Χάρη στο αυξημένο ύψος του πίσω μέρος του, ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι ακόμη μεγαλύτερος από αυτόν του sedan: με πέντε επιβάτες το ID.7 Tourer διαθέτει έως και 605lt για τις αποσκευές (με την πλάτη του πίσω καθίσματος σε θέση φόρτωσης). Όταν η φόρτωση γίνεται μέχρι τις πλάτες των εμπρός καθισμάτων και μέχρι την οροφή, η χωρητικότητα αυξάνεται σε έως και τα 1.714lt, υπογραμμίζοντας το πλεονέκτημα του βελτιστοποιημένου σχεδιασμού του αυτοκινήτου. Στο νέο ID.7 Tourer η Volkswagen υιοθετεί τα στοιχεία άνεσης της premium κατηγορίας μέσα από διάφορα εξελιγμένα χαρακτηριστικά, όπως είναι οι αεραγωγοί που λειτουργούν αυτόματα με μικρά μοτέρ ελέγχου και τα καθίσματα ergoActive, με νέα λειτουργία μασάζ σημείων πίεσης και αυτόματο κλιματισμό. Μια άλλη καινοτομία είναι η πανοραμική ηλιοροφή με smart glass – τα επίπεδα κρυστάλλου της μπορούν να μεταβληθούν ηλεκτροχρωμικά αλλάζοντας αντίστοιχα την διαπερατότητα της. Η εφαρμογή Wellness In-Car είναι επίσης εντελώς νέα και επιτρέπει τη ρύθμιση διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου μέσω τριών προκαθορισμένων προγραμμάτων (Fresh Up, Calm Down και Power Break), τα οποία μπορούν να συμβάλουν στην ενίσχυση της ευεξίας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
Τελευταία καινοτομία που έρχεται στα ID.7 & ID.7 Tourer είναι η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης (AI) του ChatGPT. Η πρόσβαση σε αυτό γίνεται με τη χρήση του φωνητικού βοηθού “IDA” και προσφέρει μια σειρά νέων επιλογών που υπερβαίνουν κατά πολύ τον φωνητικό έλεγχο που ήταν διαθέσιμος μέχρι τώρα. Όλα αυτά λειτουργούν διαισθητικά: ο οδηγός απλώς μιλάει στον βοηθό σε φυσική γλώσσα και δεν χρειάζεται να πάρει τα μάτια του από τον δρόμο. H τεχνολογία του ChatGPT προϋποθέτει ID. Software 4.0 και πάνω. Η Volkswagen προσφέρει δύο διαφορετικά μεγέθη μπαταριών για το ID.7 Tourer, το οποίο είναι εξοπλισμένο με ένα τελευταίας γενιάς σύστημα ηλεκτρικής κίνησης. Η συμπαγής μονάδα κίνησης είναι εγκατεστημένη στο πίσω μέρος του οχήματος και αποδίδει 210 kW (286 PS) και ροπή 545 Nm.
– H έκδοση Pro με ωφέλιμο ενεργειακό περιεχόμενο μπαταρίας 77kWh επιτρέπει αυτονομία έως 604 km (σε μεικτό κύκλο WLTP) με τελική ταχύτητα 180km/h και επιτάχυνση 0-100 σε μόλις 6,6¨.
– Η κορυφαία έκδοση Pro S έχει ωφέλιμο ενεργειακό περιεχόμενο μπαταρίας 86kWh και αισθητά μεγαλύτερη αυτονομία έως 688 km (σε μεικτό κύκλο WLTP) με τελική ταχύτητα 180km/h και επιτάχυνση 0-100 σε 6,7¨.
Η μεγαλύτερη μπαταρία είναι σχεδιασμένη για μέγιστη ισχύ φόρτισης έως 200 kW σε σταθμούς ταχείας φόρτισης DC, ενώ η έκδοση Pro φτάνει τη μέγιστη ισχύ φόρτισης των 175 kW. Με αυτά το επίπεδα ισχύος, η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί από το 10 έως το 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά.
Το αρκτικόλεξο GTX αντιπροσωπεύει την ηλεκτρική κινητικότητα, την τετρακίνηση και τον ευφυή σπορ χαρακτήρα. Όπως και στα ID.4 GTX και ID.5 GTX, η μονάδα δυναμικής διαχείρισης του οχήματος είναι υπεύθυνη για τον ευφυή έλεγχο του συστήματος τετρακίνησης δύο κινητήρων του ID.7 GTX. Αυτό το λογισμικό, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από τη Volkswagen, στοχεύει πάντα στο να επιτυγχάνει τον βέλτιστο συνδυασμό ενεργειακής απόδοσης, δυναμικής συμπεριφοράς και οδηγικής ευστάθειας. Η μονάδα ελέγχει όχι μόνο το σύστημα μετάδοσης κίνησης, αλλά και όλα τα συστήματα πέδησης, διεύθυνσης και ελέγχου πλαισίου, ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης. Το μηχανολογικό κομμάτι και το σύστημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου έχουν βελτιωθεί θεμελιωδώς με βάση την αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) και προσφέρουν μεγάλο εύρος μεταξύ άνεσης και σπορ χαρακτήρα χάρη στη δυνατότητα επιλογής προφίλ οδήγησης.
Μαζί με το ID.7 GTX Tourer, το νέο ID.7 GTX είναι σήμερα το πιο ισχυρό ηλεκτρικό όχημα της Volkswagen. Αυτό το fastback επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 5,4 (και 5,5 στο ID.7 Tourer GTX) δευτερόλεπτα και είναι συναρπαστικό να βιώνουν οι επιβαίνοντες τη δύναμη με την οποία τα 250 kW γίνονται διαθέσιμα από το ένα δευτερόλεπτο στο άλλο. Το ID.7 GTX μεταφέρει αβίαστα τη δύναμή του στο δρόμο χάρη στην ηλεκτρική τετρακίνηση με ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός και πίσω άξονα. Μέχρι τώρα, το ID.7 ήταν διαθέσιμο αποκλειστικά στην έκδοση Pro (77 kWh). Πλέον, το μοντέλο είναι διαθέσιμο και στην κορυφαία έκδοση ID.7 Pro S με μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 86 kWh. Τα βασικά στοιχεία επιδόσεων του είναι: ισχύς 210 kW (286 PS), ροπή 545 Nm, επιτάχυνση από 0 έως 100 km/h σε 6,6 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 180 km/h. Με εντυπωσιακή αυτονομία που αγγίζει τα 707 km (WLTP), το ID.7 Pro S αναδεικνύει την καταλληλότητά του για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων καλύπτοντας έτσι μεγάλες διαδρομές χωρίς καμία σχεδόν στάση. Και αν πάλι κριθεί απαραίτητη η φόρτιση κατά τη διαδρομή σε έναν ταχυφορτιστή, το ID.7 Pro S φτάνει τη μέγιστη ισχύ φόρτισης των 200 kW, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να φορτίσει σε λιγότερο από 26 λεπτά (10%-80%). Τόσο το ID.7 Tourer, όσο και το ID.7 είναι διαθέσιμα από σήμερα στις εκδόσεις Pro, Pro S, GTX καθώς και στις ειδικά αναβαθμισμένες εκδόσεις εξοπλισμού More που έχουν ως βάση τις βασικές εκδόσεις. Στις εκδόσεις More για το Pro & το Pro S, η αξία του επιπρόσθετου εξοπλισμού σε σύγκριση με τις βασικές εκδόσεις ορίζεται στις 9.800€, με όφελος πελάτη 7.800€.
Διαβάστε επίσης:
Περισσότερες εκδόσεις για την ηλεκτρική Porsche Macan!
Alpha Bank: Αναπτύσσει δυναμική η αγορά εργασίας στην Ελλάδα
Χρήστος Σταϊκούρας: Εξασφαλίστηκαν 518 εκατ. για 4 νέα σιδηροδρομικά έργα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα