτικά της ανταγωνιστικής μας δομής του στόλου».

Διαβάστε επίσης:

Drewry: Στα 5.806 δολάρια ο μέσος ναύλος στα κοντέινερ

Wall Street: Ανάκαμψη για S&P 500 και Nasdaq – 4η συνεχόμενη εβδομάδα κερδών για Dow Jones

Που βρίσκονται τα superyacht των Ρώσων ολιγαρχών που έχει κατασχέσει η Δύση