Με δυναμικές επιδόσεις και οργανική ανάπτυξη ξεκίνησε ο ΟΠΑΠ το οικονομικό έτος 2024, με το online κανάλι να καταγράφει ισχυρή δραστηριότητα και το retail κανάλι να ενισχύει περαιτέρω τη θέση του, όπως σημείωσε η διοίκηση της εταιρείας, κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του α΄ τριμήνου σε αναλυτές.

Ειδικότερα, για το α΄ τρίμηνο του 2024, τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) ανήλθαν στα €549,7 εκατομμύρια (+4,2% σε ετήσια βάση). Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα €190,3 εκατομμύρια, ενώ τα καθαρά κέρδη τριμήνου έφτασαν τα €113,3 εκατομμύρια.

Όπως τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Jan Karas, κατά το α΄ τρίμηνο, η εταιρεία παρέμεινε εστιασμένη στη βελτίωση των προτάσεων της προς τους πελάτες και στην προώθηση καινοτομιών. Στο πλαίσιο αυτό, η αρχή του 2024 ήταν ενθαρρυντική, με ισχυρές επιδόσεις για τις online δραστηριότητες και τις retail δραστηριότητες να επιδεικνύουν ισχυρή ανθεκτικότητα.

Eurojackpot και νέες προτάσεις ενισχύουν το retail κανάλι

Στο πλαίσιο της τηλεδιάσκεψης, ο κύριος Karas στάθηκε στα μέχρι στιγμής αποτελέσματα του Eurojackpot και στη συνολικά επιτυχημένη ανανέωση του χαρτοφυλακίου παιχνιδιών που διεξάγονται μέσω κληρώσεων.

Όπως τονίστηκε, το Eurojackpot καταγράφει ένα δυνατό ξεκίνημα, σε αυτό το αρχικό στάδιο, οδηγώντας σε επιπρόσθετο GGR και δίνοντας ώθηση και στο υπόλοιπο χαρτοφυλάκιο παιχνιδιών που διεξάγονται μέσω κληρώσεων. Συνολικά, η έλευση του Eurojackpot και η επανατοποθέτηση του ΛΟΤΤΟ και του ΤΖΟΚΕΡ έχουν τύχει θερμής αποδοχής από υπάρχοντες και νέους πελάτες, με τη διοίκηση του ΟΠΑΠ να εκφράζει την αισιοδοξία της για τις μελλοντικές επιδόσεις τους.

Περαιτέρω, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ εστίασε στις πρωτοβουλίες για την αναζωογόνηση παραδοσιακών παιχνιδιών και τη συνεχή αναβάθμιση της retail εμπειρίας των πελατών. Στη βάση αυτή, αναφέρθηκε στην ανανέωση της προϊοντικής οικογένειας των «7αριών» του ΣΚΡΑΤΣ, στην εισαγωγή νέων virtual παιχνιδιών στο Πάμε Στοίχημα, σε ειδικές προωθητικές ενέργειες για τα καταστήματα PLAY, καθώς και στη νέα ειδική έκδοση του Λαϊκού Λαχείου, που κληρώνει ως μεγάλο έπαθλο ένα σπίτι αξίας €400.000. Ακόμη, το OPAP Store App, ο βασικός πυλώνας για την ψηφιοποίηση του retail καναλιού, διατήρησε την ισχυρή δυναμική του και τις τάσεις αύξησης της βάσης ενεργών παικτών.

Συνεχίζεται η ανάπτυξη του online καναλιού

Το online κανάλι συνεχίζει να αποτελεί βασικό μοχλό ανάπτυξης για τον ΟΠΑΠ. Στο πλαίσιο αυτό, η διοίκηση της εταιρείας στάθηκε στην αξιοσημείωτη ανάπτυξη που εμφανίζει η iLottery πλατφόρμα Opaponline.gr, η οποία έκλεισε πρόσφατα ένα χρόνο παρουσίας στην ελληνική αγορά. Επίσης, έμφαση δόθηκε και στο γεγονός ότι τα παιχνίδια online casino ενίσχυσαν σημαντικά τις επιδόσεις τους για ένα ακόμη τρίμηνο.

Επιπλέον, η online πρόταση του ΟΠΑΠ έχει εξελιχθεί περαιτέρω, με την εισαγωγή των καινοτόμων προγραμμάτων loyalty PS REWARDS (για τους παίκτες online αθλητικού στοιχήματος) και iLottery MyREWARDS (για τους παίκτες της iLottery πλατφόρμας). Τα νέα προγράμματα loyalty συμβάλλουν στην ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με τους πελάτες και της παικτικής δραστηριότητας. Ακόμη, στο Pamestoixima.gr, είναι πλέον διαθέσιμα νέα χαρακτηριστικά και δυνατότητες, που εστιάζουν στο κοινωνικό στοιχείο, ενώ έχουν πραγματοποιηθεί σημαντικές βελτιώσεις, που ενισχύουν συνολικά την εμπειρία των παικτών, ιδιαίτερα ενόψει των μεγάλων διεθνών αθλητικών γεγονότων του καλοκαιριού.

Διαβάστε επίσης

Αναλυτές για ΟΠΑΠ: Οι φετινοί στόχοι σε EBITDA θα επιτευχθούν

ΟΠΑΠ: Στα €113,3 εκατ. διαμορφώθηκαν τα καθαρά κέρδη το α’ τρίμηνο

Google: Μεγάλη επένδυση $2 δισ. στη Μαλαισία – Στα «χνάρια» της Microsoft ο τεχνολογικός κολοσσός