ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με πληροφορίες του tradewinds, η ιδιωτική ναυτιλιακή έκλεισε συμφωνία ύψους 108 εκατ. δολαρίων με το ναυπηγείο της Νοτίου Κορέας Hyundai Mipo Dockyard, για την κατασκευής δύο τάνκερ MR, κόστους 54 εκατ. δολαρίων έκαστο.
Η παράδοση των πλοίων έχει προγραμματιστεί για τον Μάρτιο 2027.
Η εφοπλιστική οικογένεια έχει μακροχρόνια συνεργασία με το συγκεκριμένο ναυπηγείο και αν επιβεβαιωθεί η συμφωνία θα πρόκειται για το 10ο και 11ο πλοίο που θα κατασκευάσει σε αυτό.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue, ο όμιλος Βαφειά διαθέτει στόλο με 66 πλοία, εκ των οποίων 23 bulkers, 34 LPG carriers και εννέα δεξαμενόπλοια.
Η νέα παραγγελία περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα ανανέωσης και επέκτασης του στόλου της Brave Maritime.
Την τελευταία διετία η εταιρεία εμφανίζεται ιδιαίτερα δραστήρια και στην αγορά μεταχειρισμένων. Με βάση τα στοιχεία της VV έχει προχωρήσει από τον Απρίλιο του 2022 μέχρι σήμερα στην εξαγορά 14 μεταχειρισμένων πλοίων, κατά κύριο λόγο bulkers, επενδύοντας συνολικά περίπου 300 εκατ. δολάρια.
Εκτός από τις εξαγορές, η Brave Maritime προχώρησε την διετία 2022-2023 και στην πώληση εννέα εκ των παλαιότερης κατασκευής πλοίων της, αποκομίζοντας, σύμφωνα με την VesselsValue συνολικά περίπου 173 εκατ. δολάρια.
H οικογένεια Βαφειά δραστηριοποιείται και στις αγορές των τάνκερ και των LPG carriers, μέσω της ιδιωτικής εταιρεία Stealth Maritime, αλλά και των εισηγμένων στο αμερικανικό χρηματιστήριο StealthGas, Imperial Petroleum και C3is, επικεφαλής των οποίων είναι ο Χάρης Βαφειάς.
Διαβάστε επίσης:
Euroseas (Αριστείδης Πίττας): Πούλησε πλοίο με κέρδος 5,5 εκατ. δολαρίων
Δέκα νεότευκτα ακτοπλοϊκά πλοία θα ναυπηγήσει η Attica Group μέχρι το 2029 αξίας 1,2 εκατ. δολαρίων
Ο Χάρης Κοσμάτος ανέλαβε Co-CFO στην TEN του Νίκου Τσάκου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα