O Ολλανδός πρωταθλητής, Μαξ Φερστάπεν οδήγησε αλάνθαστα και κατάφερε να κρατήσει τις McLaren πίσω του.

Ο αγώνας Sprint ήταν καταιγιστικός με πάρα πολλές μάχες αλλά όχι αντίστοιχα προσπεράσματα.

1

Ξεκίνησε επεισοδιακά καθώς η εκκίνηση αναβλήθηκε και έγινε ένας ακόμη γύρος σχηματισμού γιατί κάποιοι φωτογράφοι στέκονταν σε λάθος σημείο στη στροφή 1.

Προφανώς η ασφάλεια είναι πάντοτε πάνω απ’ όλα, θα μπορούσαν όμως οι οργανωτές να έχουν μεριμνήσει εγκαίρως για όλο αυτό. Όταν αποκαταστάθηκε η τάξη τα μονοθέσια πήραν ξανά τη θέση τους και είχαμε εκκίνηση.

Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε τον Φερστάπεν να διατηρεί το προβάδισμά του, πίσω του έδωσαν μάχη οι Νόρις και Πιάστρι για μια θέση χωρίς αλλαγές. Ωφελημένος από την εκκίνηση βρέθηκε ο Λεκλέρκ που πέρασε τις Alpine, ανέβηκε 8ος και πριν συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος κατάφερε να περάσει και τον Πέρεζ.

Μπροστά ο Νόρις έμεινε κοντά στο Φερστάπεν που δεν μπόρεσε να τον βγάλει από τη ζώνη DRS. Έτσι ο Βρετανός άρχισε να πιέζει με τη χρήση του DRS και φαινόταν ότι ήταν θέμα χρόνο να περάσει. Δεν τα κατάφερε όμως γιατί δεν έκανε σωστές κινήσεις. Αντίθετα έχασε και την 2η θέση από τον Πιάστρι προσπαθώντας να πάρει πλεονέκτημα από το Φερστάπεν.

Ο Αυστραλός πέρασε δεύτερος, προσπάθησε να πιέσει τον Φερστάπεν, αλλά ο Ολλανδός οδηγώντας αλάνθαστα άνοιξε τη διαφορά, έβγαλε τη McLaren από τη ζώνη DRS και κατάφερε να πάρει μια ακόμη νίκη σε αγώνα Sprint αλλά και 8 βαθμούς στο πρωτάθλημα οδηγών.

Πίσω από τις δυο McLaren είχε σχηματιστεί ένα τρενάκι DRS ανάμεσα σε Ράσελ, Σάινθ, Χάμιλτον και Λεκλέρκ. Ο Ράσελ προσπάθησε κατάφερε να περάσει τη Ferrari να απομακρυνθεί από το Σάινθ ώστε να βγει από το DRS. Όταν τα κατάφερε ο Ισπανός ήταν ευάλωτος από το Χάμιλτον.

Ο πρωταθλητής προσπάθησε αλλά δεν κατάφερε να περάσει. Ο Σάινθ οδηγώντας αλάνθαστα κράτησε πίσω του, τους δυο οδηγούς που θα έχει του χρόνου η Ferrari.

Το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε τους Φερστάπεν και Πιάστρι ικανοποιημένους από το αποτέλεσμα.

Ο Φερστάπεν είπε: «Μόλις ανοίξει το DRS είναι πολύ δύσκολο να ξεφύγεις, χρειάστηκαν μερικοί γύροι και μερικές συναρπαστικές μάχες επίσης, αλλά μόλις απομακρύνθηκα από το DRS μπορούσα να κάνω λίγο πιο δικό μου αγώνα. Φαινόταν λίγο καλύτερα, αλλά μπορούσες να δεις ότι οι McLaren έχουν δύο μονοθέσια που πιέζουν συνεχώς για να το κάνουν δύσκολο. Πραγματικά δουλέψαμε γι’ αυτό στον αγώνα».

Ο Πιάστρι συμπλήρωσε: «Είμαι και δεν είμαι ευχαριστημένος με τη δεύτερη θέση. Προφανώς τερμάτισα μια θέση πιο ψηλά από ό,τι ξεκίνησα, αλλά δεν είχα αρκετό ρυθμό στο δεύτερο μισό. Πίστευα ότι ο Μαξ και ο Λάντο θα άνοιγαν τον δρόμο για να περάσω εγώ σε κάποια στιγμή, αλλά τελικά όχι».

Ο Νόρις κάνοντας την αυτοκριτική του τόνισε: «Ήταν ένας καλός αγώνας μεταξύ μας, ειδικά με τον Μαξ στην αρχή – ήταν διασκεδαστικό. Πιθανότατα υπάρχουν μερικά πράγματα που θα έπρεπε σίγουρα να είχα κάνει λίγο καλύτερα στη μάχη. Άνοιξα την πόρτα σαν ερασιτέχνης. Ο ρυθμός του μονοθέσιου ήταν πολύ δυνατός, ειδικά προς το τέλος του αγώνα».

Θυμίζουμε ότι στον αγώνα Sprint βαθμολογούνται οι 8 πρώτοι με βαθμούς από 8 έως 1.

Η τελική κατάταξη ήταν:

Οι μηχανικοί τώρα έχουν την ευκαιρία να ρυθμίσουν εκ νέου τα μονοθέσια ενόψει της μάχης των κατατακτήριων δοκιμών για τον κυρίως αγώνα που είναι προγραμματισμένες για τις 17:00 ώρα Ελλάδος και θα μεταδοθούν απευθείας από ΑΝΤ1+.

Διαβάστε επίσης:

F1 Αυστρία, Sprint: Στην pole o Φερστάπεν!

Ηλεκτρικό Mini Aceman!

Δοκιμάζουμε το υβριδικό MG3!