• Business

    Kering (Gucci): Σε χαμηλό 7ετίας η μετοχή – «Ναυαγεί» το σχέδιο αναβίωσης της εμβληματικής μάρκας

    • NewsRoom
    François-Henri Pinault, επικεφαλής του ομίλου πολυτελών ειδών Kering

    François-Henri Pinault, επικεφαλής του ομίλου πολυτελών ειδών Kering


    «Είστε απογοητευμένοι. κι εγώ επίσης, είμαι ο πρώτος, να είστε σίγουροι γι’ αυτό», δήλωνε ο διευθύνων σύμβουλος της Kering (Gucci), François-Henri Pinault, στους μετόχους στη γενική συνέλευση της εταιρείας στο Παρίσι τον Απρίλιο.

    Σήμερα, η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη.

    Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 19% το β’ τρίμηνο, ένα ποσοστό πολύ υψηλότερο από τις προβλέψεις των αναλυτών.

    Η μετοχή της υποχώρησε έως και 10% την Πέμπτη, στο χαμηλότερο επίπεδο από το 2017.

    Σημειώνεται ότι ομοίως στο α’ τρίμηνο τα αποτελέσματα ήταν απογοητευτικά, καθώς οι πωλήσεις στον Gucci μειώθηκαν κατά 18%.

    Η μεγαλύτερη βλάβη, φαίνεται ότι προκλήθηκε από την εξασθενημένη διεισδυτικότητα του οίκου στην αγορά της Ασίας.

    Η εταιρεία προσπάθησε να τονώσει και να ζωντανέψει την εικόνα της, προσλαμβάνοντας τον σχεδιαστή Sabato de Sarno, αλλά το σχέδιο της εταιρείας φαίνεται ότι “ναυαγεί” μέχρι στιγμής.

    Η Kering ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι τα λειτουργικά της κέρδη μειώθηκαν κατά 42% το α’ εξάμηνο του τρέχοντος έτους.

    Προειδοποίησε μάλιστα ότι αυτό θα μπορούσε να σημειώσει περαιτέρω πτώση κατά 30% το β’ εξάμηνο, σε σύγκριση με το 2023, ενώ συνεχίζει να επενδύει στην αναβίωση του Gucci.

    Το καθαρό χρέος, εξαιρουμένων των υποχρεώσεων μισθώσεων, ανήλθε στα 9,9 δισεκατομμύρια ευρώ στο τέλος του α’ εξαμήνου, από 3,9 δισεκατομμύρια ευρώ πριν από ένα χρόνο, με την Kering να αναζητά συνεργασίες στο real estate, προκειμένου να περικόψει τα δάνειά της, μετά από αρκετές εξαγορές καταστημάτων υψηλού προφίλ.

    Την ίδια στιγμή, οι επενδυτές ζητούν επίμονα την αναβίωση της εμβληματικής μάρκας, όμως, αυτό φαίνεται ότι βρίσκεται πια πολύ μακριά, καθώς η ομάδα δεν φαίνεται να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες, τουλάχιστον για κάποιο χρονικό διάστημα.

    Τα απογοητευτικά αποτελέσματα για δεύτερη φορά φέτος, επιβεβαιώνουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μάρκες που επιδιώκουν να ορθοποδήσουν, σε μια επιδεινούμενη αγορά πολυτελείας, η οποία δυστυχώς συνέπεσε με τη χειρότερη ύφεση της τελευταίας δεκαετίας σε Κίνα και ΗΠΑ, με τους αγοραστές να στρέφονται σε πιο οικονομικά brands.

    Διαβάστε επίσης: 

    Kering (Gucci): Πώς η περιουσία του Pinault μειώθηκε σχεδόν 50% σε λιγότερο από τρία χρόνια

    Όμιλος Kering: Ο Gucci παρασύρει το κάστρο του -μια εξαίρεση

    Φρανσουά Ανρί-Πινό: Ο CEO της Kering φαίνεται να έχει χαθεί στη μετάφραση



    ΣΧΟΛΙΑ