• Media

    Η τηλεοπτική ζωή που δεν έζησαν: Κρατάει χρόνια το σήριαλ των ματαιωμένων σειρών


    Μια μεγάλη «βεντάλια» από διάφορες «φυλές» τηλεοπτικών σειρών περιλαμβάνει η «βιβλιοθήκη» των ελληνικών καναλιών, ιδιωτικών και δημόσιων: Οι σειρές που προβάλλονται πανηγυρικά μια φορά μόνο («Νησί»), κάνουν «πάταγο» και περνάνε στην ιστορία, τα σήριαλ που κάνουν μια μέτρια επιτυχία και «λιώνουν» στις επαναλήψεις («Κωνσταντίνου και Ελένης»), οι παραγωγές που πουλάνε τα δικαιώματά τους σε ξένα κανάλια ή σε πλατφόρμες για μια δεύτερη, πιο ένδοξη και κερδοφόρα ζωή (“maestro”)…

    Υπάρχει και μια ακόμη κατηγορία: Οι σειρές-«φαντομάδες» που «στοίχειωσαν» κάπου μεταξύ διαρροών των εταιρειών παραγωγής και των επίσημων ανακοινώσεων των δελτίων Τύπου των καναλιών, που κάηκαν πριν καν ανάψουν τα φώτα της ράμπας, που μαράθηκαν άδοξα πριν καν ανθίσουν στο τηλεοπτικό θερμοκήπιο κάποιας σεζόν. Δεν είναι λίγες, δεν είναι και πολλές. Είναι αρκετές και προφανώς το κοινό τις έψαχνε ή τις ψάχνει ακόμη. Ματαίως…

    Συνήθως η διεύθυνση Προγράμματος ενός καναλιού αποφασίζει για την παραγωγή μιας σειράς μετά από έγκριση της υψηλής διοίκησης ή του Δ.Σ. αν πρόκειται για την ΕΡΤ Α.Ε. Εγκρίνεται το concept, παίρνει το «πράσινο φως» η μεταφορά και η διασκευή αν πρόκειται για κάποιο βιβλίο, αποφασίζεται το cast, προσλαμβάνεται η εταιρεία παραγωγής, καταρτίζεται το budget. Συχνά ξεκινούν και τα γυρίσματα, ωστόσο στην πορεία επέρχεται αιφνίδια ανακοπή με φυσική κατάληξη τον «ξαφνικό θάνατο» με τους ιθύνοντες να «χρυσώνουν» το χάπι στους συντελεστές ενδεχομένως και στους τηλεθεατές που ξεροσταλιάζουν να δουν στο γυαλί τα υπεσχημένα. «Παγώνει προσώρας», «θα ξεπαγώσει με την πρώτη ευκαιρία το project την επόμενη σεζόν», «θέλουμε το καλύτερο δυνατό», «αναζητούμε slot και διαφημιστικά κονδύλια» είναι οι πιο συνήθεις δικαιολογίες που συνοδεύουν το πάγωμα μιας σειράς που ανακοινώθηκε αλλά δεν μεταδόθηκε. Με αυτές τις προφάσεις εν αμαρτίαις μιας ειλημμένης ήδη και τελεσίδικης απόφασης, παραγωγοί, σεναριογράφοι, σκηνοθέτες, ηθοποιοί και φροντιστές μένουν σε μια συμφωνία στα «χαρτιά», βλέποντας τα όνειρά τους να ματαιώνονται και άλλα προγράμματα να περνούν στην τηλεοπτική πασαρέλα διαψεύδοντας τους ισχυρισμούς των στελεχών και καταρρίπτοντας τα άλλοθι των καναλιών.

    Ένα πρόσφατο παράδειγμα είναι η κρυογονική μέθοδος με την οποία συντηρείται ο μύθος της προβολής της «Μεγάλης Χίμαιρας», που είναι βασισμένη στο βιβλίο του Μ. Καραγάτση και είχε προαναγγελθεί από την ΕΡΤ.

    Η σειρά που είχε ξεκινήσει γυρίσματα από το 2023 και θα αποτελούσε κομμάτι του προγράμματος του καναλιού δεν φαίνεται να κάνει καριέρα στην ΕΡΤ1.  Τουλάχιστον για το πρώτο μισό της σεζόν.

    Πρόκειται για ένα από τα αριστουργήματα της ελληνικής λογοτεχνίας που μετά την επιτυχημένη μεταφορά του στη θεατρική σκηνή είχε ανακοινωθεί ότι θα κέρδιζε και το τηλεοπτικό κοινό, αλλά όχι μόνο της χώρας μας. Με ανακοίνωσή της η ΕΡΤ πριν ακριβώς δύο χρόνια (Ιούνιο του 2022) ενημέρωνε πως το εμβληματικό λογοτεχνικό μυθιστόρημα του Μ. Καραγάτση «Η μεγάλη χίμαιρα» γίνεται για πρώτη φορά τηλεοπτική σειρά, σε σκηνοθεσία του Ντένη Ηλιάδη και συμπαραγωγό τη δημόσια τηλεόραση.

    Όπως αναφερόταν στη σχετική ανακοίνωση της ΕΡΤ «Η μεγαλεπήβολη ιδέα γεννήθηκε πριν από τέσσερα χρόνια, (δηλαδή το 2018) με τον Δημήτρη Τάρλοου και την οικογένεια Καραγάτση να παρακολουθούν στενά την προσαρμογή του βιβλίου, ενώ οι συζητήσεις με την ΕΡΤ άρχισαν στις αρχές του 2022 μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, καθώς τα δικαιώματα του εν λόγω βιβλίου ουδέποτε είχαν δοθεί στο παρελθόν για να μεταφερθεί το μυθιστόρημα στην τηλεόραση.

    Όλα, ωστόσο, οριστικοποιήθηκαν στα μέσα του Ιουνίου του 2022  όταν το Δ.Σ. της δημόσιας τηλεόρασης έλαβε ομόφωνα την απόφαση να γίνει η ΕΡΤ συμπαραγωγός στο μεγάλο αυτό εγχείρημα. Την αρτιότητα και την υψηλή ποιότητα της παραγωγής της σειράς εγγυήθηκαν τότε τρεις πολύ γνωστές εταιρείες με κινηματογραφική και τηλεοπτική εμπειρία δεκαετιών. Πρόκειται για τη Foss Productions (υπεύθυνη μεταξύ άλλων για τα κινηματογραφικά Καλάβρυτα 1943, αλλά και για τις σειρές Maestro του Χριστόφορου Παπακαλιάτη και Milky Way του Βασίλη Κεκάτου), την Boo Productions (παραγωγό στον Κυνόδοντα του Γιώργου Λάνθιμου, στα Μήλα του Χρήστου Νίκου, και η οποία μόλις ολοκλήρωσε για λογαριασμό του Amazon Prime τα γυρίσματα της σειράς Daisy Jones & The Six σε Ύδρα και Αθήνα), και την BLONDE Productions (γνωστή από τα γυρίσματα των επιτυχημένων σειρών Tehran για την Apple TV και Greek Salad για το Amazon Prime).

    Υπογραμμίζεται ότι το συνολικό κόστος της σειράς, που θα ολοκληρωνόταν σε έξι επεισόδια, θα προσέγγιζε τα 4,5 εκατομμύρια ευρώ. Εκτός από την ΕΡΤ η οποία θα ήταν συμπαραγωγός με ποσοστό 25% (1,08 εκατ. ευρώ), οι τρεις εταιρείες που θα συνέπρατταν στην παραγωγή της βρέθηκαν σε προχωρημένες συζητήσεις για να ενταχθεί ως συμπαραγωγός και η γερμανική εταιρεία Beta Films (υπεύθυνη για επιτυχημένες διεθνείς τηλεοπτικές συμπαραγωγές όπως τα πρόσφατα Murders by the Lake και Γόμορρα), ενώ το εγχείρημα είχαν ήδη δεχθεί να στηρίξουν οικονομικά αρκετοί σημαντικοί άνθρωποι της ελληνικής ναυτιλίας, όπως και οι τοπικές αρχές της Σύρου.

    Την προσαρμογή του κειμένου σε μίνι σειρά υπογράφουν ο Ιωάννης Πάππος, ο πρώτος Έλληνας συγγραφέας που εξέδωσε βιβλία του στην Αμερική από έναν εκ των μεγαλύτερων εκδοτικών οίκων στον πλανήτη, τον Harper Collins, σε συνεργασία με τον Ντένη Ηλιάδη. Στη διεύθυνση φωτογραφίας ο Χρήστος Καραμάνης, ο οποίος διαγωνίστηκε στις Κάννες με την ταινία του Εμίν Άλπερ Burning Days, και στα σκηνικά η βραβευμένη Δάφνη Καλογιάννη, συντελεστές με μεγάλη εμπειρία τόσο σε ελληνικές όσο και διεθνείς κινηματογραφικές παραγωγές.

    Μάρκος Σεφερλής: Θα αποψυχθεί το «Ορκιστείτε παρακαλώ» τη φετινή τηλεοπτική σεζόν;

    Ο Μάρκος Σεφερλής όδευσε στον ΣΚΑΙ όχι μόνο για το μαγειρικό ριάλιτι «Η Μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα από τη δική σου» ούτε για την τηλεοπτική μεταφορά των θεατρικών του επιθεωρήσεων. Η υπόσχεση ήταν ρητή: Θα ήταν ο πρωταγωνιστής (πρόεδρος του δικαστηρίου) στην αναγέννηση της σειράς «Ορκιστείτε παρακαλώ» που από το 1982 μέχρι το 1987 είχε γνωρίσει τεράστια επιτυχία μέσα από τη συχνότητα της ΕΡΤ2. Την προηγούμενη σεζόν το μενού του ΣΚΑΙ δεν συμπεριέλαβε τη σειρά και είναι άγνωστο αν θα βγει στον αέρα από το Φθινόπωρο του 2024.

    Μια πολύ γνωστή και πολυδιαφημισμένη σειρά που δεν προβλήθηκε το 2012 για τα μάτια των τηλεθεατών του Mega (Τηλέτυπος Α.Ε.) ήταν οι «Βρυκόλακες» (“True Blood”). Η ιδέα προτάθηκε στο κανάλι από τον σκηνοθέτη Αλέξανδρο Ζαρμπή το 2011, ενώ γυρίστηκε ένα πιλοτικό επεισόδιο. Ο σταθμός δεν μετέδωσε τη σειρά ενώ την είχε εγκρίνει με στόχο να τη βγάλει στον αέρα τον Οκτώβριο του 2012 σχεδιάζοντας να ξεκινήσει τα γυρίσματα στις αρχές του ίδιου έτους, έχοντας δώσει τη συγγραφή του σεναρίου στο σεναριακό δίδυμο Ρίσβα-Σακαλή (50-50, Μαύρα Μεσάνυχτα, 10η εντολή). H περίληψη της υπόθεσης είναι η εξής: Ο κακός βρικόλακας (Γιώργος Χρυσοστόμου), έχει ένα σκοτεινό και παράνομο παρελθόν. Μαζί με τη μούσα του και έναν θνητό δημοσιογράφο δημιουργούν ένα περίεργο και ιδιαίτερο τρίγωνο, που κινείται μεταξύ του καλού και του κακού. Όμως η σειρά απαιτούσε αρκετά εξωτερικά γυρίσματα, αλμυρά σκηνικά και κοστούμια και σπέσιαλ εφέ και αυτό καθιστούσε το κόστος της σειράς απαγορευτικό. Το καλοκαίρι του ίδιου έτους η σειρά προτάθηκε και στον Ant1, όμως εν τέλη ούτε εκεί δεν τελεσφόρησαν οι συζητήσεις με αποτέλεσμα η σειρά να μην βγει ποτέ στον αέρα. Δύο χρόνια πριν το ίδιο κανάλι ματαίωσε τη μετάδοση της σειράς «Μην περνάς με κόκκινο» με Πρωταγωνιστές τους Βίκυ Σταυροπούλου, Αλέξη Γεωργούλη, Μαρία Καβογιάννη, Χρήστο Χατζηπαναγιώτη κ.α. Την κωμωδία υπέγραφε ο  Θοδωρής Πετρόπουλος (Εγκλήματα, Είσαι το ταίρι μου, Ντόλτσε βίτα). Καταβλήθηκαν προσπάθειες να βγει στον αέρα το project, μέχρι και αλλαγές στο casting έγιναν (ο Χατζηπαναγιώτης αντικαταστάθηκε από τον Τσαλταμπάση) έως και ο τίτλος της σειράς άλλαξε σε «Αγάπη, μάνα κι αδερφή» για να οδηγηθεί στις τηλεοπτικές καλένδες. Ο σεναριογράφος στράφηκε στον Αnt1 το 2013, επί ματαίω.

