Η εποχή των φθηνών αγορών ίσως αποτελεί παρελθόν για τους πελάτες της Shein.

Κάποιοι μπορεί ήδη να έχουν παρατηρήσει ότι σε κάποια προϊόντα του, ο κινεζικός κολοσσός έχει εκτοξεύσει τις τιμές ακόμα και κατά 30%.

1

Τα προϊόντα με τις μεγαλύτερες αυξήσεις

Οι μέσες αυξήσεις ξεπερνούν τις αντίστοιχες των ανταγωνιστών της εταιρείας, Zara και H&M, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών EDITED, η οποία συνέκρινε τις τιμές της 1ης Ιουνίου με ένα χρόνο νωρίτερα.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, τη μεγαλύτερη αγορά της Shein βάσει πωλήσεων, η εταιρεία αύξησε τη μέση τιμή για τα γυναικεία φορέματα κατά 28% στα 28,51 δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία της EDITED.

Η μεγαλύτερη αύξηση των τιμών όμως αφορούσε τα υποδήματα, με το μέσο ζευγάρι παπουτσιών στον ιστότοπό της να πωλείται προς 40,7 δολάρια, από 25,3 δολάρια πριν από ένα χρόνο.

Αν και η Shein δεν δημοσιοποιεί οικονομικά στοιχεία, η Coresight Research εκτιμά ότι τα έσοδα της θα αγγίξουν τα 50 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος, ένα άλμα 55% σε σχέση με πέρυσι.

Το όνειρο για την IPO

Με την αύξηση τιμών σε βασικές σειρές ρούχων, η εταιρεία μπορεί να αυξήσει τα κέρδη της ενώ βρίσκεται προ των πυλών για την είσοδό της στο χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Ο κινεζικός κολοσσός που κυνηγάει εδώ και αρκετό καιρό μια δημόσια εγγραφή, αντιμετωπίζει το υψηλό κόστος που αυτή συνεπάγεται, ενώ παράλληλα καλείται να πείσει επενδυτές, πολιτικούς και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ότι έχει συμμορφωθεί με τους κανόνες της Ευρώπης.

Έχοντας κερδίσει μερίδιο αγοράς με χαμηλές τιμές, οι αυξήσεις των τιμών της Shein αποσκοπούν επίσης στην ενίσχυση των περιθωρίων κέρδους πριν από την εισαγωγή στο χρηματιστήριο, δήλωσε ο Άλεξ Ρομανένκο, επικεφαλής λιανικού εμπορίου της εταιρείας συμβούλων τιμολόγησης Pearson Ham Group.

Ωστόσο, οι αυξήσεις των τιμών μπορούν να οδηγήσουν μόνο μέχρις ενός σημείου για την ενίσχυση των εσόδων της Shein, δήλωσε ο Erik Lautier της AlixPartners, καθώς οι υψηλότερες τιμές συνήθως επηρεάζουν το ποσοστό των επισκέψεων στον ιστότοπο . Για να προωθήσει περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων, η Shein θα πρέπει να φέρει περισσότερους ανθρώπους στην πλατφόρμα της και να τους κάνει να την επισκέπτονται συχνότερα, σημείωσε.

Διαβάστε επίσης:

Rolex: «Pepsi» ή «Batman»; Πανομοιότυπα με τεράστια απόκλιση στις τιμές – Τι κάνει τη διαφορά

Golden Goose: Η «χρυσή χήνα» στην αγορά του Μιλάνου – Στόχος η άντληση 600 εκατ. δολ.

Elon Musk: Γιατί απειλεί να απαγορεύσει τα iPhone στις εταιρείες του