Το νέο MG3 είναι ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο ευρύχωρο εσωτερικά με πορτμπαγκάζ 293lt στιλιστικά χαρακτηριστικά από τα οποία μπορούν να επιλέξουν οι πελάτες, όπως ζάντες αλουμινίου, προβολείς LED και ευρεία χρωματική παλέτα.
Ένα από τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του είναι το ενσωματωμένο cockpit με διπλή οθόνη.
Πίσω από το τιμόνι, μια ψηφιακή οθόνη 7 ιντσών καλύπτει όλες τις ανάγκες πληροφόρησης του οδηγού, ενώ στο κέντρο του ταμπλό, υπάρχει η οθόνη αφής των 10,25 ιντσών του συστήματος infotainment.
Τα βασικά στοιχεία εξοπλισμού περιλαμβάνουν δορυφορική πλοήγηση, δυνατότητα σύνδεσης smartphone μέσω Apple CarPlay/Android Auto και μια ενσωματωμένη εφαρμογή που προσφέρει συνδεσιμότητα κορυφαίου επιπέδου που συνήθως εμφανίζεται σε μοντέλα ανώτερης κατηγορίας.
Η MG εφοδιάζει το νέο MG 3 με αυτόματο κλιματισμό, ηχοσύστημα με τέσσερα ηχεία με συνδεσιμότητα Bluetooth, τέσσερις θύρες USB, καθώς επίσης και με πίσω αισθητήρες στάθμευσης αλλά και κάμερα οπισθοπορείας.
Στις ανώτερες εκδόσεις εξοπλισμού, βρίσκουμε επενδύσεις με συνθετικό δέρμα, πρόσβαση χωρίς κλειδί, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα και τιμόνι, καθώς και κάμερα 360 μοιρών.
Η ασφάλεια είναι υψίστης σημασίας και για το νέο MG 3, το οποίο είναι εξοπλισμένο με τα πιο σύγχρονα και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS) και την τεχνολογία MG Pilot. Η παρεμβατικότητά τους είναι έντονη και η απενεργοποίησή τους που πρέπει να γίνεται κάθε φορά όταν ξεκινάει το αυτοκίνητο, χρονοβόρα.
Το νέο MG 3 είναι το πρώτο μοντέλο της MG στο οποίο τοποθετείται υβριδική τεχνολογία. Η υβριδική μηχανή περιλαμβάνει θερμικό κινητήρα, κιβώτιο ταχυτήτων, μπαταρία, ηλεκτροκινητήρας και γεννήτρια.
Ο θερμικός κινητήρας έχει χωρητικότητα 1,5lt απόδοση 102PS (75 kW) και ο ηλεκτροκινητήρας 100 kW (136PS), καθώς και ξεχωριστό μοτέρ γεννήτριας που επιτρέπει μια μεγάλη ποικιλία τρόπων λειτουργίας του συστήματος μετάδοσης κίνησης.
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης Hybrid+ της MG καθιστά το νέο MG 3 το ταχύτερο σε επιτάχυνση υβριδικό μοντέλο του B Segment, με χρόνο για το 0-100 km/h, μόνο 8,0 δευτερόλεπτα.
Αντίστοιχα η τυπική μέση επιτάχυνση 80 – 120 km/h ολοκληρώνεται σε 5,0sec αυτό βοηθάει στα ασφαλή προσπεράσματα. Παράγοντας συνδυαστικά ισχύ 195 ίππων (143 kW), το MG 3 Hybrid+ έχει καλές επιδόσεις ενώ αντίστοιχα η κατανάλωσης βενζίνης κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας περιορίστηκε στα 6,2 lt/100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι στα 100 g/km. Το MG3 hybrid δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.
Η μπαταρία 1,83 kWh, συνεπικουρεί στην αμιγώς ηλεκτρική κίνηση αυξάνοντας σημαντικά την αποδοτικότητα.
Φάσεις λειτουργίας
EV – Λειτουργεί μόνο με ηλεκτρική ενέργεια για όσο διάστημα το επιτρέπει η φόρτιση.
Σε σειρά – Ο κινητήρας λειτουργεί για την παραγωγή ενέργειας, η οποία τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για κίνηση.
Σε σειρά και φόρτιση – Ο κινητήρας τροφοδοτεί με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ ταυτόχρονα φορτίζει και τη μπαταρία όταν έχει χαμηλή στάθμη ενέργειας.
Κίνηση και φόρτιση – Η ισχύς του κινητήρα καταλήγει στους τροχούς, ενώ ταυτόχρονα φορτίζεται και η μπαταρία μέσω της γεννήτριας.
Παράλληλη – Τόσο ο κινητήρας όσο και ο ηλεκτροκινητήρας κινούν τους τροχούς.
Ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,5lt κύκλου Atkinson αποδίδει 102PS (75 kW), προσφέροντας εξαιρετικά υψηλή θερμική απόδοση στο 41%. Σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα 100 kW (136PS), το σύστημα Hybrid+ παρέχει ένα ευρύ φάσμα ισχύος σε όλο το εύρος στροφών.
Ο κινητήρας βενζίνης συνδέεται με ένα αυτόματο κιβώτιο τριών ταχυτήτων. Οι οδηγοί μπορούν να προσαρμόσουν την απόκριση του MG 3 με την επιλογή ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης – Eco, Standard και Sport.
Η λειτουργία Eco είναι βαθμονομημένη για βέλτιστη οικονομία καυσίμου και παρέχει ήπια απόκριση γκαζιού, ενώ η Standard παρέχει ένα συνδυασμό οικονομίας και απόδοσης και λειτουργεί καλά για τους περισσότερους τύπους διαδρομών.
Στη Sport λειτουργία η ρύθμιση είναι τέτοια ώστε να υπάρχει η καλύτερη και αμεσότερη απόκριση, αξιοποιώντας στο έπακρο τη συνδυαστική ισχύ του υβριδικού συνόλου, προσφέροντας επιδόσεις.
Στον δρόμο με το MG3 είχαμε την ευκαιρία να ανακαλύψουμε το νέο υβριδικό σύστημα και ενθουσιαστήκαμε.
Είναι από τα πιο αποδοτικά σύνολα με εντυπωσιακά άρτια διαχείριση της μπαταρίας. Η απρόσκοπτη επιτάχυνση, είναι σχεδόν πάντα ηλεκτρική (όταν είναι φορτισμένη η μπαταρία), με τον βενζινοκινητήρα να αναλαμβάνει δράση πάνω από τα 60 km/h.
Το θερμικό σύνολο ακούγεται ελάχιστα και η λειτουργία του δεν γίνεται εύκολα αντιληπτή.
Αυτό σημαίνει πως εντός πόλης και με ταχύτητες έως 50 km/h κινούμαστε την περισσότερη ώρα αμιγώς ηλεκτρικά, μειώνοντας σημαντικά την εκπομπή ρύπων και την κατανάλωση, όπου στο πλαίσιο της δοκιμής μας ήταν στα 6,2 lt/100km.
Κινηθήκαμε κυρίως με το πρόγραμμα οδήγησης Eco όπου δε νιώσαμε να υστερεί σε επιδόσεις και δεν μας δημιούργησε κανένα πρόβλημα.
Δοκιμάσαμε προφανώς και τα άλλα δύο προγράμματα Normal και Sport όπου αυξάνεται η απόκριση του πεντάλ του γκαζιού και η επιτάχυνση, ειδικά στο πρόγραμμα Sport, συνδυάζει και εκμεταλλεύεται τον ηλεκτροκινητήρα και τον βενζινοκινητήρα στο μέγιστο δυνατό.
Δεν μιλάμε για αυτοκίνητο σεταρισμένο για επιδόσεις οπότε θεωρούμε πως το πρόγραμμα Eco είναι το ιδανικό για όλες τις συνθήκες μετακίνησης.
Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι ενδοτική-άνετη και ταιριάζει με τον χαρακτήρα και την φιλοσοφία της εταιρίας. Οι θόρυβοι και οι ήχοι της ανάρτησης κατά την απόσβεση είναι ήπιας έντασης σε σημείο που μας απασχόλησαν ελάχιστα.
Υπάρχουν κλίσεις ακόμη και με μικρή ταχύτητα, ενώ ο οδηγός νιώθει πως το αυτοκίνητο είναι ενδοτικό σε σημείο που επηρεάζεται από πλάγιο άνεμο μεγάλης κλίμακας.
Στα ίδια περίπου είναι και η αίσθηση του τιμονιού, καθώς το σύστημα διεύθυνσης είναι άμεσο και γρήγορης απόκρισης αλλά ίσως λίγο πιο ελαφριάς αίσθησης, δημιουργώντας μια «ασάφεια» όπου οι μικροδιορθώσεις ακόμη και όταν κινούμαστε ευθεία είναι απαραίτητες.
Στα θετικά, η ευελιξία λόγω διαστάσεων, όπου η κίνηση μες τα στενά γίνεται απροβλημάτιστα ενώ το παρκάρισμα αποτελεί εύκολη υπόθεση με τις κάμερες 360 μοιρών και τους αισθητήρες παρκαρίσματος να βοηθούν πάρα πολύ χωρίς να αφήνουν περιθώρια λάθους.
Το αυτόματο κιβώτιο τριών σχέσεων, ίσως ξενίζει καθώς δεν το συναντάμε συχνά στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Όπως διαπιστώσαμε όμως, ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του οδηγού, καθώς με την βοήθεια του ισχυρού ηλεκτροκινητήρα δεν υστερεί και δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω.
Οδηγώντας το MG3 εντός πόλης ενθουσιαστήκαμε από την άνεση και την ηλεκτρική λειτουργία. Στον αυτοκινητόδρομο η σταθερή ροπή του ηλεκτροκινητήρα κολακεύει την προσπάθεια του οδηγού ν’ αλλάξει ρυθμό.
Σε επαρχιακό δρόμο με στροφές ο υβριδικός χαρακτήρας του μοντέλου έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την ονομαστική ισχύ των 195PS.
Ο οδηγός που έχει στο μυαλό του τη σπορ οδήγηση θα απογοητευτεί. Ο οδηγός που έχει στο μυαλό του την υβριδική αποδοτική λειτουργία θα μείνει ικανοποιημένος.
Οι τιμές ξεκινούν από τις 20.450 ευρώ αλλά για το καλοκαίρι θα υπάρχει μια προσφορά 500 ευρώ από την εταιρεία. Ο ανταγωνισμός στην κατηγορία είναι έντονος, ενδεικτικά αναφέρουμε τα Toyota Yaris, Citroen C3, Renault Clio.
Τεχνικά χαρακτηριστικά MG3 Hybrid +
Κυβισμός: 1.500 cc
Ισχύς: 102 PS/6000 rpm
Ροπή: 128 Nm
Ηλεκτροκινητήρας: 100kw
Ροπή ηλεκτροκινητήρα: 250nm
Συνδυαστική ισχύς: 195PS
Κίνηση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 3 σχέσεων
Μήκος/Πλάτος/Ύψος: 4113 /1797/ 1502 mm
Μεταξόνιο: 2570 mm
Χώρος αποσκευών: 293 lt
Βάρος: 1285 kg
Επιτάχυνση 0-100km/h: 8 sec
Τελική ταχύτητα: 170 km/h
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 6,2 lt/100km
Εκπομπές CO2: 100 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Τιμή: Από 19.950 ευρώ
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα