ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μιλώντας στο συνέδριο που διοργάνωσε η HELMEPA, ο κ. Καλογηράτος υπογράμμισε την ανάγκη να υπάρχουν ισχυρά κίνητρα για την μετάβαση στην πράσινη ναυτιλία και διευκρίνισε:
«Εννοώ ότι παραγγέλνετε ένα Suezmax ή ένα VLCC με υποδομή διπλού καυσίμου, LNG, που σημαίνει άλλα 15 έως 20 εκατομμύρια δολάρια για τα οποία πρέπει να υπάρχει η ανάλογη απόδοση. Υπάρχει η προσδοκία ότι θα είναι ένα φθηνότερο καύσιμο, ώστε να έχουμε κάποια μεγαλύτερη απόδοση από αυτό, αλλά από την άλλη πλευρά πρέπει επίσης να αποζημιωθούμε και για τις μειωμένες εκπομπές. Για να επιστρέψουμε στην αρχική συζήτηση, αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο ενθαρρύνουμε τους ανθρώπους να επενδύσουν στο διπλό καύσιμο. Οι κινητήρες είναι διαθέσιμοι, τα ναυπηγεία υπάρχουν για να κατασκευάσουν πλοία LNG διπλού καυσίμου, οι πλοιοκτήτες, όταν βλέπουν τα οικονομικά κίνητρα για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, όπως για παράδειγμα το ETS της ΕΕ και η πρωτοβουλία Fuel EU, τότε κάνουν τους υπολογισμούς τους και λένε: Μπορούμε να προχωρήσουμε».
Παράλληλα ο CEO της Capital Product Partners τόνισε: «Εμείς, ως εταιρεία, έχουμε επιλέξει το LNG, το οποίο θεωρούμε ως έναν εύκολο τρόπο, αν θέλουμε να μετριάσουμε τις εκπομπές βραχυπρόθεσμα έως μεσοπρόθεσμα με ένα καύσιμο που είναι διαθέσιμο και μπορεί να είναι οικονομικά βιώσιμο».
Ανακαλύψτε το αφιέρωμα «Ποσειδώνια 2024»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα