Η Haas ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα ότι ο Μάγκνουσεν θα αποχωρήσει στο τέλος της σεζόν, αφήνοντας θέση που έγινε χτες γνωστό στο Βέλγιο, ότι θα την καλύψει ο Εστεμπάν Οκόν. Ο Γάλλος οδηγός έκανε ντεμπούτο στο Σπα το 2016 και είναι ο πρώτος οδηγός που θα αγωνιστεί με μονοθέσιο Haas και έχει κερδίσει σε Grand Prix (Ουγγαρία 2021).
Ο Οκόν έχει 146 συμμετοχές στην καριέρα του και έχει οδηγήσει για τις Manor, Force India, Renault και Alpine, σημειώνοντας 425 βαθμούς. Έχει ανέβει 3 φορές στο βάθρο, μια ήταν η πρώτη του νίκη στην Ουγγαρία το 2021. Ο Γάλλος έχει δουλέψει με τον αγωνιστικό διευθυντή της Haas, Άγιου Κομάτσου, ο Ιάπωνας ήταν μηχανικός του Οκόν το 2014 όταν ήταν δοκιμαστής με τη Lotus (σημερινή Alpine).
Μιλώντας σχετικά ο Κομάτσου τόνισε: «Είμαι ενθουσιασμένος που θα συνεργαστούμε με τον Οκόν στη Haas. Γνωρίζω τα ταλέντα του εδώ και πολύ καιρό και η προσωπική μας ιστορία ξεκινά από την πρώτη συμμετοχή του Εστεμπάν σε αγώνα Formula 1 – ήμουν ο μηχανικός του εκείνη την ημέρα με τη Lotus. Έχει εξελιχθεί σε καταξιωμένο ταλέντο στη Formula 1 και φυσικά νικητής Grand Prix.
Η εμπειρία που φέρνει, όχι μόνο από τη δική του βάση αλλά και από την εργασία για μια ομάδα κατασκευαστή, θα είναι πολύτιμη για εμάς. Ήταν ζωτικής σημασίας να έχουμε έναν έμπειρο οδηγό δίπλα στον Μπέαρμαν για την επόμενη χρονιά. Ο Εστεμπάν είναι μόλις 27 ετών – είναι ακόμα νέος και έχει πολλά να αποδείξει. Νομίζω ότι έχουμε ένα φιλόδοξο δίδυμο οδηγών».
Ο ιδιοκτήτης της ομάδας Τζενέ Χας πρόσθεσε: «Ήταν σημαντικό για μένα να έχουμε έναν οδηγό με ικανότητα και εμπειρία στη Formula 1. Ο Οκόν ως νικητής Grand Prix, αναμφίβολα έχει αποδείξει στις ομάδες που αγωνίστηκε ότι είναι συνεχώς ανταγωνιστικός και μαζεύει βαθμούς – αυτή τη συνέπεια θέλουμε να εκμεταλλευτούμε καθώς αναζητούμε αυξημένες επιδόσεις στην πίστα. Έχουμε ένα μείγμα ταλέντου και εμπειρίας στη μελλοντική μας σύνθεση οδηγών, ανυπομονώ να δω τα αποτελέσματα».
Ο Οκόν από την πλευρά του συμπλήρωσε: «Θα ενταχθώ σε μια πολύ φιλόδοξη αγωνιστική ομάδα, το πνεύμα, η εργατικότητα και η αδιαμφισβήτητη ανοδική πορεία της οποίας με εντυπωσίασαν πραγματικά. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Τζενέ Χας και τον Άγιου Κομάτσου για την εμπιστοσύνη και την υποστήριξή τους, καθώς και για τις ειλικρινείς συζητήσεις μας, τους τελευταίους μήνες.
Σε πιο προσωπικό επίπεδο, είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεργαστώ ξανά με τον Άγιου, καθώς ήταν μέρος της πρώτης μου εμπειρίας όταν μπήκα για πρώτη φορά σε μονοθέσιο Formula 1 κατά τη διάρκεια των ημερών μου στη Lotus Junior πριν από περισσότερα από 10 χρόνια».
Ο Οκόν δεν έχει καθόλου καλή φήμη για το πνεύμα συνεργασίας του, αυτό μπορεί ν’ αποτελέσει τροχοπέδη στην εξέλιξη του Μπέαρμαν. Μένει να δούμε ποιος θα πάρει τη θέση του στην Alpine ανάμεσα στους Σάινθ, Ντούχαν και Μπότας. Επίσης θα έχει ενδιαφέρον πόσο μαχητικός θα είναι με τις Haas ενώ απομένουν 11 αγώνες για τη λήψη του πρωταθλήματος. Η Alpine έχει 9 βαθμούς και η Haas 27, δίνουν μάχη για την 7η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Διαβάστε επίσης:
F1 Mercedes: Θέλουμε να κλείσει η χρονιά όπως αρμόζει για το Λιούις!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα