ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία υπέγραψε τη συμφωνία στις 15 Ιουλίου για την αγορά των πλοίων που αναμένεται να παραδοθούν κατά το τρίτο και το τέταρτο τρίμηνο του 2024 έναντι συνολικής αξίας 340 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η συμφωνία περιλαμβάνει καταβολή 238 εκατομμυρίων δολαρίων και το υπόλοιπο θα γίνει με την έκδοση περίπου 2,65 εκατομμυρίων μετοχών.
Όλα τα πλοία ναυπηγήθηκαν στο ναυπηγείο Tier 1-Korean Hyundai Mipo Dockyard το 2014 και το 2015 και έξι από τα πλοία έχουν εξοπλιστεί με scrubbers.
Η εταιρεία γνωστοποίησε επίσης ότι πούλησε ένα δεξαμενόπλοιο MR κατασκευής 2006 με παράδοση το τρίτο τρίμηνο του 2024 έναντι τιμήματος 23,3 εκατομμυρίων δολαρίων.
Ο Jacob Meldgaard, εκτελεστικός διευθυντής και διευθύνων σύμβουλος, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε για άλλη μια φορά μια συναλλαγή που βασίζεται σε μετοχές για την απόκτηση πλοίων. Από το 2021, η Torm χρησιμοποιεί εν μέρει συναλλαγές που βασίζονται σε μετοχές για να επεκτείνει τον στόλο της.
Αυτό το μοντέλο υπογραμμίζει την ισχυρή εμπιστοσύνη που έχουν οι πωλητές στην πλατφόρμα One Torm και τη σταθερή τους πίστη στα θεμελιώδη στοιχεία της αγοράς».
Διαβάστε επίσης:
Ιωάννης Ζαφειράκης: Ο οικονομικός διευθυντής της Diana Shipping ίδρυσε δική του ναυτιλιακή
Πλειστηριασμός στο λιμάνι για τα αζήτητα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βιομηχανία χρωμάτων: «Καμπανάκι» για τους ευρωπαϊκούς δασμούς στις κινέζικες εισαγωγές
- ΔΕΔΔΗΕ: Νέα εφαρμογή δείχνει πόση ενέργεια παράγεται από τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας σε όλη την Ελλάδα
- Γεωργιάδης: Αυξημένοι από το 2019 οι προϋπολογισμοί για το ΕΣΥ, ψευδή τα περί υποστελέχωσης των νοσοκομείων, «συμμορία της μιζέριας» ο ΣΥΡΙΖΑ
- Τουσκ: Η απειλή για μια παγκόσμια σύγκρουση είναι πραγματική