Η Mini επενδύει στην μετάβασή της σε αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα, υπάρχουν όμως και θιασώτες των κλασσικών λύσεων και τεχνολογιών. Με τον αποδοτικό δίλιτρο τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα του, το Mini Countryman D προσθέτει μία ακόμα επιλογή στη γκάμα των κινητήριων συνόλων.
Με τα αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης και τους βενζινοκινητήρες να είναι ήδη διαθέσιμοι για το Mini Countryman, οι πελάτες Mini μπορούν τώρα επιλέξουν από μία ολοκληρωμένη γκάμα επιλογών.
Το πετρελαιοκίνητο Mini φέρει ένα ηλεκτρικό μοτέρ με ηλεκτρική ισχύ 14 kW ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48 volt, που είναι ενσωματωμένο στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Το ηλεκτρικό μοτέρ χρησιμοποιείται για την ανάκτηση της ενέργειας κατά την πέδηση και ταυτόχρονα συνεπικουρεί στη λειτουργία του θερμικού κινητήρα με τεχνολογία TwinPower. Ως αποτέλεσμα, το Mini Countryman D αντιδρά πιο άμεσα στο πάτημα του γκαζιού σε χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής του κινητήρα, όντας ταυτόχρονα ιδιαίτερα οικονομικό σε κατανάλωση.
Συνολικά, ο δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας του Mini Countryman D αποδίδει ισχύ 120 kW/163 hp προσφέροντας επιτάχυνση από 0 στα 100 km/h σε 8,5 δευτερόλεπτα.
Το άμεσο σύστημα διεύθυνσης και η διάταξη της ανάρτησης, που συνδυάζει τα γόνατα McPherson μονής άρθρωσης στον εμπρός άξονα και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, εγγυώνται την τυπική για τη μάρκα αίσθηση go-kart.
Η μινιμαλιστική σχεδίαση του αυτοκινήτου που εστιάζει στην απλότητα μπορεί να αναδειχθεί ξεχωριστά με τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού – Essential, Classic, Favoured ή John Cooper Works – για το εξωτερικό και το εσωτερικό.
Στην έκδοση Favoured με τον μεταλλικό χρωματισμό Midnight Black, το Mini Countryman D είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό χάρη στη φαρδιά και στητή σιλουέτα του. Παρατηρώντας το από μπροστά, η οκταγωνική μάσκα τονίζεται χάρη στο έντονο ασημί χρώμα και, μαζί με τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα Mini LED διαμορφώνουν μία ισχυρή εμφάνιση.
Οι χαρακτηριστικοί για την μάρκα κοντοί πρόβολοι υπογραμμίζουν τον ευέλικτο χαρακτήρα του αυτοκινήτου και δημιουργούν αντίθεση με την κομψή επιμήκη οροφή του. Η καλαίσθητα σχεδιασμένη κολόνα C είναι βαμμένη στο ίδιο χρώμα, ενώ ένα σήμα δείχνει την επιλεγμένη παραλλαγή εξοπλισμού.
Με τις στάνταρ ράγες οροφής σε piano black, οι δυνατότητες μεταφοράς του Mini Countryman D μπορούν να επεκταθούν περαιτέρω. Διατίθενται επίσης ζάντες ελαφρού κράματος σε διάφορα σχέδια και μεγέθη με διάμετρο από 17 έως 21 ίντσες.
Οι αυξημένες διαστάσεις του αμαξώματος του Mini Countryman αναβαθμίζουν την άνεση. Ο οδηγός και ο συνοδηγός έχουν επιπλέον τρία εκατοστά πλάτος στην περιοχή των ώμων και των αγκώνων.
Στο πίσω μέρος, το κάθισμα, το οποίο μπορεί να μετακινηθεί έως και 13 εκατοστά, προσφέρει πρόσθετο χώρο για τα πόδια ή περισσότερο χώρο φόρτωσης. Στις τρεις πίσω θέσεις, η κλίση της πλάτης μπορεί να ρυθμιστεί ξεχωριστά έως και 12 μοίρες σε έξι θέσεις.
Ο όγκος του χώρου αποσκευών αυξάνεται από 450 λίτρα σε έως και 1460 λίτρα χάρη στην πλάτη του πίσω καθίσματος που μπορεί να αναδιπλωθεί σε αναλογία 40:20:40. Οι νέες υφασμάτινες επιφάνειες στο ταμπλό και στα εσωτερικά πάνελ των θυρών χαρίζουν μία ευχάριστα οικεία αίσθηση στο εσωτερικό.
Η ευρυχωρία και η απέριττη αισθητική του εσωτερικού που εστιάζει στην απλότητα ενισχύεται από τη γυάλινη οροφή Panaroma που προσφέρει πρόσθετη φωτεινότητα και ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις.
Η στρογγυλή οθόνη OLED με διάμετρο 240 mm και γυάλινη επιφάνεια υψηλής ποιότητας είναι το νέο κεντρικό όργανο στο cockpit του Mini Countryman D. Από εδώ, τα συστήματα ενημέρωσης, ψυχαγωγίας και υποβοήθησης μπορούν να ελεγχθούν άνετα και διαισθητικά μέσω αφής ή φωνητικών εντολών.
Όλες οι λειτουργίες οδήγησης μπορούν να ελέγχονται μέσω της χαρακτηριστικής μπάρας διακοπτών Mini που βρίσκεται από κάτω. Τα Mini Experience Modes καθιστούν την εμπειρία οδήγησης στο cockpit ιδιαίτερα καθηλωτική μέσω ενός συνδυασμού οπτικών στιλιστικών στοιχείων, ατμοσφαιρικού φωτισμού και καινοτόμου σχεδιασμού ήχου.
Για πρώτη φορά, το Driving Assistant Plus εμπλουτίζει τις δυνατότητες του Mini Countryman με την επιλογή της μερικώς αυτοματοποιημένης οδήγησης επιπέδου 2 σε διαδρομές που μοιάζουν με αυτοκινητόδρομο.
Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός μπορεί να πάρει τα χέρια του από το τιμόνι μέχρι την ταχύτητα των 60 km/h, με την προϋπόθεση ότι συνεχίζει να παρακολουθεί προσεκτικά την κυκλοφορία και παραμένει σε εγρήγορση ώστε να επέμβει ανά πάσα στιγμή.
Διαβάστε επίσης:
Αλέξανδρος Τομπάζης: Η απώλεια ενός πρωτοπόρου που αναζητούσε την απλότητα στο όραμα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Παύλος Μαρινάκης: Λίγο παραπάνω από 24 ώρες άντεξε η πρόταση του κ. Ανδρουλάκη για μείωση του ΦΠΑ
- Tράπεζες: Αντικρουόμενες οι εκτιμήσεις των αναλυτών της Morgan Stanley και της Eurobank Εquities για τις μετοχές του κλάδου
- Καλαφάτης: Ο λαϊκισμός δεν είναι εύκολος αντίπαλος
- Πούτιν-Ερντογάν: Μίλησαν για την ενίσχυση της εμπορικής και οικονομικής συνεργασίας τους