    Η σειρά «Είναι μακριά ακόμα παπαστρούμφ» έμεινε στην ιστορία από τις δεκάδες αναφορές των δημοσιογράφων του τηλεοπτικού ρεπορτάζ. Το Mega το 2011 δέχθηκε να προβάλει τη σουρεαλιστική σειρά με πρωταγωνιστές τον Γιάννη Τσιμιτσέλη, τον Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο και τη Γιούλικα Σκαφιδά σε σενάριο του Παναγιώτη Χριστόπουλου και σκηνοθεσία Σέργιου Κωνσταντινίδη. Το σενάριο είχε κάτι που εκείνη την περίοδο ιντριγκάριζε το κανάλι: Τριαντάρηδες δεν εννοούν να μεγαλώσουν αλλά ξέρουν να το διασκεδάζουν. Μια παρέα 5 φίλων ταλαντεύεται ανάμεσα στην ωριμότητα και την παιδικότητα και αναρωτιέται αν όντως θα καταφέρει να μπει κάποτε στον κόσμο των ενηλίκων.

    Το «Mάντεψε ποιος» έπεσε επίσης θύμα της αναβλητικότητας του Mega το 2008 αφήνοντας σύξυλη τη Μαρία Καβογιάννη (ποιος το περίμενε), τη Μαρία Λεκάκη και την Ηρώ Μανέ. Οι τρεις πρωταγωνίστριες θα υποδύονταν τις άγνωστες μεταξύ τους κληρονόμους μυστηριώδους κληρονομιάς. Την σκηνοθεσία είχε αναλάβει ο Χρήστος Δήμας (Στο παρά 5’). Ωστόσο λόγο διαφωνιών μεταξύ των συντελεστών η σειρά δεν προχώρησε τελικά σε γυρίσματα. Έναν χρόνο αργότερα μετά από αρκετές αλλαγές σε cast, σκηνοθεσία και σενάριο βγήκε στον αέρα με τον τίτλο «Ποιος μας πιάνει» χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Το 2012 το Mega είχε διαρρεύσει την έλευση της σειράς «Βρες το μωρό» με τους Εβελίνα Παπούλια, Τάκη Σπυριδάκη και Αιμίλιο Χειλάκη σε σκηνοθεσία Ρέϊνας Εσκενάζυ (Περί ανέμων και υδάτων, Σαν γλυκό του κουταλιού, Ιστορίες του αστυνόμου Μπέκα) και σενάριο Βάνας Δημητρίου (Κάρμα, Μπρούσκο). Το σενάριο ήταν… προχώ για την εποχή του: Πρωταγωνίστρια είναι μια ψυχολόγος που έχει δεσμό με έναν ιδιοκτήτη πιτσαρίας. Ως πετυχημένη ψυχολόγος έχει έναν βοηθό, ο οποίος είναι bisexual και συγκατοικεί με έναν gay. Εκεί έρχεται να προστεθεί και η μάνα του πρώτου, η οποία θέλει να παντρέψει τον γιο της στο Άμστερνταμ. Είχε γυριστεί και πιλότος και ενώ αρχικά εγκρίθηκε, στην πορεία αποφασίστηκε ότι για εκείνη την σεζόν το budget δεν έφθανε.

    Το 2015 το Mega αποφασίζει να μην προβάλλει το «Μη το ένα, μη το άλλο» μια οικογενειακή κωμωδία γαλλικής προέλευσης με πρωταγωνιστές τη Μπέσυ Μάλφα και τον Γεράσιμο Σκιαδαρέση.

    Σειρές-φαντάσματα έχει στο ιστορικό του και ο ΑΝΤ1. Το « Φέρσου σαν άντρας» το 2010 ματαιώθηκε με τη Ζέτα Μακρυπούλια, τον Γιάννη Ζουγανέλη, τον Σταμάτη Γαρδέλη και τον Κρατερό Κατσούλη να πέφτουν θύματα των second thoughts των στελεχών του καναλιού περί τα οικονομικά. Η σειρά «Μια βραδιά στο Νotting Ηill» δεν προβλήθηκε εν έτει 2015 και έτσι οι τηλεθεατές δεν είδαν ποτέ την ισραηλινή εκδοχή της γνωστής ταινίας με τη Τζούλια Ρόμπερτς με θέμα τον έρωτα ενός φούρναρη για ένα top model. Για τον ανδρικό ρόλο είχαν βολιδοσκοπηθεί διάφορα λαμπερά ονόματα από τον  Tσιμιτσέλη και τον Aθερίδη έως και τον Σάκη Ρουβά και για τον γυναικείο οι προτάσεις περιελάμβαναν τις Ζέτα Μακρυπούλια, Βίκυ Καγιά, Δούκισα Νομικού και Σμαράγδα Καρύδη. Η ιδέα ζωντάνεψε ξανά τρία χρόνια μετά, το 2018,  προκειμένου η σειρά να βγει μέσα στο 2019. Όμως και πάλι οι απαιτήσεις που είχε η υλοποίηση της σειράς δεν επέτρεψαν τα πράγματα να προχωρήσουν και έτσι μπήκε ξανά στο συρτάρι.

