Η κυριαρχία της MSC, του Τζιανλουίτζι Απόντε, όσον αφορά στον έλεγχο της χωρητικότητας των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως, ενδυναμώνεται συνεχώς.

Σύμφωνα με την περιοδική ανάλυση της Alphaliner, ο Τζιανλουίτζι Απόντε, ελέγχει πλέον το 20% του συνόλου των διαθέσιμων πλοίων στον κόσμο, με μεταφορική ικανότητα σχεδόν 6 εκατομμύρια TEU.

Η εταιρεία διαχειρίζεται συνολικά 837 πλοία, από τα οποία τα 539 είναι ιδιόκτητα και τα υπόλοιπα 298 είναι ναυλωμένα, ενώ ναυπηγεί και άλλα 99 πλοία.

Η Maersk, ακολουθεί στη δεύτερη θέση, με 4,3 εκατομμύρια, που αντιπροσωπεύει το 14,5% της συνολικής χωρητικότητας, ενώ στην τρίτη θέση είναι η Cma CGM με 3,7 εκατομμύρια και ποσοστό 12,5%, η Cosco με 3,2 εκατομμύρια και ποσοστό 10,8% και η Hapag-Lloyd με 2,1 εκατομμύρια και ποσοστό 7,2%.

Η Alphaliner επισημαίνει ότι η ικανότητα της MSC είναι στην πραγματικότητα συγκρίσιμη με εκείνη της μελλοντικής συμμαχίας Gemini μεταξύ της Maersk και της Hapag, της δεύτερης και της πέμπτης εταιρείας στον κόσμο.

Η MSC αναμένεται ότι θα προσθέσει 99 μονάδες μεταφορικής ικανότητας 1,2 εκατομμύρια TEU, περίπου το διπλάσιο από ό,τι είναι η παραγγελία συνολικά για τη Maersk και τη Hapag Lloyd.

Πίσω από την MSC βρίσκουμε τη γαλλική εταιρεία Cma CGM, μια εταιρεία που ανήκει στην οικογένεια Saadé , η οποία έχει παραγγείλει πλοία μεταφορικής ικανότητας πάνω από 1 εκατομμύριο TEU.

Με τους ναύλους να αυξάνονται πάλι και να διαμορφώνονται σε 8.000 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο στη γραμμή Γένοβα-Σαγκάη, ο Τζ. Aponte συνεχίζει να έχει υψηλά κέρδη, τα οποία επανεπενδύονται άμεσα σε πλοία, τερματικούς σταθμούς, τρένα και αεροπλάνα, καθώς και στον τομέα της υγείας.

Διαβάστε επίσης:

Πάνω από 4 εκατ. οι φορολογικές δηλώσεις φυσικών προσώπων – Με διαδικασίες «fast track» οι εκκαθαρίσεις

Αντίστροφη μέτρηση για τo exit Δασκαλόπουλου από τη Μινέρβα

ΟΤΕ: Η χρηματιστηριακή…προίκα των 2,3 δισ που δίνει η Deutsche Bank στον Κώστα Νεμπή και οι αποδόσεις στη θητεία Τσαμάζ