Η νέα 911 θα φέρει έναν καινοτόμο υβριδικό κινητήρα υψηλών επιδόσεων. Για τα νέα μοντέλα 911 Carrera GTS, οι μηχανικοί της Porsche χρησιμοποίησαν τις γνώσεις που αποκτήθηκαν από τους αγώνες ταχύτητας ως βάση για το σχεδιασμό του υβριδικού συστήματος.
«Αναπτύξαμε και δοκιμάσαμε μια μεγάλη ποικιλία ιδεών και προσεγγίσεων για να καταλήξουμε στο υβριδικό σύστημα που θα ταίριαζε τέλεια στην 911.
Το αποτέλεσμα εντάσσεται στο συνολικό concept της 911 και βελτιώνει σημαντικά τις επιδόσεις της», λέει ο Frank Moser, αντιπρόεδρος στη γραμμή των 911 και 718.
Το ελαφρύ και ισχυρό σύστημα T-Hybrid διαθέτει έναν ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή καυσαερίων.
Ένας ενσωματωμένος ηλεκτροκινητήρας, τοποθετημένος μεταξύ του τροχού του συμπιεστή και της τουρμπίνας, φέρνει άμεσα τον υπερσυμπιεστή σε ταχύτητα. Αυτό δημιουργεί σταθερή πίεση ώθησης. Ο ηλεκτροκινητήρας στον υπερσυμπιεστή καυσαερίων λειτουργεί επίσης ως γεννήτρια.
Παράγει έως και 11 kW (15 PS) ηλεκτρικής ενέργειας. Αυτή η ενέργεια προέρχεται από τη ροή καυσαερίων. Ο ηλεκτροκίνητος υπερσυμπιεστής χωρίς βαλβίδα ανακούφισης δίνει τη δυνατότητα για χρήση μόνο ενός υπερσυμπιεστή αυτό εξασφαλίζει πιο δυναμική και άμεση απόδοση ισχύος.
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης περιλαμβάνει επίσης έναν συγχρονισμένο κινητήρα μόνιμου μαγνήτη που είναι ενσωματωμένο στο νέο, πιο ισχυρό οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (PDK). Ακόμα και στο ρελαντί, υποστηρίζει τον κινητήρα boxer με επιπλέον ροπή έως και 150 Nm και παρέχει ώθηση ισχύος έως και 40 kW.
Η Porsche συνδυάζει τους δύο ηλεκτροκινητήρες με μια ελαφριά και συμπαγή μπαταρία υψηλής τάσης. Αντιστοιχεί σε μέγεθος και βάρος σε μια συμβατική μπαταρία εκκίνησης 12 volt, αλλά αποθηκεύει έως και 1,9 kWh ενέργειας (μεικτά) και λειτουργεί σε τάση 400 V.
Για βελτιστοποιημένο συνολικό βάρος, η Porsche έχει εγκαταστήσει μια ελαφριά μπαταρία ιόντων λιθίου για το ηλεκτρικό σύστημα 12 V του οχήματος.
Η καρδιά της κίνησης T-Hybrid είναι ένας αναβαθμισμένος κινητήρας boxer 3,6lt. Το σύστημα υψηλής τάσης επιτρέπει την ηλεκτρική λειτουργία του συμπιεστή του κλιματισμού και ως εκ τούτου την παράλειψη του ιμάντα κίνησης, καθιστώντας τον κινητήρα πολύ πιο συμπαγή.
Αυτό δημιουργεί χώρο πάνω από την υβριδική μηχανή για τον μετατροπέα τάσης και τον μετατροπέα ρεύματος. Ο κινητήρας διαθέτει σύστημα ελέγχου εκκεντροφόρου Vario Cam και έλεγχο βαλβίδων με βραχίονα ταλάντευσης.
Ακόμα και χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση, ο κινητήρας boxer αποδίδει 357 kW (485 PS) και ροπή 570 Nm. Συνολικά, η απόδοση του συστήματος είναι 398 kW (541 PS) και 610 Nm. Η αύξηση ισχύος σε σύγκριση με τον προκάτοχό του είναι 45 kW (61 PS).
Η νέα 911 Carrera GTS ξεπερνά επίσης τον προκάτοχό της στην επιτάχυνση στα 100 km/h, ειδικά στην εκκίνηση. Το αποδοτικό υβριδικό επιδόσεων επιτυγχάνει εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης, ενώ παράλληλα μειώνει τις εκπομπές CO₂ με σημαντικά λιγότερο επιπλέον βάρος σε σύγκριση με τα plug-in υβριδικά οχήματα.
Η αύξηση βάρους σε σύγκριση με τον προκάτοχό του είναι μόλις 50 κιλά.
Η 911 Carrera διαθέτει ακόμα έναν κινητήρα boxer 3,0 λίτρων με διπλό turbo. Και αυτός ο κινητήρας έχει αναβαθμιστεί πλήρως.
