Σημάδια επιτάχυνσης εμφανίζονται στην αγορά smartphones, καθώς οι παγκόσμιες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6% το β’ τρίμηνο, σύμφωνα με στοιχεία της Counterpoint Research.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις iPhone της Apple, παρουσίασαν σταθερή πορεία, σύμφωνα με ανεξάρτητη έρευνα που δημοσιεύει το Bloomberg.

1

Η νέα έρευνα χρησιμοποίησε δεδομένα από τις κινεζικές αρχές, τα οποία δείχνουν ότι το iPhone βρίσκεται σε φάση ανάκαμψης από τον Μάρτιο.

Σε αυτό το πλαίσιο, οι ετήσιες πωλήσεις της Apple στην Ινδία σημείωσαν ρεκόρ σχεδόν 8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Τα έσοδα της Ινδίας αυξήθηκαν περίπου 33% τους 12 μήνες έως τον Μάρτιο από 6 δισεκατομμύρια δολάρια ένα χρόνο νωρίτερα, σύμφωνα με ένα άτομο που γνωρίζει το θέμα, όπως αναφέρει το Bloomberg.

Τα ακριβά iPhone της Apple αντιστοιχούν σε περισσότερες από τις μισές πωλήσεις, αναφέρουν οι πληροφορίες από την χώρα.

Άνοδος κατά 1,5%

Οι επιθετικές εκπτώσεις στο φεστιβάλ αγορών 618 της Κίνας βοήθησαν να προσελκύσουν τους καταναλωτές στη μεγαλύτερη αγορά κινητής τηλεφωνίας στον κόσμο, όπου επικράτησαν οι Xiaomi και Huawei φέτος.

Σημειώνεται ότι το 618 είναι το δεύτερο μεγαλύτερο και σημαντικότερο φεστιβάλ αγορών στην Κίνα. Κάθε χρόνο από την 1η Ιουνίου έως τις 18 Ιουνίου, το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας γεμίζει με μεγάλης κλίμακας προωθητικές δραστηριότητες και εκπτώσεις στα πιο καυτά προϊόντα της αγοράς.

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με την ερευνητική IDC, η Apple απέστειλε 45,2 εκατομμύρια συσκευές στο τρίμηνο, σημειώνοντας άνοδο κατά 1,5% σε σχέση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.

Αρωγός η AI

Το iPhone δέχεται πιέσεις στην Κίνα από τοπικούς παίκτες, καθώς και από την κυβερνητική απαγόρευση ξένων συσκευών σε κρατικούς χώρους εργασίας.

Ωστόσο, οι εκπτώσεις και η υπόσχεση νέων βελτιώσεων με τεχνητή νοημοσύνη, βοήθησαν στις σταθερές πωλήσεις της Apple και την ηγέτιδα της αγοράς Samsung Electronics, η οποία προωθεί επίσης μια νέα γενιά τηλεφώνων με προσθήκες τεχνητής νοημοσύνης.

«Η δυναμική της Apple το β’ τρίμηνο βελτιώθηκε σημαντικά από την αρνητική ανάπτυξη που είδαν το α’ τρίμηνο», δήλωσε η διευθύντρια της IDC, Nabila Popal.

«Αυτό οφείλεται εν μέρει στις μεγάλες εκπτώσεις και τις προσφορές σε πολλές περιοχές, αλλά και χάρη στην ανανεωμένη εμπιστοσύνη των πελατών μετά το συνέδριο τεχνολογίας WWDC, όταν η Apple ανακοίνωσε τελικά τη στρατηγική της για την AI», πρόσθεσε.

Διαβάστε επίσης: 

OpenAI: Γιατί Microsoft και Apple εγκαταλείπoυν τις θέσεις παρατηρητή στο ΔΣ

Apple: Βαρύς ο «πέλεκυς» από Κομισιόν – Αντιμετωπίζει ποινή έως και 10% των παγκόσμιων ετήσιων εσόδων της

Apple: Ανακοίνωσε συνεργασία με OpenAI – Παρουσίασε το Apple Intelligence και το Private Cloud Compute