ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Η συναλλαγή για το δάνειο αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Ιούλιο του 2024.
Η διευκόλυνση της διαδικασίας πώλησης και επαναμίσθωσης περιλαμβάνει επιτόκιο διάρκειας SOFR συν 160 μονάδες βάσης, λήγει σε έξι χρόνια και θα αποπληρωθεί σε τριμηνιαίες δόσεις περίπου 780.000 δολαρίων η καθεμία, μαζί με την τελευταία δόση περίπου 12,44 εκατομμυρίων δολαρίων καταβλητέα στη λήξη.
Από τον Ιούνιο του 2023, η Okeanis Eco Tankers έχει αναχρηματοδοτήσει ολόκληρο τον στόλο της, εκτός από τα δύο πλοία VLCC που χρηματοδοτούνται μέσω της διαδικασίας πωλήσεων και επαναμίσθωσης, των οποίων οι επιλογές αγοράς δεν μπορούν να ασκηθούν μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 2026.
«Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα δώδεκα πλοία που έχουν αναχρηματοδοτηθεί, υπάρχουν συμβάσεις που οι λήξεις θα γίνουν μεταξύ 2028 και 2031.
Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε τη συνεργασία με τους χρηματοδότες μας για να βρούμε τις καλύτερες επιλογές αναχρηματοδότησης για το Nissos Rhenia και το Nissos Despotiko το 2026 , ή αν προκύψει η ευκαιρία για άλλες δυναμικές συμφωνίες», δήλωσε ο Ηρακλής Σμπαρούνης, CFO της Okeanis Eco Tankers.
Διαβάστε επίσης:
Unisystems: Ο Γιάννης Λουμάκης ετοιμάζει είσοδο στην αμυντική βιομηχανία – Στο πλάνο και εξαγορές
Σκλαβενίτης-Lidl-Αλφαμέγα: Μάχη για τρεις στην αγορά της Κύπρου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα