• Business

    Mastercard: Τέρμα η χειροκίνητη εισαγωγή του 16ψήφιου αριθμού για πληρωμές στο διαδίκτυο

    • NewsRoom

    Michael Miebach, CEO Mastercard (Πηγή: mastercard.com)


    Μια εντελώς διαφορετική διαδικτυακή αγοραστική εμπειρία, υπόσχεται η Mastercard σε μερικά χρόνια από τώρα, καθώς ανακοίνωσε ότι από το 2030, οι Ευρωπαίοι δεν θα χρειάζεται να εισάγουν τον αριθμό της κάρτας τους για τις αγορές τους στο διαδίκτυο, αλλά θα χρησιμοποιούν ένα «κουπόνι» (token).

    Με άλλα λόγια, ο 16ψήφιος αριθμός κάρτας που όλοι έχουμε συνηθίσει να χρησιμοποιούμε για συναλλαγές μας, θα αντικατασταθεί με έναν τυχαία δημιουργημένο κωδικό.

    Η εταιρεία σημειώνει ότι συνεργάζεται με τράπεζες, fintechs, εμπόρους και άλλους, για τη σταδιακή κατάργηση της μη αυτόματης εισαγωγής καρτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο έως το 2030 στην Ευρώπη, υπέρ ενός κουμπιού με ένα κλικ σε όλες τις διαδικτυακές πλατφόρμες.

    Λιγότερες απάτες

    Αυτό θα διασφαλίσει ότι οι κάρτες των καταναλωτών είναι ασφαλείς από απόπειρες απάτης, σύμφωνα με την Mastercard.

    Παράλληλα, οι χρήστες δεν θα χρειάζεται να συνεχίζουν να εισάγουν κωδικούς πρόσβασης, κάθε φορά που προσπαθούν να πραγματοποιήσουν μια πληρωμή.

    Θα επιτρέψει επίσης στους πελάτες να πραγματοποιούν πληρωμές με ένα κλικ στο ταμείο, χρησιμοποιώντας βιομετρικό έλεγχο ταυτότητας με αποτύπωμα αντίχειρα.

    Οι κάρτες που θα αποθηκεύονται σε μια σελίδα εμπόρου ή ηλεκτρονικό πορτοφόλι μέσω του tokenization, θα μπορούν να ενημερώνονται αυτόματα όπου κι αν είναι αποθηκευμένες, όταν αντικαθίστανται ή ανανεώνονται.

    Σύμφωνα με την Mastercard, με το 100% tokenization σε ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου, το ποσοστό της απάτης θα μειωθεί δραματικά.

    Αξίζει να αναφερθεί ότι όπως εκτιμά η εταιρεία έρευνας αγοράς Juniper Research, οι απώλειες που σχετίζονται με απάτες στις διαδικτυακές πληρωμές, αναμένεται να ξεπεράσουν τα 91 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2028, ενώ αναμένεται να ξεπεράσουν τα 362 δισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμιο επίπεδο τα επόμενα πέντε χρόνια.

    Διαβάστε επίσης: 

    Mastercard: Ισχυρότερη του αναμενομένου κερδοφορία στο α’ τρίμηνο

    Κάποιος έπρεπε να σταματήσει τους αδίστακτους μεσάζοντες της Visa και Mastercard, το κάνει ο Χατζηδάκης – Άρθρο παρέμβαση

    ΒΕΝΕΤΗΣ: Εξαγόρασε τα Παγωτά Δωδώνη έναντι 40 εκατ. ευρώ



    ΣΧΟΛΙΑ