ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Τα κέρδη επηρεάστηκαν αρνητικά από τις απώλειες των συναλλαγματικών ισοτιμιών, αλλά υπήρξε ισχυρή παραγωγή ταμειακών ροών (FCF) και ταμειακή θέση, με τις προοπτικές για φέτος να είναι θετικές. H σύσταση είναι outperform και η τιμή στόχος είναι τα 15,90 ευρώ.
«Παραμένουμε θετικοί για την Aegean, με βάση τα υγιή θεμελιώδη στοιχεία της εταιρείας, την ισχυρή παραγωγή FCF και τον ισχυρό ισολογισμό, τα οποία αφήνουν περιθώρια για ελκυστική μερισματική απόδοση (4,8%-5,6% το 2024-2025).
Αναγνωρίζουμε επίσης ότι παρόλο που το θέμα του κινητήρα GTF έχει επηρεάσει τις τάσεις της χωρητικότητας, αναμένουμε ότι η Aegean θα βελτιστοποιήσει τον στόλο της και θα υπερασπιστεί τα τμήματα του δικτύου της με υψηλά κέρδη», εξηγεί ο επικεφαλής ανάλυσης.
«Οι προοπτικές για φέτος είναι θετικές. Η διοίκηση δήλωσε ότι ο όμιλος είναι προετοιμασμένος για μια ακόμη ισχυρή καλοκαιρινή περίοδο, επεκτείνοντας τα δρομολόγια και προσθέτοντας συχνότητες, εστιάζοντας στην ανάπτυξή του από τις βάσεις της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, ενώ παράλληλα εργάζεται για τη διεύρυνση των προσφερόμενων επιλογών και υπηρεσιών και τη συνεχή βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας.
Συνολικά, ο CEO κ. Γερογιάννης δήλωσε ότι η Aegean συνεχίζει να βλέπει ισχυρή ζήτηση για την καλοκαιρινή περίοδο, ωστόσο, είναι ακόμη πολύ νωρίς για να εκτιμηθεί το συνολικό αποτέλεσμα της καλοκαιρινής περιόδου, το οποίο τυπικά διαμορφώνει τα αποτελέσματα της χρήσης.
Τέλος, υπογράμμισε ότι μέσα σε 12 μήνες έχει ολοκληρωθεί η ανακαίνιση και αναβάθμιση στις κτιριακές εγκαταστάσεις και ήδη λειτουργούν οι πρώτοι 4 προσομοιωτές που καλύπτουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες τόσο της Aegean όσο και τρίτων, ενώ ο όμιλος έχει επίσης αρχίσει να παρέχει υπηρεσίες βαριάς συντήρησης σε τρίτους πελάτες», επισημαίνει η NBG Securities.
Η Aegean κατέγραψε αύξηση της συνολικής επιβατικής κίνησης το α’ τρίμηνο κατά 11% σε ετήσια βάση σε 2,85 εκατ. επιβάτες (στο 113% του επιπέδου του 2019), επωφελούμενη από την αύξηση της προσφερόμενης χωρητικότητας και την ισχυρή ζήτηση, ακόμη και κατά την εποχικά αδύναμη χειμερινή περίοδο, ενώ η συνολική προσφερόμενη χωρητικότητα αυξήθηκε κατά 12% σε ετήσια βάση (στο 124% του επιπέδου του 2019).
Επιπλέον, ο (προγραμματισμένος) συντελεστής πληρότητας βελτιώθηκε ελαφρώς κατά 10 μ.β. σε ετήσια βάση στο 81,7% (μείωση κατά 60 μ.β.σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 2019), αντανακλώντας τη βελτιωμένη ανταγωνιστικότητα της Aegean στην αγορά μετά την πανδημία, και παρά τη σταθερή αύξηση των αποδόσεων κατά 4% σε ετήσια βάση, χάρη στο ευνοϊκό περιβάλλον ναύλων.
Σε επίπεδο ταμείου, η Aegean παρέμεινε σε πολύ ικανοποιητικά επίπεδα των 729 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένων των χρηματοοικονομικών στοιχείων ενεργητικού ύψους 113,8 εκατ. ευρώ) παρά την εκροή μετρητών από την εξαγορά του warrant ύψους 85,4 εκατ. που πραγματοποιήθηκε στις 2 Ιανουαρίου.
Αυτό οφείλεται στις ισχυρές λειτουργικές ταμειακές ροές της Aegean ύψους 188,6 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο (από 138,6 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο πέρυσι), αντανακλώντας τις υψηλότερες προκρατήσεις για την καλοκαιρινή περίοδο.
Τέλος, η Aegean έκλεισε το α’ τρίμηνο με καθαρό χρέος του ομίλου (συμπεριλαμβανομένων των υποχρεώσεων από χρηματοδοτικές μισθώσεις) ύψους 460 εκατ. ευρώ από 478 εκατ. ευρώ στο τέλος του 2023, το οποίο αντιστοιχεί στο 41% περίπου της κεφαλαιοποίησης.
Διαβάστε επίσης:
Mytilineos: Με αυξημένη στάθμιση στους δείκτες FTSE Russell από 28 Μαΐου
Barclays: Επιστρέφει η 5ήμερη εργασία από το γραφείο για τους dealmakers της βρετανικής τράπεζας