    Το κανάλι του Αμαρουσίου έχει στο ιστορικό του και άλλες ματαιώσεις: Τη σειρά «Pizza romantica» πολλά χρόνια πριν, το 2009, πάλι με τη Ζέτα Μακρυπούλια να μην προχωρά σε υπογραφές, όπως εξάλλου και η σεναριογράφος Ρένα Ρίγγα («Ευτυχισμένοι μαζί», «Άκρως οικογενειακόν»). Όσο για την υπόθεση, μάλλον όχι τόσο πρωτότυπη καθώς αφορούσε την κόντρα μεταξύ ανταγωνιστικών πιτσαριών όπου η γυναίκα του ενός ιδιοκτήτη ήταν πρώην του άλλου. Το 2011 η σειρά προτάθηκε και στην ΕΡΤ, όμως ούτε εκεί δεν είχε καλύτερη τύχη. Την ίδια χρονιά, το 2009 η τηλεοπτική πιάτσα συζητούσε ένα πολλά υποσχόμενο σήριαλ με πρωταγωνιστές τους Θοδωρή Αθερίδη και Παναγιώτα Βλαντή. Το κανάλι υποδοχής ήταν και πάλι ο ΑΝΤ1 ο οποίος θα φιλοξενούσε την ελληνική διασκευή της ιταλικής σειράς “Tutti pazzi per amore” που υπέγραφε ο Πάνος Αμαραντίδης (Λατρεμένοι μου γείτονες. Εμείς κι εμείς, Η ώρα η καλή). Πρωταγωνιστεί ένας 40άρης χήρος που έχει μια κόρη στην εφηβεία και είναι κολλημένος με τη γυναίκα του. Την αγαπούσε πάρα πολύ και του είναι δύσκολο να την ξεπεράσει. Θα συναντήσει όμως τον έρωτα στο πρόσωπο μιας χωρισμένης γυναίκας, μητέρας δύο παιδιών. Εκείνη είναι γύρω στα 36 κι εργάζεται σε περιοδικό. Είχε παντρευτεί πάρα πολύ μικρή κι έχει έναν γιο 16 χρόνων και μια κόρη επτά. Από κει και πέρα, υπάρχουν πολλοί ακόμη γύρω τους. Το 2010 ο ΑΝΤ1 ματαιώνει το «Σε ξέρω από κάπου» με πρωταγωνιστές τη Σμαράγδα Καρύδη τον Αλέξη Γεωργούλη και τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη. Επρόκειτο για μια ερωτική light κομεντί σε σενάριο Άννας Χατζησοφιά.

     Το 2012 ο ΑΝΤ1 ακυρώνει την προβολή της «Βαβέλ» με πρωταγωνιστές τους Χάρη Ρώμα, Μαρία Λεκάκη, Γιάννη Τσιμιτσέλη και Όθωνα Μεταξά. Επρόκειτο για μια κωμωδία καταστάσεων όπου θα πρωταγωνιστούσαν τρία αδέρφια. Για άλλη μια φορά το υψηλό budget έγινε η αιτία να αρχίσει η διαπραγμάτευση για τον περιορισμό του κόστους – κατέβαλε πολλές φιλότιμες προσπάθειες ο Χ.Ρώμας – ωστόσο το σήριαλ χτυπούσε συνεχείς αναβολές για να μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας των ματαιωμένων σειρών.

    Ο Χάρης Ρώμας όμως για την ιστορία, θα συμμετείχε στο πρωταγωνιστικό καστ και μιας άλλης σειράς, «Του κακού πεθερού» το 2016 στο Epsilon Tv μαζί με την Ισαβέλλα Βλασιάδου και Σταύρο Νικολαΐδη. Ενώ είχαν ολοκληρωθεί τα γυρίσματα του πιλότου, ενώ είχαν δώσει τα χέρια κανάλι και Ρώμας, ενώ το Epsilon διατυμπάνιζε με τρέιλερ την έλευση της σειράς και είχε δώσει και καπάρο στον πρωταγωνιστή, άλλαξε γνώμη στην πορεία. Τότε η ιστορία αναφέρει ότι ο Ρώμας αποτάθηκε στον Ant1 Κύπρου προκειμένου η παραγωγή της σειράς να γίνει στην Λευκωσία και να ενταχθεί στο πρόγραμμα του κυπριακού καναλιού με προοπτική να προβληθεί αργότερα και από τον ελλαδικό Ant1, όμως εν τέλη οι συζητήσεις πάγωσαν και πάλι.

    Το Star έζησε άθελά του τη ματαίωση με την ακύρωση του  «Υπηρέτη του λαού». Επρόκειτο για την ελληνική διασκευή της ουκρανικής σειράς ” Слуга народу ” διά χειρός Γιώργου Καπουτζίδη, όπου ο ίδιος θα έπαιζε και τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Η υπόθεση αφορά την ιστορία ενός καθηγητή ιστορίας που κερδίζει τις εθνικές εκλογές και γίνεται πρωθυπουργός μετά από δημοφιλές βίντεο που κάνει κριτική ενάντια στην κυβέρνηση για τη διαφθορά στην χώρα. Ο σεναριογράφος αρχικά αποδέχτηκε την πρόταση, αλλά στην πορεία άλλαξε γνώμη και στράφηκε προς το ΣΚΑΙ για την παρουσίαση του «The Voice».

    Όταν ο Alpha έμεινε ανικανοποίητος

    Ο Alpha έχει ματαιώσει το «Ο Πέτρος κομμάτια» το μακρινό 2008 με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη ο οποίος συμμετείχε στα γυρίσματα 22 επεισοδίων ωστόσο το κανάλι δεν έμεινε ικανοποιημένο. Κάθε προσπάθεια για μεταφορά της σειράς σε άλλο κανάλι δεν καρποφόρησε. Ο ΣΚΑΙ το 2019 αποφασίζει να μην μεταδώσει το «Room service, please με πρωταγωνιστές τους Αλέξανδρο Ρήγα, Bαλέρια Κουρούπη, Κώστα Καραφώτη και Κωνσταντία Χριστοφορίδου με σεναριογράφο τον Αλέξανδρο Ρήγα για μία νέα κωμωδία που θα αποτελούσε ένα άτυπο ριμέϊκ του Κόκκινου δωματίου και θα αφορούσε τις περιπέτειες του προσωπικού και των πελατών ενός παραθαλάσσιου ξενοδοχείου. Ο Ρήγας παρέδωσε τα σενάρια 18 επεισοδίων στο κανάλι και προγραμματίστηκε να ξεκινήσουν τα γυρίσματα στις αρχές Ιουνίου. Εκεί όλα συνωμότησαν για την ακύρωση της προβολής της σειράς. Διαδικασίες, καθυστερήσεις στα σκηνικά, ασθένεια του Ρήγα, τρίτωσε το κακό και τα γυρίσματα καθυστέρησαν δραματικά. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά ήρθε και το εξώδικο του πρώην partner του Α. Ρήγα, Δημήτρη Αποστόλου εναντίον της παραγωγής στο οποίο απαιτούσε να του καταβληθούν πνευματικά δικαιώματα καθώς όπως υποστήριζε η σειρά αποτελούσε αναβίωση του «Κόκκινου δωματίου» που ήταν και δική του ιδέα και απειλούσε με ασφαλιστικά μέτρα εάν προβαλλόταν η σειρά. Αυτή ήταν άλλη μια αιτία για τη ματαίωση μια σειράς που έφθασε μέχρι την πηγή και νερό δεν ήπιε.

    Διαβάστε επίσης

    ACTION 24: Ορφέας Αυγουστίδης και Νεφέλη Φασουλή έρχονται στο «Γκαράζ»

    ΟΠΑΠ Game Time: Τι βλέπει ο Δημήτρης Παπαδόπουλος για το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα

    MasterChef: Αυτός είναι ο μεγάλος νικητής των 100.0000 ευρώ



    ΣΧΟΛΙΑ