ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
“Τα θεμελιώδη στοιχεία της αγοράς σε συνδυασμό με τη γεωπολιτική αβεβαιότητα και γεγονότα με βραχυπρόθεσμο αντίκτυπο δημιουργούν μια σύνθετη κατάσταση. Ο κόσμος αφυπνίζεται για το γεγονός ότι η ναυπήγηση είναι ανεπαρκής και θα υπάρξει σοβαρή υποπροσφορά πλοίων για τα επόμενα χρόνια. Ακούμε πράγματι για την κατάρρευση μεγάλων εταιρειών ακινήτων στην Κίνα, και παρόλα αυτά η χώρα αύξησε τις εισαγωγές υλικών κατά 10% το 2023. Η Κίνα είναι ακόμα εδώ, η παραγωγική της ικανότητα είναι πολύ ισχυρή και εξακολουθεί να παράγει χάλυβα, σε μια εποχή που η παγκόσμια ζήτηση είναι πολύ υψηλή. Παράγουν ένα από τα πιο σημαντικά υλικά που χρειάζεται ο κόσμος για σκοπούς βιομηχανικής παραγωγής.”
Διαβάστε επίσης
Γεύμα εργασίας για τα Βαλκάνια στη Ναυτιλιακή Λέσχη
Κυριάκος Μητσοτάκης: Πλαφόν στα κρουαζιερόπλοια στα δημοφιλή νησιά
Drewry: Ο Δείκτης εμπορευματοκιβωτίων είναι κατά 202% υψηλότερος από πέρσι
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα