Με είσοδο σε νέες δραστηριότητες και μέσω εξαγορών, ενίσχυση της εξωστρέφειας αλλά και του χαρτοφυλακίου δικών της παιχνιδιών και γκάτζετ η AS Company βγαίνει μπροστά προσβλέποντας σε σημαντική ανάπτυξη στο προσεχές διάστημα.

Στην κατεύθυνση αυτή εντάσσεται και η συμφωνία για την απόκτηση της Σκαρμούτσος που αντιπροσωπεύει εταιρείες όπως η Chicco και Dorrel, μπαίνοντας έτσι στην κατηγορία των βρεφικών προϊόντων.

Η συμφωνία εξαγοράς βρίσκεται στην τελική ευθεία, όπως είπε χθες ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης κ. Στράτος Ανδρεάδης κατά την παρουσίαση της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών, προσθέτοντας ότι «θα στοχεύσουμε να κάνουμε και δικά μας βρεφικά προϊόντα. Πρωτίστως θέλουμε να δούμε την αγορά, προκειμένου να δημιουργήσουμε καλύτερα περιθώρια μεικτού κέρδους και να μάθουμε καλύτερα την αγορά αυτή».

Στα σκαριά και νέες εξαγορές

Μάλιστα στο ραντάρ της εταιρείας έχουν μπει και άλλοι κλάδοι όπου διερευνώνται ευκαιρίες για είσοδο μέσω εξαγορών. Όπως είπε ο κ. Ανδρεάδης από τον Ιανουάριο πρόκειται να γίνει μία ακόμα εξαγορά εταιρείας, όπου υπάρχουν ήδη ένας ή δύο υποψήφιοι προς εξαγορά.

Ο πήχης ανάπτυξης από την εταιρεία που αποτελεί το μεγαλύτερο παίκτη στην εγχώρια αγορά παιχνιδιών έχοντας περάσει σε τζίρο πολυεθνικές που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, όπως η Mattel και η Hasbro, όπως είπε ο κ. Ανδρεάδης, μπαίνει ψηλά. Στόχος στην πενταετία είναι ο τζίρος να φτάσει στα 45 έως 50 εκατ. ευρώ, από 28,7 εκατ. ευρώ που έκλεισε το 2023 και το περιθώριο EBITDA να διαμορφωθεί από 17% έως και 20%.

Όπως είπε ο κ. Απόστολος Πεταλάς, εκτελεστικός αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της εταιρείας, σήμερα η λογιστική αξία της μετοχής είναι 2,8 ευρώ χαρακτηρίζοντας την τιμή της μετοχής και το επενδυτικό ενδιαφέρον μικρό, καθώς δεν γνωρίζουν την εταιρεία.  Η τιμή της μετοχής και το επενδυτικό ενδιαφέρον είναι πολύ μικρό. «Στόχος είναι να ενισχύσουμε την αξία της μετοχής και για να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον θα πρέπει να βγούμε μπροστά και να προβληθούμε και περισσότερο» τόνισε ο κ. Πεταλάς.

Ενίσχυση της εξωστρέφειας

Το 80% του τζίρου της εταιρείας προέρχεται από την ελληνική αγορά και το 20% από τις αγορές του εξωτερικού όπου διατηρεί δύο θυγατρικές σε Κύπρο και Ρουμανία. Η πρώτη, σύμφωνα με τον κ. Ανδρεάδη έχει πιάσει ταβάνι, ενώ η Ρουμανία εμφανίζει εξαιρετικές προοπτικές ανάπτυξης και η στόχευση είναι να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο στην αγορά της Ρουμανίας, όπου αποτελεί βασικό προμηθευτή της Jumbo.

Η εκτίμηση είναι ότι φέτος ο τζίρος θα κλείσει στα 3 εκατ. ευρώ με ρυθμό ανάπτυξης 25% και στόχος είναι να φτάσει στα 10 εκατ. ευρώ εντός της πενταετίας. Στη Ρουμανία το μεικτό κέρδος είναι καλύτερο από την Ελλάδα, γεγονός που σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας δείχνει τις προοπτικές που υπάρχουν στη συγκεκριμένη χώρα. Στην Ελλάδα έκλεισε με μεικτό 45% και στη Ρουμανία το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 48,2%.

Στόχος πενταετίας ο υπερτριπλασιασμός των πωλήσεων  στη Ρουμανία

Η αγορά της Ρουμανίας έχει ίδιο μέγεθος με την Ελλάδα με μέγεθος περίπου 230 εκατ. ευρώ στα παιχνίδια μαζί με τις κονσόλες παιχνιδιών, ενώ η μεγαλύτερη εταιρεία είναι η Lego με τζίρο 25 εκατ. ευρώ, ενώ η δεύτερη εταιρεία είναι στα 9 εκατ. ευρώ. «Εμείς έχουμε στόχο να φτάσουμε τα 10 εκατ. ευρώ εντός της επόμενης πενταετίας.

Με οκτώ άτομα προσωπικό θα κάνουμε 10 εκατ. ευρώ, από τέσσερα άτομα που απασχολούμε σήμερα» τόνισε ο κ. Ανδρεάδης.

Παιχνίδια ενηλίκων, το αντίδοτο στην υπογεννητικότητα

Σε ό,τι αφορά την αγορά των παιχνιδιών με το πρόβλημα της υπογεννητικότητας να είναι έντονο τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη η AS Company σε μια αγορά που μικραίνει, στρέφεται νέες κατηγορίες προϊόντων όπως τα παιχνίδια ενηλίκων ή τα γκάτζετ.

Στοίχημα να πάει κόντρα στην υπογεννητικότητα με νέες κατηγορίες προϊόντων, Μάλιστα τα επιτραπέζια ενηλίκων, τζιράρουν 2,5 εκατ. ευρώ από 250.000 ευρώ που έκαναν όταν κυκλοφόρησαν εντός της πανδημίας.

Οι επενδύσεις στα ακίνητα

Τέλος, στον τομέα των ακινήτων όπου η εισηγμένη έχει επενδύσει μέρος των κεφαλαίων της εταιρείας, για την αγορά εκτάσεων στην Κρήτη,  προσβλέπει σε μεγάλη ανάπτυξη και λόγω του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι. Η εταιρεία έχει συγκεντρώσει στην Ελούντα 62 στρέμματα από διαφορετικούς πωλητές και στην Πλάκα 30 στρέμματα ενώ υπάρχει ήδη ακόμη ένα οικόπεδο 60 στρεμμάτων όπου έχει υπογραφεί προσύμφωνο. Τέλος έχει εξαγοράσει ένα ξενοδοχείο στα Μάταλα.

Διαβάστε επίσης

AS Company: Σε προχωρημένες συζητήσεις για αποκλειστική διανομή προϊόντων των Artsana Spa και Maxi Miliaan

AS Company: Στα 5,5 εκατ. ευρώ τα EBITDA το 2023 – Προτείνει μέρισμα 0,136 ευρώ ανά μετοχή

AS Company: Απέκτησε έξι οικόπεδα στα Μάταλα Κρήτης