ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία EuroDry Ltd., του Αριστείδη Πίττα, γνωστοποίησε τα οικονομικά αποτελέσματά της για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2024.
Τα συνολικά καθαρά έσοδα διαμορφώθηκαν στα 14,4 εκατ. δολάρια. Το προσαρμοσμένο EBITDA ήταν 2,1 εκατομμύρια δολάρια. Η καθαρή ζημία ανήλθε σε 1,8 εκατ. δολάρια.
Κατά μέσο όρο τα δεκατρία πλοία του στόλου της εταιρείας είχαν ναύλο με 12.455 την ημέρα.
Από τις 21 Μαΐου 2024, η εταιρεία επαναγόρασε 299.646 μετοχές, αξίας 4,7 εκατομμυρίων δολαρίων.
Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της EuroDry σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα, τόνισε:
«Κατά το δεύτερο εξάμηνο του πρώτου τριμήνου του 2024 και έως τα μέσα Μαΐου 2024, τα κέρδη για τα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, της κατηγορίας Ultramax και Kamsarmax διατήρησαν κατά μέσο όρο τα επίπεδα των τριών προηγούμενων μηνών με περίπου 16.000 δολάρια την ημέρα.
Τα αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο επηρεάστηκαν από έναν υψηλότερο από τον μέσο όρο αριθμό πλοίων που υποβλήθηκαν σε drydocking και πραγματοποίησε ζημίες σε συμβόλαια FFA.
Συνεχίζουμε να είμαστε προσεκτικά αισιόδοξοι για τον τομέα του ξηρού χύδην φορτίου με συνεχιζόμενα χαμηλά βιβλία παραγγελιών ως ποσοστό του στόλου και των αποτελεσμάτων από τη ρύθμιση των εκπομπών άνθρακα που στηρίζουν την αισιοδοξία μας.
Οι εξελίξεις στην Κίνα και την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη μαζί με τον στόχο μείωσης της χρήσης άνθρακα παρέχει τις προκλήσεις που πρέπει να ξεπεράσει ο κλάδος. Φυσικά, άλλα γεωπολιτικοί παράγοντες, όπως οι επιθέσεις των Χούτι στη ναυτιλία, έχουν θετική βραχυπρόθεσμη επίδραση αναγκάζοντας τα σκάφη να ταξιδεύουν μεγαλύτερες αποστάσεις».
Ο Τάσος Ασλίδης, Οικονομικός Διευθυντής της EuroDry σχολίασε:
«Τα καθαρά μας έσοδα για το πρώτο τρίμηνο του 2024 ήταν υψηλότερα κατά 27,2% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2023. Αυτό οφείλεται κυρίως στην αύξηση κατά 16,7% στη μέση χρονοναύλωση που κέρδισαν τα σκάφη μας κατά τη διάρκεια του τριμήνου σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2023, καθώς και από τον αυξημένο αριθμό πλοίων που κατείχαν και λειτουργούσαν το πρώτο τρίμηνο του 2024, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2023.
Τα λειτουργικά έξοδα πλοίων ήταν 6,2 εκατομμύρια δολάρια για το πρώτο τρίμηνο του 2024 σε σύγκριση με 4,7 δολάρια εκατ. δολάρια για την ίδια περίοδο του 2023. Η αύξηση οφείλεται κυρίως στον αυξημένο αριθμό των πλοίων που λειτουργούσαν το πρώτο τρίμηνο του 2024 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023.
Το προσαρμοσμένο EBITDA κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024 ήταν 2,1 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με 2,4 εκατομμύρια δολάρια που επιτεύχθηκε για το πρώτο τρίμηνο του περασμένου έτους. Από τις 31 Μαρτίου 2024, το ανεξόφλητο χρέος της εταιρείας ήταν 101,5 εκατομμύρια δολάρια, έναντι μετρητών περίπου 12,7 εκατομμύρια δολαρίων».
Διαβάστε επίσης:
Π. Παναγιωτίδης : H Castor Maritime πούλησε φορτηγό πλοίο με 16,4 εκατ. δολάρια
Drewry: Αυξήθηκαν οι ναύλοι στα εμπορευματοκιβώτια κατά 16%
Έλον Μασκ: H SpaceX εξετάζει σχέδιο πώλησης μετοχών σε αποτίμηση 200 δισ. δολαρίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σταϊκούρας: Ο αυτοκινητόδρομος Ιωάννινα – Κακαβιά θα συμβάλλει στην περιφερειακή και την εθνική ανάπτυξη
- Σε νέους ιδιοκτήτες από σήμερα τα ακίνητα της «Αλλατίνη» και της «Μαλαματίνα»
- Νάιτζελ Φάρατζ: Βρίσκεται σε «διαπραγματεύσεις» με τον Έλον Μασκ για τη χρηματοδότηση του κόμματός του
- «2017 – 2024: Τετραγωνίζοντας τους ΚΥΚΛΟΥΣ», ένα καινοτόμο concept δικτύωσης για ανώτερα στελέχη εταιρειών