• AUTO

    Πισωκίνητη BMW M3 με 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο!


    Στις στάνταρ κανονικές εκδόσεις οι M3 sedan και touring έχουν 4κινηση, 8αρι κιβώτιο και απόδοση 530PS.

    Η ισχυρότερη έκδοση του εξακύλινδρου εν σειρά κινητήρα με τεχνολογία M TwinPower Turbo αποδίδει 390 kW/530 hp. Στη νέα BMW M3 Competition Sedan με M xDrive και τη νέα BMW M3 Competition Touring με M xDrive η αυξημένη ιπποδύναμη μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός οκτατάχυτου κιβωτίου M Steptronic με Drivelogic. Η μονάδα ισχύος της νέας δικίνητης BMW M3 Competition Sedan αποδίδει μέγιστη ισχύ 375 kW/510 hp και συνεργάζεται επίσης με ένα οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic που μεταφέρει την ισχύ στο δρόμο μέσω των πίσω τροχών. Αλλά για εκείνους που αναζητούν μια εμπειρία μοναδική η νέα BMW M3 Sedan συνδυάζει την παραλλαγή του straight-six κινητήρα που αποδίδει για την περίσταση, 353 kW/480 hp με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και πίσω κίνηση.

    Όλες οι εκδόσεις της νέας BMW M3 Sedan και της νέας BMW M3 Touring θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του BMW Group στο Μόναχο και θα λανσαριστούν σε όλο τον κόσμο, με την παραγωγή να ξεκινά σταδιακά τον Ιούλιο του 2024. Η αίσθηση αγωνιστικού αυτοκινήτου που είναι συνδεδεμένη με την BMW M3 και γίνεται αντιληπτή σε κάθε χιλιόμετρο της διαδρομής προσφέρεται με εντελώς διαφορετικούς τρόπους σε την τελευταία αυτή γενιά. Η BMW M3 Sedan πλαισιώνεται τώρα από μια έκδοση Touring, η οποία συνδυάζει τα κλασικά χαρακτηριστικά επιδόσεων με πρόσθετη πρακτικότητα και αυξημένη ικανότητα μεταφοράς φορτίου. Διατίθεται αποκλειστικά με την ισχυρότερη έκδοση του εξακύλινδρου εν σειρά κινητήρα των BMW M3/M4 και το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης M xDrive. Η αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων αυξάνει τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών από 500 σε 1.510 λίτρα το μέγιστο.

    Η παραλλαγή κινητήρα που χρησιμοποιείται στις νέες BMW M3 Competition Sedan και BMW M3 Competition Touring με M xDrive αποδίδει επιπλέον 15 kW/20 hp χάρη στη βελτιστοποιημένη διαμόρφωση της μονάδας ψηφιακού ελέγχου κινητήρα (DME). Ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας αποδίδει πλέον μέγιστη ισχύ 390 kW/530 hp (από 375 kW/510 hp που ήταν προηγουμένως) στις 6.250 σ.α.λ και αποτελεί τη βάση της κινητήριας μονάδας που χρησιμοποιεί η BMW M4 GT3. Τα μέτρα αναβάθμισης απέδωσαν και στον τομέα της ροπής με τη μέγιστη τιμή να αγγίζει τα 650 Nm μεταξύ 2.750 και 5.730 στροφών ανά λεπτό – υψηλότερη σε σχέση με το παρελθόν. Το αποτέλεσμα είναι μια ακόμα πιο δυναμική και με διάρκεια απόδοση ισχύος που ανεβάζει ακόμα υψηλότερα τα επίπεδα έντασης στην οδηγική εμπειρία – ιδίως όταν ο οδηγός εξερευνά τα δυναμικά όρια του αυτοκινήτου – εξασφαλίζοντας εντυπωσιακές τιμές επιτάχυνσης.

    Η νέα BMW M3 Competition Sedan με M xDrive έχει επιτάχυνση 0 – 100 km/h σε 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ η νέα BMW M3 Competition Touring με M xDrive ολοκληρώνει το ίδιο σπριντ σε 3,6 δευτερόλεπτα – ελάχιστα παραπάνω, παρά το μεγαλύτερο βάρος της. Η αυξημένη απόδοση των δύο τετρακίνητων μοντέλων αντικατοπτρίζεται στους χρόνους επιτάχυνσης 0 – 200 km/h που είναι κατά 0,5 δευτερόλεπτα ταχύτεροι σε κάθε περίπτωση. Το Sedan πετυχαίνει πλέον χρόνο 11,8 δευτερόλεπτα, ενώ το Touring μοντέλο 12,4 δευτ. Όλες οι εκδόσεις της νέας BMW M3 Sedan και της νέας BMW M3 Touring έχουν στάνταρ τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Ωστόσο, με το προαιρετικό M Driver’s Package, η τιμή αυτή αυξάνεται στα 290 km/h για τα sedan μοντέλα και στα 280 km/h για τις εκδόσεις Touring, επιτρέποντας στους οδηγούς να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες των ισχυρών κινητήρων.

    Τα δύο ισχυρότερα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με το σύστημα τετρακίνησης M xDrive για ακόμα πιο υψηλά επίπεδα πρόσφυσης. Η ρύθμιση του έξυπνου συστήματος τετρακίνησης που στέλνει περισσότερη ισχύ στον πίσω άξονα ενισχύει περαιτέρω την ευελιξία των νέων BMW M3 Competition Sedan και BMW M3 Competition Touring με M xDrive. Το σύστημα συνεργάζεται με το ενεργό διαφορικό Active M Differential του πίσω άξονα – η λειτουργία του οποίου είναι επίσης πλήρως μεταβλητή. Ως αποτέλεσμα, η χαρακτηριστική αίσθηση M γίνεται ακόμα πιο έντονη στην οδική συμπεριφορά των αυτοκινήτων σε διαδρομές με στροφές. Εκτός από την προεπιλεγμένη ρύθμιση 4WD, ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει τη λειτουργία 4WD Sport μέσω του μενού M Setup. Εδώ, το μεγαλύτερο ποσοστό της κινητήριας ισχύος μεταφέρεται στους πίσω τροχούς για ακόμα πιο ευέλικτο χειρισμό. Η απενεργοποίηση του DSC (Dynamic Stability Control) φέρνει επίσης στο προσκήνιο τη λειτουργία 2WD, κάτι που σημαίνει ότι η ισχύς αποστέλλεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Αυτή η λειτουργία προσφέρει στους έμπειρους οδηγούς μια καθαρόαιμη εμπειρία οδήγησης χωρίς παρεμβάσεις από τα συστήματα ελέγχου.

    Το πακέτο τεχνολογίας πλαισίου περιλαμβάνει σύστημα πέδησης, το οποίο λειτουργεί σε συνδυασμό τόσο με τα στάνταρ φρένα M Compound όσο και με τα προαιρετικά κεραμικά φρένα M Carbon. Αμφότερες οι δύο εκδόσεις διαθέτουν φρένα με εξαπίστονη σταθερή δαγκάνα στον μπροστινό άξονα και με μονοπίστονη δαγκάνα στον πίσω. Εκτός από τους μεγαλύτερους και πιο ανθεκτικούς στη θερμότητα δίσκους – οι οποίοι εξασφαλίζουν ασυμβίβαστη επιβράδυνση ακόμη και σε ακραίες συνθήκες καθώς δεν επηρεάζεται η απόδοσή τους από τη σκληρή χρήση – τα κεραμικά φρένα M Carbon διαθέτουν μία έξυπνη ελαφριά δομή: είναι περίπου 14 κιλά ελαφρύτερα από τα στάνταρ φρένα M Compound. Η μείωση της μη αναρτώμενης μάζας διαδραματίζει σημαντικό ρόλο για την επίτευξη αυξημένης ευελιξίας, βελτιωμένου χειρισμού, ταχύτερης απόκρισης και χαμηλότερης κατανάλωσης καυσίμου. Όλες οι νέες εκδόσεις της BMW M3 είναι στάνταρ εξοπλισμένες με σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος M σε διαστάσεις διαφορετικές για κάθε άξονα, με στόχο την ευελιξία και τον βέλτιστο χειρισμό. Τα δύο πισωκίνητα sedan υψηλών επιδόσεων διαθέτουν ζάντες ελαφρού κράματος M σε μεταλλικό χρώμα Orbit Grey και σχεδίαση ακτίνων σχήματος V, με διάσταση 18 ιντσών στον εμπρός άξονα και 19 στον πίσω. Ο βασικός εξοπλισμός της νέας BMW M3 Competition Sedan με M xDrive και της νέας BMW M3 Competition Touring με M xDrive περιλαμβάνει σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος σε χρώμα Jetblack και σχεδίαση διπλών ακτίνων (19 ιντσών στον εμπρός άξονα και 20 στον πίσω). Αυτός ο συνδυασμός είναι επίσης διαθέσιμος προαιρετικά για τη νέα BMW M3 Sedan και τη νέα BMW M3 Competition Sedan. Επιπλέον, νέες σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος M σε διαστάσεις 19 και 20 ιντσών έχουν προστεθεί στην εκτενή λίστα προαιρετικού εξοπλισμού για όλες τις εκδόσεις μοντέλων. Αυτές υιοθετούν τώρα για πρώτη φορά φινίρισμα Silver, με τις λαμπερές, γυαλιστερές επιφάνειές τους να εξασφαλίζουν μια σπορ αλλά και εκλεπτυσμένη εμφάνιση.

    Ανοίγοντας την πόρτα της νέας έκδοσης του μοντέλου υψηλών επιδόσεων, ο λιτός σχεδιασμός του εσωτερικού αποτελεί μια σαφή νύξη στο DNA που έχει τις ρίζες του στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Τα νέα τιμόνια και χειριστήρια, καθώς και τα εξελιγμένα υλικά για τον πίνακα οργάνων και τα στοιχεία εσωτερικού διακόσμου ενισχύουν την αύρα της αποκλειστικότητας στο cockpit του σπορ αυτοκινήτου M. Στη δυναμική οδηγική εμπειρία συμβάλλει επίσης το νέας σχεδίασης δερμάτινο τιμόνι M τριών ακτινών με μπουτόν πολλαπλών λειτουργιών και κόκκινη σήμανση στη θέση της ευθείας. Διαθέτει πλέον στεφάνη με επίπεδο κάτω τμήμα και ακτίνες τροποποιημένες με ακρίβεια. Δύο μπουτόν M για την επιλογή των ατομικά διαμορφωμένων ρυθμίσεων του οχήματος και τα paddles αλλαγής ταχυτήτων – που τοποθετούνται στάνταρ στα μοντέλα Competition για γρήγορες παρεμβάσεις στη διαδικασία επιλογής ταχυτήτων του οκτατάχυτου κιβωτίου M Steptronic – αποπνέουν έντονα την αίσθηση αγωνιστικού αυτοκινήτου. Ένα τιμόνι M Alcantara ίδιας σχεδίασης και λειτουργικότητας διατίθεται για πρώτη φορά προαιρετικά. Η λειτουργία θέρμανσης διατίθεται προαιρετικά και για τις δύο παραλλαγές τιμονιού.

    Οι νέες εκδόσεις των BMW M3 Sedan και BMW M3 Touring υιοθετούν επίσης την τελευταία γενιά του συστήματος απεικόνισης και ελέγχου/λειτουργίας BMW iDrive που βασίζεται στο BMW Operating System 8.5. Με την υψηλής ανάλυσης κυρτή οθόνη BMW Curved Display που είναι στραμμένη προς τον οδηγό και τον αναβαθμισμένο BMW Personal Assistant, η αλληλεπίδραση μεταξύ οδηγού και αυτοκινήτου βασίζεται καθαρά στον χειρισμό μέσω του ελέγχου αφής και της φυσικής γλώσσας. Στο πλαίσιο της ψηφιακής ομαδοποίησης των οθονών, μία οθόνη πληροφοριών 12,3” και μια οθόνη ελέγχου 14,9” προβάλλουν περιεχόμενο αποκλειστικό για μοντέλα M. Αυτό περιλαμβάνει πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του οχήματος χωρίς όμως να διασπάται η προσοχή του οδηγού από τον δρόμο. Προαιρετικά, διατίθεται το BMW Head-Up Display που προβάλλει πληροφορίες σχετικές με την οδήγηση – συμπεριλαμβανομένου ενός πολύχρωμου στροφόμετρου, των Shift Lights και του M View – στο παρμπρίζ και σε αποκλειστικό M στυλ.

    Το ειδικό για κάθε ένα από τα νέα μοντέλα υψηλών επιδόσεων M Carbon προσδίδει στοχευμένη ακρίβεια στην εξωτερική τους εμφάνιση. Με ένθετα για τις φαρδιές εμπρός εισαγωγές αέρα και έναν πίσω διαχύτη με μοναδική σχεδίαση για κάθε μοντέλο, καθώς και καλύμματα εξωτερικών καθρεπτών και μια πίσω αεροτομή από CFRP για την BMW M3 Sedan, το M Carbon προσδίδει επίσης νέα οπτική ένταση στον αγωνιστικό χαρακτήρα των δύο μοντέλων. Το πακέτο M Race Track, το οποίο περιλαμβάνει κεραμικά φρένα M Carbon, bucket καθίσματα M Carbon για οδηγό και συνοδηγό και στοιχεία εσωτερικού διακόσμου από ανθρακονήματα, μειώνει το βάρος του οχήματος έως και 25 κιλά. Τα BMW M Performance Parts προσφέρουν επιπλέον δυνατότητες εξατομίκευσης της υψηλής έντασης οδηγικής εμπειρίας και της δυναμικής αύρας των νέων σπορ αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων σύμφωνα με τις προσωπικές προτιμήσεις των πελατών. Η γκάμα των retrofit προϊόντων περιλαμβάνει μεταξύ άλλων εξωτερικά εξαρτήματα από CFRP, σφυρήλατες ζάντες M Performance με κεντρικό μπουλόνι, πατάκια M Performance και επενδύσεις τιμονιού M Performance για την εξατομίκευση του εσωτερικού.

    Διαβάστε επίσης

    Πόση αυτονομία έχει ένα υβριδικό όχημα;



    ΣΧΟΛΙΑ