Μεταξύ άλλων, διαθέτει πλέον εναλλάκτη από τα μοντέλα Turbo, ο οποίος βρίσκεται κάτω από τη μάσκα του πίσω καπό, πάνω από τον κινητήρα. Οι υπερσυμπιεστές στη νέα 911 Carrera υπήρχαν μέχρι πρότινος στα μοντέλα GTS.
Με αυτές τις τροποποιήσεις, η Porsche επιτυγχάνει ταυτόχρονα μείωση των εκπομπών και αύξηση της ισχύος στους 290 kW (394 PS), μαζί με μέγιστη ροπή 450 Nm. Το νέο 911 Carrera Coupé κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα (3,9 δευτερόλεπτα με το πακέτο Sport Chrono) και έχει τελική ταχύτητα 294 χλμ/ώρα.
Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, αυτό αντιπροσωπεύει βελτίωση 0,1 δευτερολέπτου και 1 χλμ/ώρα αντίστοιχα.
Η ανάρτηση της 911 Carrera GTS έχει επίσης αναθεωρηθεί πλήρως. Για πρώτη φορά, το τιμόνι πίσω άξονα περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό.
Αυξάνει την σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες και μειώνει την διάμετρο στροφής. Η Porsche έχει ενσωματώσει το σύστημα αντιστρεπτικής ράβδου Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) στο σύστημα υψηλής τάσης του υβριδικού.
Αυτό επιτρέπει τη χρήση ενός ηλεκτροϋδραυλικού συστήματος ελέγχου, το οποίο κάνει το σύστημα ακόμα πιο ευέλικτο και ακριβές.
Η σπορ ανάρτηση με σύστημα μεταβλητού αποσβεστήρα (PASM) και χαμηλότερο ύψος οδήγησης κατά 10 mm παρέχει κράτημα επιπέδου GTS.
Συνολικά διατίθενται επτά σχέδια ζαντών 19/20 ιντσών ή 20/21 ιντσών για τη νέα 911. Για πρώτη φορά στην 911 Carrera, διατίθενται ζάντες Exclusive Design με λεπίδες από ανθρακονήματα που μειώνουν τον συντελεστή οπισθέλκουσας και συνεπώς αυξάνουν την αποδοτικότητα.
Τα μοντέλα 911 Carrera GTS φέρουν ζάντες 21 ιντσών με πλάτος 11,5 ιντσών και ελαστικά 315/30 ZR 21 πίσω. Εμπρός υπάρχουν ελαστικά 245/35 ZR 20 σε ζάντες 20 ιντσών πλάτους 8,5 ιντσών.
Η Porsche βελτίωσε τον εξωτερικό σχεδιασμό της 911 με στοχευμένες ενημερώσεις. Τα περισσότερα από αυτά τα μέτρα βελτιώνουν την αεροδυναμική και τις επιδόσεις του σπορ αυτοκινήτου.
Οι αλλαγές περιλαμβάνουν νέους προφυλακτήρες, πρώτη φορά, η Porsche ενσωμάτωσε επίσης όλες τις λειτουργίες φωτισμού στους νέους, στάνταρ προβολείς LED matrix της 911, με το χαρακτηριστικό τετραπλό γραφικό τους.
Αυτό επιτρέπει την αφαίρεση των μπροστινών φώτων πορείας και δημιουργεί χώρο για μεγαλύτερους αεραγωγούς ψύξης στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου. Στα μοντέλα 911 Carrera GTS, το εμπρός μέρος διαθέτει πέντε κάθετα τοποθετημένα ενεργά πτερύγια εισαγωγής ψυχρού αέρα ορατά από έξω και ένα ακόμη κρυφό πτερύγιο σε κάθε πλευρά.
Για πρώτη φορά στην 911, αυτά συμπληρώνονται από διαχύτες στο κάτω μέρος, οι οποίοι ελέγχονται μαζί με τα πτερύγια εισαγωγής ψυχρού αέρα. Αυτά τα στοιχεία κατευθύνουν τη ροή του αέρα ανάλογα με τις ανάγκες: όταν οι απαιτήσεις ισχύος είναι ελάχιστες, τα κλειστά πτερύγια βελτιστοποιούν την αεροδυναμική.
Όταν η ζήτηση ισχύος είναι υψηλή – για παράδειγμα σε συνθήκες πίστας – τα πτερύγια κατευθύνουν μεγάλες ποσότητες αέρα στα ψυγεία του αυτοκινήτου. Οι αισθητήρες για τα συστήματα υποβοήθησης βρίσκονται πλέον πίσω από μια γυαλιστερή επιφάνεια κάτω από την πινακίδα κυκλοφορίας.
Προαιρετικά, η Porsche προσφέρει τους νέους προβολείς με λειτουργία HD matrix LED με περισσότερα από 32.000 σημεία φωτός. Η ισχυρή μεγάλη σκάλα φωτίζει τον δρόμο σε απόσταση άνω των 600 μέτρων.
Προσφέρει επίσης καινοτόμες πρόσθετες λειτουργίες, όπως φως στροφής με δυναμική λειτουργία ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, φωτισμό λωρίδας κυκλοφορίας, φως εργοταξίου και μποτιλιαρίσματος και μια μεγάλη σκάλα που είναι ακριβής στο pixel χωρίς να τυφλώνει τους απέναντι οδηγούς.
Η ανασχεδιασμένη λωρίδα φωτός με ενσωματωμένο τόξο και λογότυπο «PORSCHE» κάνει το πίσω μέρος της 911 να φαίνεται πιο βαθύ και φαρδύτερο.
Μια ανασχεδιασμένη μάσκα πίσω με πέντε πτερύγια ανά πλευρά συνδέεται με το πίσω παράθυρο για να σχηματίσει μια γραφική μονάδα που σβήνει στην ανασυρόμενη αεροτομή από κάτω. Ένα σπορ σύστημα εξάτμισης διατίθεται προαιρετικά για τα μοντέλα 911 Carrera. Τα μοντέλα 911 Carrera GTS διαθέτουν στάνταρ ένα σπορ σύστημα εξάτμισης ειδικό για την GTS.
Στις εκδόσεις coupe, η Porsche σχεδίασε το εσωτερικό της νέας 911 ως διθέσιο στάνταρ.
Στο πιλοτήριο, η Porsche συνδυάζει τον παραδοσιακό σχεδιασμό της 911 με τη σύγχρονη τεχνολογία: η φιλοσοφία ελέγχου Porsche Driver Experience επικεντρώνεται στον άξονα του οδηγού και στον πιο έξυπνο και γρήγορο χειρισμό.
Τα βασικά στοιχεία ελέγχου έχουν τοποθετηθεί απευθείας στο τιμόνι ή γύρω από αυτό. Αυτά περιλαμβάνουν τον διακόπτη επιλογής οδηγικού προφίλ που είναι στάνταρ, τον αναθεωρημένο μοχλό υποβοήθησης οδήγησης και, για πρώτη φορά στην 911, ένα κουμπί εκκίνησης – φυσικά στα αριστερά του τιμονιού.
Στο χώρο αποθήκευσης της κεντρικής κονσόλας της νέας 911, υπάρχει χώρος για smartphones, με λειτουργία επαγωγικής φόρτισης. Για πρώτη φορά, η 911 διαθέτει πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Η κυρτή οθόνη 12,6 ιντσών ενσωματώνεται κομψά προσφέρει έως και επτά προβολές, συμπεριλαμβανομένης μιας αποκλειστικής κλασικής οθόνης εμπνευσμένη από τον παραδοσιακό σχεδιασμό της Porsche με κεντρικό στροφόμετρο.
Το σύστημα Porsche Communication Management (PCM) εξακολουθεί να λειτουργεί μέσω της οθόνης υψηλής ανάλυσης στην κεντρική κονσόλα με οθόνη 10,9 ιντσών.
Ωστόσο, η δυνατότητα προσαρμογής των οδηγικών προφίλ και ο χειρισμός των συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης έχουν βελτιωθεί σημαντικά. Η αναβαθμισμένη 911 διαθέτει επίσης νέες δυνατότητες συνδεσιμότητας.
Ένας κωδικός QR απλοποιεί σημαντικά τη διαδικασία σύνδεσης στο PCM με το Porsche ID.
Το Apple CarPlay είναι πιο βαθιά ενσωματωμένο στο αυτοκίνητο. Εάν το επιθυμείτε, εμφανίζει πληροφορίες στον πίνακα οργάνων και επιτρέπει τη λειτουργία των λειτουργιών του οχήματος απευθείας στο οικοσύστημα της Apple, για παράδειγμα μέσω της φωνητικής βοηθού Siri.
Για πρώτη φορά, η ροή βίντεο είναι επίσης διαθέσιμη προαιρετικά κατά τη στάθμευση. Εφαρμογές όπως το Spotify και το Apple Music μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εγγενείς εφαρμογές στο PCM χωρίς συνδεδεμένο smartphone.
Η νέα 911 Carrera μπορεί να παραγγελθεί τώρα ως Coupé και Cabriolet με κίνηση στους πίσω τροχούς. Για την 911 Carrera GTS, διατίθενται επίσης τετρακίνηση ενώ υπάρχει και η έκδοση Targa (διατίθεται αποκλειστικά με τετρακίνηση). Όλες οι εκδόσεις μοντέλων είναι εφοδιασμένες στάνταρ με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (PDK).
Διαβάστε επίσης:
Gov.gr: Πάνω από 33.873 MyAuto wallet εκδόθηκαν σε μια ημέρα
Tίτλοι τέλους στην FIAT Auto Hellas
Λύτρα εκατομμυρίων ζητούσαν οι χάκερ από τον Christie’s – Ψηφιακές απειλές
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα