ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
“Στην απάντησή του ο κ. Θεοδωράτος, για να δικαιολογήσει αυτές τις υπέρογκες αυξήσεις, επικαλέστηκε διάφορους παράγοντες που έχουν επιδράσει στην αύξηση.
Ένας από τους κυριότερους παράγοντες που συντέλεσαν στην αύξηση κατά τον κ. Θεοδωράτο ήταν ότι «από το 2021 οι μισθοί των Ναυτικών αυξήθηκαν κατά 25%».
Η πραγματικότητα είναι ότι από το 2010 έως και το 2024 η συνολική αύξηση για αυτά τα 15 χρόνια των μισθών των Ναυτικών είναι 20,5%.
Επίσης, οι Ναυτικοί εργάζονται πέραν του οκταώρου σε όλα τα πλοία όλων των εταιρειών και πάρα πολλές από αυτές τις υπερωρίες δεν τις πληρώνονται.
Η Ομοσπονδία μας πραγματοποιεί μικτούς ελέγχους με τις Λιμενικές Αρχές, επιβεβαιώνοντας σε κάθε έλεγχο τις παραπάνω παραβιάσεις, καθώς επίσης και παραβιάσεις βασικών όρων της ΣΣΕ αναφορικά με τα εξπρές δρομολόγια, τις διανυκτερεύσεις και άλλα.
Σε ό,τι αφορά τα κέρδη όλων των εταιρειών, αυτά είναι δημοσιοποιημένα και όλοι τα γνωρίζουν.
Θεωρούμε απαράδεκτο να στοχοποιούνται οι συνάδελφοί μας γι’ αυτό το φλέγον ζήτημα. Είναι οι μόνοι που δεν φταίνε ενώ βγαίνουν και ζημιωμένοι με την μείωση των συνθέσεων, την μικρή περίοδο απασχόλησης, θέματα γνωστά σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς με τη ναυτεργασία.
Πιθανόν, με βάση την απάντηση που έδωσε ο Πρόεδρος του ΣΕΕΝ για αύξηση 25% σε 2 χρόνια και ενόψει των διαπραγματεύσεων για τη νέα Σύμβαση 2025- 2026, μάλλον έχει ήδη προεξοφλήσει ότι το ποσοστό αύξησης για το έτος 2025-2026 θα είναι 14%”.
Διαβάστε επίσης:
Χρήστος Στυλιανίδης: Οι ναυτικοί μας αποτελούν τον πυρήνα της παγκόσμιας ναυτιλίας
DP World: Επέκταση σε λιμάνι του Περού με 400 εκατ. δολάρια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΗΠΑ: Επενδύουν 580 εκατ. δολάρια στα λιμάνια
- ΖΙΜ: Κερδοφορία 1,13 δισ. δολάρια για το γ’ τρίμηνο – Ναυπηγεί 46 πλοία κοντέινερ
- Σούπερ μάρκετ: Τι μένει στα ταμεία τους από τον τζίρο των 12,3 δις
- Ο Γιώργος και Μάριος Γιαλόζογλου πούλησαν πλοίο με κέρδος 7,6 εκατ. δολάρια – Αγόρασαν και δεύτερο ακτοπλοϊκό