• Τράπεζες

    JPMorgan: Παρουσιάζει τη δική της έκδοση του ChatGPT – Οι δυνατότητες και ο στόχος

    • Bloomberg
    Τζέιμς Ντάιμον, CEO JPMorgan

    Τζέιμς Ντάιμον, CEO JPMorgan


    Ένα εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης εντάσσει στις εσωτερικές της διεργασίες η JPMorgan, αναφέροντας στο προσωπικό της ότι είναι ένας αναλυτής, ο οποίος μπορεί να προσφέρει πληροφορίες, λύσεις και συμβουλές, σύμφωνα με εσωτερικό σημείωμα που αναφέρει το Bloomberg.

    Ειδικότερα, η τράπεζα λανσάρει στο τμήμα διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων και πλούτου πρόσβαση, τη δική της έκδοση του ChatGPT, που ονομάζεται LLM Suite.

    Το εργαλείο μπορεί να βοηθήσει στη σύνταξη, τη δημιουργία ιδεών, την επίλυση προβλημάτων με τη χρήση υπολογιστικών φύλλων, τη σύνοψη εγγράφων και άλλα, σύμφωνα με το εσωτερικό σημείωμα.

    Περίπου 50.000 υπάλληλοι χρησιμοποιούν τώρα ένα γλωσσικό μοντέλο, που σχεδιάστηκε για την τράπεζα, πτοκειμένου να ενισχυθεί η παραγωγικότητα.

    Ωστόσο, το εργαλείο δεν περιέχει ειδικές γνώσεις του τμήματος διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων και πλούτου και προορίζεται για παραγωγικότητα γενικού σκοπού.

    Σημειώνεται ότι ο διευθύνων σύμβουλος της JPMorgan Tζέιμι Ντάιμον, ο οποίος είναι υπέρ της τεχνητής νοημοσύνης, ανέφερε ότι η τεχνολογία θα ενσωματωθεί σε κάθε μία από τις διαδικασίες της τράπεζας, συμπεριλαμβανομένων των συναλλαγών, της έρευνας, της αντιστάθμισης μετοχών και της εξυπηρέτησης πελατών.

    Την ίδια στιγμή, οι μεγαλύτερες τράπεζες του κόσμου πειραματίζονται με την τεχνητή νοημοσύνη τον τελευταίο χρόνο, παρακινούμενες από τη δυνατότητά της να αυξήσει την παραγωγικότητα των υπαλλήλων και να μειώσει το κόστος.

    Η Citigroup θεωρεί ότι η τεχνολογία θα μπορούσε να προσθέσει 170 δισεκατομμύρια δολάρια στα ταμεία του τραπεζικού κλάδου μέχρι το 2028.

    Όμως, επισημαίνει σε έκθεσή της ότι θα μπορούσε να περικόψει τις περισσότερες θέσεις εργασίας στον τομέα από οποιαδήποτε άλλη, με το 54% των ρόλων να έχουν μεγάλη πιθανότητα να αυτοματοποιηθούν.

    Σημειώνει δε ότι θα εξοπλίσει τους 40.000 προγραμματιστές της με τη δυνατότητα να πειραματιστούν με διάφορες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης.

    Η τράπεζα χρησιμοποιεί επίσης γενετική ΤΝ για να επεξεργαστεί γρήγορα, εκατοντάδες σελίδες κανονιστικών προτάσεων.

    Στο ίδιο μήκος κύματος και η Deutsche Bank, χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για τη σάρωση χαρτοφυλακίων εύπορων πελατών.

    Παράλληλα, η ING Groep NV, ελέγχει για πιθανούς κακοπληρωτές.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι μία από τις κύριες περιπτώσεις χρήσης της παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης μεταξύ των νεοφυών επιχειρήσεων χρηματοοικονομικής τεχνολογίας και των τραπεζικών κολοσσών ήταν η εξυπηρέτηση και η υποστήριξη πελατών.

    Διαβάστε επίσης: 

    Οσα προέβλεψαν Μεγάλου, Καραβίας, Ψάλτης, Μυλωνάς για το μέλλον των ελληνικών τραπεζών

    Παύλος Μυλωνάς (Εθνική): Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, το μέρισμα και οι νέες προκλήσεις

    Lloyds Bank: Βουτιά 14% στα κέρδη προ φόρων εξαμήνου



    ΣΧΟΛΙΑ