• Business

    Hugo Boss: Βυθίζεται η μετοχή μετά την υποβάθμιση του guidance για τις πωλήσεις του 2024

    • Μαρία Βε
    Daniel Grieder, CEO Hugo Boss

    Daniel Grieder, CEO Hugo Boss (Πηγή: group.hugoboss.com)


    Bουτιά έως και 10% σημείωσε σήμερα Τρίτη η μετοχή της Hugo Boss, καθώς η εταιρεία υποβάθμισε το guidance για τις πωλήσεις του 2024, ακολουθώντας άλλες εταιρείες πώλησης ειδών πολυτελείας, που προειδοποιούν για μελλοντικές οικονομικές δυσχέρειες στον κλάδο.

    Ο γερμανικός οίκος μόδας ανέφερε ότι αναμένει πωλήσεις για ολόκληρο το έτος ύψους έως και 4,35 δισεκατομμύρια ευρώ, ελαφρώς χαμηλότερες από την προηγούμενη πρόβλεψη έως και 4,45 δισεκατομμύρια ευρώ.

    Η εταιρεία απέδωσε την αναθεωρημένη προοπτική σε «επίμονες μακροοικονομικές και γεωπολιτικές προκλήσεις», ειδικά στις αγορές της Κίνας και του Ηνωμένου Βασιλείου.

    «Δραστηριοποιούμαστε σε μια περίοδο παγκόσμιας μακροοικονομικής αβεβαιότητας, η οποία επηρέασε επίσης την απόδοσή μας το β’ τρίμηνο», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Daniel Grieder.

    «Αν και ο χρόνος οποιασδήποτε μακροοικονομικής ανάκαμψης παραμένει αβέβαιος, η στρατηγική μας για συνεχή επένδυση στις ισχυρές μάρκες μας, BOSS και HUGO, δίνει εμπιστοσύνη στην ικανότητά μας να συνεχίσουμε να οδηγούμαστε σε ανάπτυξη πάνω από τον μέσο όρο, προκειμένου να αποκτήσουμε μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς», πρόσθεσε.

    Επιβράδυνση του όγκου των πωλήσεων

    Η υποβάθμιση του guidance, είναι η δεύτερη δυσοίωνη ανακοίνωση της εταιρείας φέτος.

    Τον περασμένο Μάρτιο ανέφερε επιβράδυνση του όγκου των πωλήσεων, αλλά και κέρδη κάτω των εκτιμήσεων, με αποτέλεσμα η μετοχή του γερμανικού πολυτελούς οίκου μόδας να σημειώσει βουτιά έως 18%, καταγράφοντας τη χειρότερη επίδοση των τελευταίων οκτώ ετών.

    Όπως ανακοίνωσε χθες Δευτέρα, οι πωλήσεις του ομίλου μειώθηκαν κατά 1% το β’ τρίμηνο στα 1,02 δισ. ευρώ, κυρίως λόγω της πτώσης στην Ασία και την Ευρώπη.

    Σημειώνεται ότι πέρσι, συνέχισε να επωφελείται από την ανανέωση της επωνυμίας που πραγματοποιήθηκε το 2022, η οποία έφερε νέους πελάτες στην Ασία και βοήθησε στη στήριξη των πωλήσεων, παρά την εξασθένηση της ζήτησης στην Ευρώπη.

    Ωστόσο, οι συναλλαγματικές διαφορές, σε συνδυασμό με την εξασθενημένη αγορά, περιόρισαν τη βελτίωση του περιθωρίου κερδών στα τέλη του 2023.

    Τα λειτουργικά κέρδη β’ τριμήνου του 2024 μειώθηκαν κατά 42% σε ετήσια βάση στα 70 εκατ. ευρώ, αντανακλώντας «ηπιότερες τάσεις πωλήσεων και στρατηγικές επενδύσεις στην επιχείρηση», ανέφερε η εταιρεία στην προκαταρκτική έκθεσή της.

    Εντούτοις, σύμφωνα με τον Grieder, η εταιρεία αναμένεται να επιστρέψει σε κερδοφόρα ανάπτυξη το β’ εξάμηνο του έτους.

    Διαβάστε επίσης: 

    Hugo Boss: Πώληση της επιχείρησης του οίκου στην Ρωσία στην εταιρεία Stockmann

    Richemont: Οι πωλήσεις κοσμημάτων “έσωσαν” τα έσοδα – Πτώση στα πολυτελή ρολόγια

    Έλον Μασκ: Θα δωρίζει 45 εκατ. δολάρια τον μήνα για να στηρίξει τον Τραμπ



    ΣΧΟΛΙΑ