ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η έγκριση από την ΕΚΤ αναμένεται μέχρι το τέλος της εβδομάδας που διανύουμε και η επικεφαλής της Γκαμπριέλα Κίντερτ από το επόμενο λεπτό θα εφαρμόσει το στρατηγικό σχέδιο, που είναι η δυναμική είσοδος της Snappi στην αγορά των digital πληρωμών και υπηρεσιών.
Η Τράπεζα Πειραιώς έχει χαρακτηρίσει το 2024 ως «έτος Snappi» και έχει υψηλούς στόχους για την digital bank, που είναι δημιούργημα της Πειραιώς και της Natech, της ελληνικής εταιρείας fintech που έχει έδρα τα Ιωάννινα. Συγκεκριμένα ο στόχος είναι το 2026 να διαθέτει διαθέτει 1 εκατομμύριο πελάτες και 150 συνεργασίες με εμπόρους, όπως ανέφερε η διοίκηση της τράπεζας μιλώντας στους αναλυτές κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του 1ου τριμήνου φέτος.
Δείτε το βίντεο στο TikTok του mononews:
@mononews.gr #pireausbank #bank #snappi #news #greece #fy #fyp ♬ πρωτότυπος ήχος – mononews.gr
Στρατηγικοί στόχοι – Επέκταση στο εξωτερικό
Πριν από 15 μέρες ο CEO της Τράπεζας Πειραιώς, Χρήστος Μεγάλου, στην παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας της τράπεζας ανέφερε χαρακτηριστικά πως: «Η αγορά αλλάζει προς το digital. Και θα είμαστε παρόντες, θέλουμε να αλλάξουμε τον τρόπο που μας βλέπουν οι νέοι, να έρθουμε πιο κοντά στη νέα γενιά. Να αγκαλιάσουμε την ανάπτυξη του digital και με τη Snappi “μπορούμε να κάνουμε πράγματα στην Ευρώπη”».
Στρατηγικός στόχος της Snappi είναι η επέκταση στο εξωτερικό. Θα αξιοποιήσει τις δυνατότητες του ΑΙ για να προσφέρει μια αμιγώς ψηφιακή εμπειρία στους πελάτες της, με πλήρη γκάμα προϊόντων που θα απευθύνονται σε ιδιώτες, μικρομεσαίες επιχειρήσεις, επαγγελματίες.
Η snappi θα λειτουργεί μέσω cloud και θα μοιάζει περισσότερο με πλατφόρμα παρά με τράπεζα. Η Snappi απαλλαγμένη από τις αγκυλώσεις του παραδοσιακού τραπεζικού κλάδου, θα προσφέρει στους χρήστες της μια αμιγώς digital εμπειρία σε μια σειρά από προϊόντα, τα οποία θα εκτείνονται από τις συναλλαγές έως τις καταθέσεις και τις πιστώσεις, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις.
Να σημειωθεί ότι η Πειραιώς προβλέπει διεθνή επέκταση της Snappi έως το 2030 και συνεργάτες σε επίπεδο «banking as a service» από διαφορετικές χώρες.
Σύμφωνα με την Διοίκηση της Πειραιώς το λειτουργικό κόστος της Snappi θα διαμορφωθεί το 2024 στα 15 εκατ. ευρώ, το 2025 σε 20 εκατ. ευρώ και το 2026 σε 30 εκατ. ευρώ και αναμένει 55 εκατ ευρώ έσοδα από τη Snappi την τριετία 2024-2026.
Όπως δήλωσε η CEO της Snappi, κ. Γκαμπριέλα Κίντερτ: «Η snappi θα επικεντρωθεί όχι μόνο στην τεχνολογική καινοτομία αλλά και στον σχεδιασμό μιας συμπεριληπτικής τραπεζικής εμπειρίας. Αποστολή μας είναι να αξιοποιήσουμε τις ψηφιακές δυνατότητες για να ικανοποιήσουμε τις εξελισσόμενες ανάγκες της κοινωνίας μας, στοχεύοντας στη βελτίωση κάθε πτυχής της εμπειρίας του πελάτη με μια προσέγγιση που θα τον έχει στο επίκεντρο, διασφαλίζοντας ότι οι υπηρεσίες μας θα είναι προσβάσιμες, εύχρηστες και προσαρμοσμένες στο σύγχρονο χρηματοοικονομικό τοπίο».
Να σημειωθεί πως σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα 1ου τριμήνου, η Τράπεζα Πειραιώς διεκπεραιώνει το 99% των συναλλαγών ψηφιακά, έχει διπλασιάσει τις ψηφιακές πωλήσεις της το διάστημα 2020-2023, ενώ ο αριθμός των ενεργών χρηστών του e-banking αυξήθηκε κατά 35% το ίδιο διάστημα.
Διαβάστε επίσης:
Snappi: Η νέα CEO και οι στόχοι για την ψηφιακή τράπεζα
Βέρνερ Χόιερ: Για διαφθορά και υπεξαίρεση ερευνά η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία τον πρώην πρόεδρο της ΕΤΕπ
Υποκλοπές: Αιφνιδιαστικός έλεγχος στην ΕΥΠ από τον αντιεισαγγελέα του Αρείου Πάγου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μετρό Θεσσαλονίκης: Στα 3 δισ. ευρώ το κόστος της βασικής γραμμής του μετρό
- Γιάννης και Δήμητρα Κούστα: Στη βραδιά μπάρμπεκιου για τα γενέθλια της Σοφίας Καρβέλα στη Νέα Υόρκη
- Χρηματιστήριο: Γιατί οι επενδυτές στράφηκαν σε Τιτάν, ΟΤΕ, ΟΠΑΠ, Coca Cola, Cener και Μυτιληναίο
- ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS: Από τις 25 Νοεμβρίου και επίσημα η νέα επωνυμία