Μια ελβετική μάρκα ρολογιών που ανήκει στον γαλλικό όμιλο ειδών πολυτελείας LVMH βρίσκεται σε συνομιλίες για την ανάληψη της θέσης του επίσημου χορηγού χρονομέτρησης των μηχανοκίνητων αγώνων Formula 1. Πρόκειται για μια από τις πιο υψηλού προφίλ και ακριβές συμφωνίες μάρκετινγκ στον χώρο του αθλητισμού.

Η κορυφαία ελβετική μάρκα Rolex είναι ο επίσημος χρονομέτρης χορηγός της Formula 1 από το 2013, ενώ οι χαρακτηριστικές πράσινες και χρυσές διαφημίσεις της φιγουράρουν σε όλες τις πίστες της διοργάνωσης.

1

Η δημοτικότητα της Formula 1 έχει εκτοξευτεί κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, εν μέρει λόγω της επιτυχίας της σειράς του Netflix “Formula 1: Drive to Survive”.

Τώρα, η Tag Heuer, μια μικρότερη ελβετική εταιρεία ρολογιών που ανήκει στον όμιλο LVMH, βρίσκεται σε συνομιλίες για να αναλάβει τη χορηγία της F1, επιβεβαίωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της LVMH, Jean-Jacques Guiony σε τηλεδιάσκεψη την Τρίτη το βράδυ, μετά τα οικονομικά αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου της εταιρείας.

«Υπάρχουν κάποιες συζητήσεις, αλλά δεν μπορώ να επεκταθώ σε αυτό», δήλωσε ο Guiony. «Δεν έχει αποφασιστεί τίποτα», πρόσθεσε.

Εκπρόσωποι της Rolex στη Γενεύη και της Formula 1 αρνήθηκαν να σχολιάσουν το θέμα.

Οι συνομιλίες υπογραμμίζουν τις φιλοδοξίες της LVMH για τη μονάδα ρολογιών της, η οποία περιλαμβάνει τις μάρκες Tag Heuer, Hublot και Zenith.

Οι συνολικές πωλήσεις της μονάδας ρολογιών, της οποίας ηγείται ο Frederic Arnault, ένα από τα πέντε παιδιά του ιδρυτή της LVMH Bernard Arnault, υστερούν σε σχέση με αυτής της Rolex, καθώς και των brands που ανήκουν στην Richemont και τη Swatch Group, σε συνολικό μερίδιο αγοράς.

Η μάρκα Tag Heuer έχει μακρά ιστορία με τη Formula 1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, που χρονολογείται από την εποχή που ήταν ιδιωτική επιχείρηση, με τον όνομα Heuer.

Τη δεκαετία του 1980, η Tag Heuer παρουσίασε ένα ρολόι με χαλαζία, με έντονο χρώμα και πλαστικό περίβλημα που πούλησε εκατομμύρια τεμάχια. Το brand παρουσίασε μια περιορισμένη επανέκδοση του ρολογιού Formula One σε συνεργασία με την εταιρεία αθλητικών ειδών Kith φέτος.

Το Coronet, ένα διαδικτυακό blog αφιερωμένο στα νέα της Rolex, ανέφερε για πρώτη φορά τις συνομιλίες νωρίτερα αυτόν τον μήνα. Το Coronet επισήμανε ότι η Rolex πληρώνει σήμερα «δεκάδες εκατομμύρια δολάρια» ετησίως στο πλαίσιο της χορηγίας και ότι ένα πιθανό νέο ετήσιο συμβόλαιο με την LVMH θα μπορούσε να αξίζει 150 εκατομμύρια δολάρια.

Οι συζητήσεις έρχονται εν μέσω της πτώσης της ζήτησης και των πωλήσεων των ελβετικών ρολογιών σε ολόκληρη τη βιομηχανία και των αλλαγών στα διευθυντικά στελέχη των εταιρειών ρολογιών της LVMH.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ο Antoine Pin θα αναλάβει τη θέση του CEO της Tag Heuer μετά την αποχώρηση του Julien Tornare, o οποίος μετακινείται στην κορυφαία θέση της Hublot, μετά από λιγότερο από ένα χρόνο.

Διαβάστε επίσης:

Γιατί οι επενδυτές προτιμούν τις μετοχές από τα Rolex και τα Patek Philippe

Swatch: Η Κίνα «βύθισε» τα κέρδη κατά 70% στο 6μηνο – Βουτιά για τη μετοχή

LVMH: Νέος γύρος αναδιαρθρώσεων στον όμιλο με αλλαγή CEO στην Tag Heuer