ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Περιεχόμενα
Ελικόπτερα με προγραμματισμένες πτήσεις από την Αθήνα προς νησιωτικούς προορισμούς βάζει η Hoper, η πρώτη εταιρεία που επιχειρεί να εντάξει τα ελικόπτερα με αυτόν τον τρόπο στις αερομεταφορές αναβιώνοντας την παλιά πρακτική της Ολυμπιακής επί εποχής Ωνάση.
Η επίσημη παρουσίαση της εταιρείας έγινε χθες από την ιδρυτική ομάδα με επικεφαλής τον CEO της Ηoper και πρώην CEO της MarineTraffic, Δημήτρη Μέμο, τον CEO της Πλαίσιο, Κώστα Γεράρδο, τον Partner της Saronic Ferries, Γιώργο Παπαϊωαννίδη και τη BORRN, με CEO τη Ματίλντα Νατάν.
Οι ιδρυτές και η έμπνευση
Εμπνευση για το στήσιμο αυτής της εταιρείας ήταν η πρώτη εμπειρία που είχε ο Δημήτρης Μέμος ταξιδεύοντας στην Αντίπαρο με ελικόπτερο μαζί με τον Κώστα Γεράρδο, όπου σε 45 λεπτά έφτασε στον προορισμό του. “Μια συναρπαστική εμπειρία” όπως είπε ο ίδιος η οποία αποτέλεσε και την αρχή για τη “γέννηση” της εταιρείας.
“Αρχίσαμε να αναζητούμε πώς να καλύψουμε το κενό που υπάρχει στις αερομεταφορές και γιατί όχι να αναβιώσουμε την προσπάθεια της Ολυμπιακής επί Ωνάση όπου έκανε δρομολόγια σε νησιωτικούς προορισμούς” τόνισε.
Τα δρομολόγια ήδη έχουν ξεκινήσει και από τρεις βάσεις σε Αθήνα, Μύκονο, Σαντορίνη γίνονται πτήσεις προς δέκα νησιωτικούς προορισμούς και ειδικότερα Σαντορίνη, Μύκονο, Αντίπαρο, Κέα, Πάτμο, Σίφνο, Σπέτσες, Τήνο και Φολέγανδρο ενώ πραγματοποιούνται πτήσεις και μεταξύ νησιών.
Αθήνα-Τήνος σε 42 λεπτά
Με κόστος 300 ευρώ και σε διάρκεια 42 λεπτών ο επιβάτης που θα επιλέξει να μετακινηθεί με την υπηρεσία της hoper θα φτάσει από το Κορωπί, που είναι το ελικοδρόμιο στην Τήνο, ή σε 45 λεπτά και με κόστος 410 ευρώ στη Μύκονο ή στην Κέα σε 18 λεπτά.
Η hoper υπόσχεται τη μεταφορά στον επιλεγμένο προορισμό με διάρκεια πτήσεων από 8 λεπτά όπως για παράδειγμα η μεταφορά από Μύκονο σε Τήνο μέχρι 48 λεπτά με τον πιο μακρινό προορισμό να είναι η Αντίπαρος. Οι πελάτες μπορούν να κλείσουν μεμονωμένες θέσεις απλής ή μετ’ επιστροφής μετάβασης από το site flyhoper.com. Η hoper σχεδιάζει να προσθέτει νέους προορισμούς τόσο στη νησιωτική όσο και στην ηπειρωτική χώρα ξεκινώντας από το φθινόπωρο 2024. Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων της, η hoper συνεργάζεται με τους κατά τόπους δήμους για την αναβάθμιση των υφιστάμενων ελικοδρομίων στους προορισμούς που εξυπηρετεί, εξασφαλίζοντας έτσι την ασφάλεια και την άνεση των επιβατών.
Επένδυση άνω των 3 εκατ. ευρώ
Το μοντέλο λειτουργίας της hoper είναι αυτό της startup και το μετοχικό κεφάλαιο της ανέρχεται σε 3 εκατ. ευρώ. Η επένδυση που έγινε αφορά στην εξαγορά της Airpower, εταιρείας που δραστηριοποιείται στην αγορά των υπηρεσιών αεροταξί, που παρέχονται από ελικόπτερα ή αεροπλάνα, εξαγορά που έγινε για την επιτάχυνση υλοποίησης του εγχειρήματος. Επιπλέον η hoper επένδυσε σε τρία ελικόπτερα ενώ τα άλλα δύο που έχει στον στόλο, τριών και τεσσάρων θέσεων χωρίς τον πιλότο, βρίσκονται σε short list. Όπως επισημάνθηκε κατά τη χθεσινή παρουσίαση η επένδυση άνω των 3 εκατ. ευρώ θα συνεχίσει να αναπτύσσεται ιδιωτικά και το επόμενο βήμα είναι ο γύρος χρηματοδότησης κάτι με το πότε θα γίνει χρονικά να είναι ακόμη υπό συζήτηση.
