23 αεροπορικές εταιρείες-μέλη της Star Alliance δραστηριοποιούνται στο Terminal 2 του αεροδρομίου Heathrow του Λονδίνου, από το οποίο αναχωρούν καθημερινά περισσότερες από 120 πτήσεις, ενώ συχνά χαρακτηρίζεται από τους επιβάτες ως «ο τερματικός σταθμός της Star Alliance».

Γλυκίσματα περίμεναν τους επιβάτες που ταξίδεψαν με πτήσεις των αεροπορικών εταιρειών μελών της Star Alliance την ημέρα της επετείου.

Η Star Alliance είναι ιδιαίτερα χαρούμενη που συμπληρώνει, μαζί με τις αεροπορικές εταιρείες μέλη της, 10 χρόνια λειτουργίας στο Terminal 2 του αεροδρομίου Heathrow του Λονδίνου.

Ο Τερματικός σταθμός, Queen’s Terminal, αποτελεί βάση για 23 αεροπορικές εταιρείες μέλη της Star Alliance, διευκολύνοντας την ομαλή μεταφορά και εξυπηρέτηση για περισσότερους από 15 εκατομμύρια επιβάτες κάθε χρόνο, που αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 20% της διαθέσιμης χωρητικότητας του αεροδρομίου.

Με αφορμή τον εορτασμό της επετείου, ο Θεόδωρος Παναγιωτούλιας, Διευθύνων Σύμβουλος της Star Alliance, δήλωσε: «Το αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου αποτελεί κόμβο ζωτικής σημασίας για τις αεροπορικές εταιρείες μέλη μας.

Είμαστε υπερήφανοι που μέσα από τη συνεργασία μας καθημερινά διευκολύνουμε την απρόσκοπτη μεταφορά χιλιάδων επιβατών. Εκ μέρους των αεροπορικών εταιρειών-μελών μας, θα ήθελα να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στο αεροδρόμιο του Heathrow για την υποστήριξή του αυτά τα δέκα χρόνια, προσφέροντας καθημερινά στους επιβάτες μοναδικές ταξιδιώτες εμπειρίες και εύχομαι η εξαιρετική αυτή συνεργασία να συνεχίσει και τα επόμενα χρόνια».

Στο πλαίσιο της στρατηγικής πρωτοβουλίας «Move Under One Roof», η Star Alliance ενοποίησε όλες τις αεροπορικές εταιρείες μέλη της σε μια κοινή τοποθεσία το 2014, δημιουργώντας έτσι, έναν πραγματικό κόμβο για όλα τα μέλη της συμμαχίας.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες με ανταπόκριση να ταξιδεύουν εύκολα με άλλες αεροπορικές εταιρείες – μέλη της Star Alliance, απλοποιώντας σημαντικά τις διαδικασίες στο αεροδρόμιο, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την ταξιδιωτική εμπειρία.

Ο Ross Baker, Chief Customer Officer του αεροδρομίου Heathrow, δήλωσε: «Για όλους εμάς στο αεροδρόμιο του Heathrow ο εορτασμός μιας δεκαετίας παροχής υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών στους επιβάτες που ταξιδεύουν μέσω του Terminal 2, είναι μια σημαντική στιγμή. Υπενθυμίζεται ότι, ο συγκεκριμένος τερματικός σταθμός έχει ψηφιστεί ως ο ‘Καλύτερος Τερματικός Σταθμός στον Κόσμο’, στα Βραβεία World Sky Awards από την Skytrax.

Μαζί με τους συνεργάτες μας, συμπεριλαμβανομένης της Star Alliance και των αεροπορικών εταιρειών μελών της, έχουμε υποδεχθεί στον τερματικό σταθμό σχεδόν 73 εκατομμύρια επιβάτες, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τις παγκοσμίου κλάσης διαθέσιμες επιλογές σε καταστήματα λιανικής και εστίασης. Η επίτευξη αυτού του ορόσημου είναι μια ευκαιρία για εμάς να ανατρέξουμε στο παρελθόν, μια δεκαετία γεμάτη επιτεύγματα, και παράλληλα να κοιτάξουμε μπροστά, στα επόμενα δέκα χρόνια, καθώς συνεχίζουμε να εξελίσσουμε το αεροδρόμιο με σκοπό να μπορεί να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του μέλλοντος.»

Η ειδική σήμανση που είναι τοποθετημένη πάνω από τα check in counters των αεροπορικών εταιρειών στο τμήμα των αναχωρήσεων του Τερματικού Σταθμού 2 καλωσορίζει τους επιβάτες. Σε συνεργασία με τα μέλη της, η Star Alliance παρέχει στους επιβάτες της τις παρακάτω υπηρεσίες, εξασφαλίζοντας μια απρόσκοπτη ταξιδιωτική εμπειρία:

Gold Track Security: Η υπηρεσία προτεραιότητας στον έλεγχο ασφαλείας του αεροδρομίου εξασφαλίζει στους επιβάτες πρόσβαση σε ειδικές λωρίδες στον έλεγχο ασφαλείας, ανεξάρτητα από τη θέση, στην οποία ταξιδεύουν.

Παρακολούθηση Αποσκευών: Η συγκεκριμένη υπηρεσία προσφέρει στους επιβάτες τη δυνατότητα να εντοπίζουν τις αποσκευές τους καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Στο αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου, καθημερινά σκανάρονται περισσότερες από 85.000 αποσκευές σε πτήσεις των αεροπορικών εταιρειών μελών της Star Alliance, προσφέροντας ηρεμία και σιγουριά στους ταξιδιώτες.

Star Connection Center: Μια υπηρεσία σχεδιασμένη για να εξυπηρετεί επιβάτες που έχουν πτήση με σύντομη ανταπόκριση, με την οποία παρέχεται προτεραιότητα πρόσβασης σε χώρους εντός του αεροδρομίου. Με τη συγκεκριμένη υπηρεσία επισπεύδεται η μεταφορά για περισσότερους από 1,000 επιβάτες και 750 αποσκευές μηνιαίως, εξοικονομώντας κόστος για τις αεροπορικές εταιρείες – μέλη και βελτιώνοντας την εμπειρία των ταξιδιωτών.

Δωρεάν Αναβάθμιση στο Heathrow Express: Οι Gold επιβάτες της Star Alliance έχουν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν αποκλειστική και δωρεάν αναβάθμιση στην καμπίνα Business First του Heathrow Express, για τη διαδρομή μεταξύ του αεροδρομίου και του σταθμού Paddington. Από τον Ιούνιο του 2024, η προσφορά θα αφορά και έναν συνοδό.

Από τον Τερματικό Σταθμό 2 του αεροδρομίου Heathrow, 23 αεροπορικές εταιρείες μέλη της Star Alliance πραγματοποιούν σήμερα 124 πτήσεις την ημέρα προς 44 προορισμούς σε 23 χώρες. Αυτές είναι οι: AEGEAN, Air Canada, Air China, Air India, ANA, Asiana Airlines, Austrian, Avianca, Brussels Airlines, Croatia Airlines, EGYPTAIR, Ethiopian Airlines, EVA Air, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Scandinavian Airlines, Shenzhen Airlines, Singapore Airlines, SWISS, TAP Air Portugal, THAI, Turkish Airlines και United

Διαβάστε επίσης:

Aegean 600: Tα διασημότερα ιστιοπλοϊκά θα εντυπωσιάσουν στο Αιγαίο – Ρεκόρ συμμετοχών με 70 σκάφη από 25 χώρες

Petrofin: Στα 15 δισ. δολάρια η ναυτιλιακή χρηματοδότηση από τις ελληνικές τράπεζες

ΟΣΕ: Συνάντηση γνωριμίας του νέου ΔΣ με το προσωπικό – Στόχος η ανασύνταξη του Οργανισμού