ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην έκτη θέση των κορυφαίων προμηθευτών smartphone στην Κίνα έπεσε η Apple το β’ τρίμηνο, καθώς ενισχύεται ο ανταγωνισμός από εγχώριες μάρκες όπως η Huawei, σύμφωνα με έκθεση της Canalys.
Το μερίδιο αγοράς της Apple στην Κίνα συρρικνώθηκε στο 14%, από 15% το πρώτο τρίμηνο και 16% την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο.
H κατασκευάστρια εταιρία iPhone, η οποία ήταν η τρίτη μεγαλύτερη στις πωλήσεις smartphone το β’ τρίμηνο του περασμένου έτους, έπεσε στην έκτη θέση με περίπου 9,7 εκατομμύρια πωλήσεις, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του CNBC.
«Είναι το πρώτο τρίμηνο στην ιστορία της Κίνας, όπου οι εγχώριοι πωλητές κυριαρχούν και στις πέντε πρώτες θέσεις», δήλωσε ο Lucas Zhong, αναλυτής ερευνών στην Canalys.
Σημειώνεται ότι οι πωλήσεις της Apple μειώθηκαν στο α’ τρίμηνο κατά 25% σε ετήσια βάση σε 10 εκατομμύρια μονάδες.
«Οι στρατηγικές των κινεζικών εταιρειών για προϊόντα υψηλών προδιαγραφών και η βαθιά συνεργασία τους με τις τοπικές αλυσίδες εφοδιασμού, αρχίζουν να αποδίδουν. Το τελευταίο Magic V3 της Honor, το οποίο αξιοποιεί τη GenAI, έχει βελτιώσει σημαντικά την εμπειρία του χρήστη», πρόσθεσε ο Zhong.
Από την άλλη, η Apple, χρειάζεται να αντιμετωπίσει τη «συμφόρηση» της κινεζικής αγοράς, με τη «σταθεροποίηση των τιμών λιανικής», είπε.
Η διεύρυνση των υπηρεσιών Apple Intelligence στην Κίνα, θα είναι μια σημαντική κίνηση τους επόμενους 12 μήνες, σύμφωνα με την Canalys, καθώς οι κινεζικές μάρκες ενσωματώνουν επιθετικά τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη στα προϊόντα τους.
Η πεντάδα που κυριαρχεί στην αγορά της Κίνας
Σύμφωνα με το CNBC, από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, η Vivo βρέθηκε στην πρώτη θέση με μερίδιο αγοράς 19% και πωλήσεις 13,1 εκατομμυρίων τεμαχίων.
Η Oppo διατήρησε τη δεύτερη θέση με 11,3 εκατομμύρια μονάδες, ενισχυμένη από την κυκλοφορία της νέας της σειράς Reno 12.
Η Honor που πωλήθηκε από την Huawei ήρθε στην τρίτη θέση με 10,7 εκατομμύρια πωλήσεις, σημειώνοντας αύξηση 4% από έτος σε έτος.
Η Huawei ήρθε τέταρτη με μερίδιο αγοράς 15% και 10,6 εκατομμύρια πωλήσεις.
Η Xiaomi κατέλαβε την πέμπτη θέση μετά τον ντόρο που έγινε όταν κυκλοφόρησε πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το SU7 που μοιάζει με Porsche
Συνολικά, η κινεζική αγορά smartphone αυξήθηκε κατά 10% σε ετήσια βάση το β’ τρίμηνο, με πωλήσεις που ξεπερνούν τα 70 εκατομμύρια μονάδες, σύμφωνα με την Canalys.
Διαβάστε επίσης:
Apple: Ρεκόρ πωλήσεων στα 8 δισ. στην Ινδία – Ανακάμπτει η αγορά των smartphones
Xiaomi: Εκτοξεύτηκε η μετοχή μετά τον «θρίαμβο» του ηλεκτρικού SU7
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κύπρος: Εντάχθηκε στην λίστα των ΗΠΑ για συμμετοχή σε προγράμματα στρατιωτικής εκπαίδευσης
- Βούλιαζει η Wall Street μετά τις ανανεωμένες προβλέψεις της FED
- Marc Benioff (CEO Salesforce): «Όχι» στην πώληση του Τime στον όμιλο Ant1
- International Chamber of Shipping: Νέος Γενικός Γραμματέας ο Θωμάς Α. Καζάκος