ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της XRTC Business Consultants, λόγω των σημαντικών πρωτοβουλιών που έχει αναλάβει, είναι και πρόεδρος της Ένωσης Τραπεζικών και Χρηματοοικονομικών Στελεχών Ελληνικής Ναυτιλίας.
Παράλληλα κατέχει μία σειρά άλλων σημαντικών θέσεων, όπως Αντιπρόεδρος του Ελληνο-Κινεζικού Επιμελητηρίου, Επίτιμο μέλος και Ειδικός Σύμβουλος του ΔΣ του ΕΒΕΠ, Επίτιμος Πρόεδρος του Propeller Club Πειραιά, μέλος ΔΣ της Ναυτιλιακής Λέσχης Πειραιά, μέλος της Επιτροπής Μεσογείου του Κινέζικου Νηογνώμονα (CCS) Πειραιά, του Ναυτικού Μουσείου Ελλάδος και του Ελλάς Λίμπερτυ Πλωτού Μουσείου.
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1964 και μεγάλωσε στον Βόλο. Αποφοίτησε από την Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού Ασπροπύργου και εργάστηκε σε ελληνικά πλοία.
Συνέχισε τις σπουδές του στην Αγγλία και απέκτησε Diploma in Commercial Operations από το City of London Polytechnic και MSc in Maritime Studies από το Πανεπιστήμιο της Ουαλίας και εισήλθε στον τομέα της ναυτιλιακής χρηματοδότησης. Ξεκινώντας ως στέλεχος της Credit Lyonnais τόσο στην Αθήνα όσο και στο Παρίσι.
Το 1999 ίδρυσε την XRTC Business Consultants η οποία ενεργεί ως εμπορικός εκπρόσωπος ξένων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία.
Από το 2009 η εταιρεία είναι σύμβουλος της κινεζικής χρηματοοικονομικής αγοράς και το 2010 βραβεύτηκε από τα Lloyd’s List Greek Shipping Awards ως «Χρηματοδότης της Χρονιάς της Ελληνικής Ναυτιλίας» για την ολοκλήρωση του πρώτου διμερούς δανείου μεταξύ κινεζικής τράπεζας και Έλληνα πλοιοκτήτη.
Ο Γιώργος Ξηραδάκης συμμετέχει ενεργά στη διαμόρφωση των προϋποθέσεων που θα βοηθήσουν την ελληνική ναυτιλία να παραμείνει ανταγωνιστική και ταυτόχρονα βιώσιμη. «Η ναυτιλία ως κλάδος χρειάζεται επαρκή κεφάλαια προκειμένου να ανανεώσει τον στόλο της και να επιτευχθούν οι στόχοι της απανθρακοποίησης», επισημαίνει.
Και προσθέτει: «Η ελληνική ναυτιλία, με τη μακροχρόνια τεχνογνωσία και το συλλογικό της δυναμισμό, ήταν πάντα απόδειξη ανθεκτικότητας και προσαρμοστικότητας, συνεχίζοντας την προσπάθεια ισορροπίας μεταξύ περιβαλλοντικής διαχείρισης και επιχειρηματικής κερδοφορίας που αποτελεί το κλειδί της επιτυχίας».
Επίσης, ο Γιώργος Ξηραδάκης υποστηρίζει ότι ο δυναμισμός και το μελλοντικό στοίχημα της ελληνικής ναυτιλίας έγκεινται στη σημαντική επένδυση στην καινοτομία, καθώς και στην υψηλού επιπέδου εκπαίδευση και κατάρτιση των στελεχών και του προσωπικού της και τονίζει ότι αυτό εξαρτάται από την ικανότητά της να πραγματοποιεί επενδύσεις που θα την βοηθήσουν να διατηρήσει την ηγετική θέση της.
Ανακαλύψτε το αφιέρωμα «Ποσειδώνια 2024»