ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Μέσα από επενδύσεις ύψους €10 εκατ. και ένα δυναμικό οικοσύστημα με πάνω από 12 συνεργασίες με καινοτόμες εταιρείες, το Public Group έφερε πολλαπλασιαστική αξία σε όλους, πετυχαίνοντας το 2023 υψηλή κερδοφορία, με τα επαναλαμβανόμενα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (Recurring EBITDA) να φτάνουν τα €20 εκατ., τετραπλασιάζοντας ουσιαστικά το αποτέλεσμα του 2022 που ήταν €5 εκατ.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, παρέμεινε και το 2023 ο Νο.1 Omni-Retail προορισμός σε Ελλάδα και Κύπρο, συνεχίζοντας με αμείωτο ρυθμό την υλοποίηση του πλάνου μετασχηματισμού του.
Επίσης, η εταιρεία κατάφερε και να ξεπεράσει τα €500 εκατ. πωλήσεις που είχε θέσει ως στόχο για το 2023, με αύξηση 7% συγκριτικά με το 2022.
Σε συνέχεια της επιτυχημένης υλοποίησης του μοντέλου μετατροπής 15 καταστημάτων σε “Public + home” και με τις ψηφιακές πωλήσεις να φτάνουν στο 30% του συνολικού τζίρου, τα Public πέτυχαν αύξηση της συμμετοχής των οικιακών συσκευών στο 27%, αναδεικνύοντας την εμπιστοσύνη που έδειξε το καταναλωτικό κοινό στο σύγχρονο μοντέλο αγορών οικιακών συσκευών που σύστησε μόλις τον περασμένο Σεπτέμβριο.
Σχετικά με τις επιδόσεις του 2023, ο Ρόμπυ Μπουρλάς, Διευθύνων Σύμβουλος του Public Group, ανέφερε:
«Παρά τις προκλήσεις της οικονομίας από την ενεργειακή κρίση και τις πληθωριστικές πιέσεις, παραμένουμε προσηλωμένοι σε ένα πλάνο που έρχεται να απαντήσει τόσο στις σύγχρονες ανάγκες καταναλωτών, όσο και στο σημαντικό περιορισμό του διαθέσιμου εισοδήματος τους, δημιουργώντας νέους ευέλικτους τρόπους πληρωμής για αυτούς που έχουν πραγματική ανάγκη.
Παράλληλα, συνεχίζουμε να πρωτοπορούμε στο Omni-Retail, καθώς δημιουργούμε συνεχώς καινοτόμες ψηφιακές εμπειρίες για τους ανθρώπους, τους πελάτες και τους συνεργάτες μας».
Με περισσότερες από 10 νέες επιλογές στον τομέα των πληρωμών και παράδοσης, τα Public απαντούν στις νέες τάσεις στο παγκόσμιο λιανεμπόριο. Ενισχύοντας σημαντικά τους ευέλικτους τρόπους πληρωμής τα Public προχώρησαν στην επέκταση της υπηρεσίας “Public Now Pay Later” με Klarna και στα φυσικά καταστήματα, ενώ πρόσθεσε τη δυνατότητα πληρωμής μέσω Apple Pay και Google Pay στο public.gr.
Επιπλέον, τα Public αποτελούν τον μοναδικό retailer στην αγορά που δίνει τη δυνατότητα άτοκων δόσεων χωρίς πιστωτική κάρτα.
Παράλληλα, λανσάραν το νέο loyalty πρόγραμμα, ”Public +”, που θα περιλαμβάνει επιστροφή χρημάτων στο Public Wallet των πελατών και μακροπρόθεσμα επιβράβευση με ελκυστικά προνόμια.
Όσον αφορά στον επενδυτικό βραχίονα PCP (Public Capital Partners), το 2023 επένδυσε στη μεγαλύτερη πλατφόρμα audiobooks στην Ελλάδα, το BookVoice, αλλά και την ηγέτιδα εταιρεία σε Digital Marketing τη Sleed. Με τις επενδύσεις αυτές τα συνολικά επενδεδυμένα κεφάλαια του PCP ξεπέρασαν τα €30 εκατ.
Για το 2024, συνεχίζοντας ένα ετήσιο επενδυτικό πλάνο άνω των €10 εκατ., τα Public στοχεύουν στη δημιουργία καινούργιων καταστημάτων “Public + home”, την εγκατάσταση των iRepair μέσα σε όλα τα Public, αλλά και τη δημιουργία 24 shop-in-shop με τη Vodafone.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κώστας Αγοραστός: Στο νοσοκομείο μετά από επίθεση που δέχτηκε από συγγενείς θυμάτων των Τεμπών(Βίντεο)
- Ανδρουλάκης: Δε νομίζω ότι ο Έλληνας φορολογούμενος θέλει να κάνει δώρο μισό εκατομμύριο ευρώ στη ΝΔ
- Ριαμπκόφ: Η Μόσχα μπορεί σίγουρα να συνεργαστεί με την κυβέρνηση Τραμπ
- Aegean: Αγορά 29 χιλιάδων μετοχών από την Autohellas