Το break even και οι επόμενοι στόχοι
Το break even της επένδυσης υπολογίζεται με τον υπάρχοντα στόλο και τα σημερινά δεδομένα σε έναν χρόνο και με 10.000 εισιτήρια. Στα μελλοντικά σχέδια είναι η επέκταση σε νέους προορισμούς με στόχο να έχουν φτάσει στους 18 το 2025 και στους 24 μέχρι το 2026.
Οι προοπτικές για την εταιρεία προμηνύονται θετικές, τόνισε ο κ. Μέμος, αναφέροντας ως θετικό στοιχείο τη δυναμική του τουρισμού στη χώρα μας αλλά και την αυξημένη ζήτηση που καταγράφουν το τελευταίο διάστημα οι ιδιωτικές πτήσεις σε όλη την Ευρώπη. Τόνισε ότι η Hoper φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι πολίτες και οι τουρίστες μετακινούνται μεταξύ των δημοφιλών προορισμών της Ελλάδας. «Θέλουμε να μοιραστούμε με πολύ περισσότερο κόσμο την εμπειρία της μετακίνησης με ελικόπτερο. Με τη hoper, μετατρέπουμε τις ώρες σε λεπτά, και οι ταξιδιώτες κερδίζουν έως και μια ολόκληρη μέρα διακοπών. Είναι μια νέα, μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία που κάνει τις ομορφιές της Ελλάδας πιο προσβάσιμες», τόνισε χαρακτηριστικά.
Από την πλευρά του ο Κώστας Γεράρδος, διευθύνων σύμβουλος του Πλαισίου ανέφερε ότι η hoper ιδρύθηκε με στόχο να προσφέρει μια νέα διάσταση στις αεροπορικές μετακινήσεις, καθιστώντας τις πιο γρήγορες, πιο ευέλικτες και πιο άνετες. Η υπηρεσία θα καλύψει μια σημαντική ανάγκη, συνδέοντας δημοφιλείς προορισμούς με τρόπο που δεν ήταν μέχρι τώρα εφικτός. Όπως εξήγησε, έχει δημιουργηθεί μια κατηγορία ανθρώπων, οι οποίοι επιλέγουν να μετακινηθούν μέσω ιδιωτικής πτήσης, με κάποιο ελικόπτερο ή τζετ, αντί να επιλέξουν κάποια πτήση της γραμμής, οπότε η συγκεκριμένη αγορά έχει μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης.
Στην παρουσίαση το «παρών» έδωσαν οι η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χριστίνα Αλεξοπούλου και ο γενικός γραμματέας Μεταφορών Γιάννης Ξιφαράς, οι οποίοι απηύθυναν χαιρετισμό και τόνισαν τη σημασία της ενίσχυσης των αεροπορικών υποδομών και της αναβάθμισης της τουριστικής εμπειρίας στην Ελλάδα. Ο γενικός γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής Μανώλης Κουτουλάκης στον δικό του χαιρετισμό, μίλησε για τη σημασία που έχει η διάθεση μίας νέας υπηρεσίας συνδεσιμότητας των νησιών για τη χώρα μας, που χαρακτηρίζεται από τη νησιωτικότητα που δημιουργεί ιδιαίτερες ανάγκες.
Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, μέσω μαγνητοσκοπημένου μηνύματος, χαρακτήρισε την επένδυση της hoper “ένα μοναδικό βήμα χωρίς προηγούμενο” για τον ελληνικό τουρισμό, και τόνισε το γεγονός ότι για την υλοποίησή της χρειάστηκε η στενή συνεργασία με τον δημόσιο τομέα, και ειδικά με τους τοπικούς Δήμους.
Διαβάστε επίσης
Ισχυρές επιδόσεις για τη Bosch στην Ελλάδα – Τι θα γίνει με το hub καινοτομίας
Avramar: Πόσο θα αντέξει χωρίς επενδυτή – Λήξη χρόνου για τις μη δεσμευτικές προσφορές
Σπύρος Θεοδωρόπουλος: Τι σημαίνει η νέα εξαγορά της Λάβδας από την ΙΟΝ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα