ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Bal ιδρύθηκε πριν από 12 χρόνια με επίκεντρο τις δια-ασιατικές αγορές. Κατά τη διάρκεια της έκρηξης της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων το 2020 και το 2021, η Bal είχε ξεκινήσει την υπηρεσία στην Ευρώπη στις αρχές του 2022 και αργότερα την άνοιξη έκανε το πρώτο της δρομολόγιο στη Δυτική Ακτή των ΗΠΑ.
Τον μήνα Ιούνιο του 2022 η Bal παρήγγειλε δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, μεταφορικής ικανότητας 14.000 TEU από το κινεζικό ναυπηγείο Jiangnan Shipyard, που είναι τμήμα της China State Shipbuilding .
Η παράδοση των πλοίων είχε προγραμματιστεί για το 2025 και η εταιρεία είχε υπογράψει δύο επιλογές για ναυπήγηση επιπλέον πλοίων.
Σε έγγραφο, με ημερομηνία 3 Ιουλίου, η Bal η κοινοποίησε τους όρους μιας συμφωνίας για την «πώληση» στην MSC δύο πλοίων που θα ναυπηγηθούν στην Κίνα.
Η εταιρεία γνωστοποιεί ότι « αυτή η συναλλαγή αναμένεται να αποφέρει καθαρό κέρδος περίπου 48,5 εκατομμυρίων δολαρίων ».
Σύμφωνα με τους όρους που υπογράφηκαν στην παραγγελία κατασκευής, η Bal έχει ήδη πληρώσει δύο δόσεις στην Jiangnan συνολικού ύψους 84,3 εκατομμυρίων δολαρίων .
Η MSC συμφώνησε να πληρώσει στην Bal 133,3 εκατομμύρια δολάρια για τα δύο πλοία και να αναλάβει τα επιπλέον 196,7 εκατομμύρια δολάρια που θα καταβληθούν στην Jiangnan Shipyard και την CSSC.
Η συνολική τιμή αγοράς των δύο πλοίων είναι 330 εκατομμύρια δολάρια . Επιπλέον, η MSC θα πληρώσει άλλα 3,3 εκατομμύρια δολάρια στην Bal για εξοπλισμό που αγόρασε για τα δύο πλοία.
Η κινεζική εταιρεία θα συνεχίσει να διαχειρίζεται το έργο κατασκευής, αλλά στο μεταξύ θα εισπράξει τα 48,5 εκατομμύρια δολάρια σχεδόν ένα χρόνο πριν ολοκληρωθούν τα πλοία!
Διαβάστε επίσης:
Μηχανισμός των Αντικυθήρων: Η αστροφυσική στην υπηρεσία ανατρεπτικής έρευνας
Καιρός: Νέο κύμα καύσωνα με 40αρια θα σαρώσει τη χώρα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα