Εάν είχατε την παραμικρή αμφιβολία ότι οι Άραβες αγοραστές είναι μια υπολογίσιμη δύναμη, απλά κοιτάξτε τα τελευταία σχέδια της «Dolce & Gabbana»: μια συλλογή με «Abaya» (κελεμπίες), φτιαγμένη ειδικά με τους Άραβες αγοραστές του στο μυαλό.

Η νέα συλλογή έκανε το ντεμπούτο της αποκλειστικά στο «Style.com/Arabia» την Κυριακή, κάνοντας μία «παγκόσμια αποκάλυψη» της Ιταλικής εταιρείας σχεδιασμού, «την πρώτη της συλλογή με κελεμπίες». Η ιστοσελίδα της μόδας αναφέρει ότι η συλλογή «γιορτάζει τη μοναδική «dolce vita» που είναι διαφορετική στον αραβικό κόσμο».

Τα κομμάτια προβάλλουν ένα εκπληκτικό συνδυασμό ανάμεσα στις πολυτελείς Ιταλικές υπογραφές της “Dolce & Gabbana” με τεράστια φλοράλ, και πλούσιες δαντέλες και τα ταπεινά, φιλο-θρησκευτικά περιγράμματα.

Η συλλογή περιλαμβάνει “hijabs” (τα καλύμματα κεφαλής) και “abayas” (τα χυτά ενδύματα), που «είναι από αραχνοΰφαντη ζορζέτα και μεταξωτά σατέν υφάσματα και περιλαμβάνουν πολλές λεπτομέρειες στις δαντέλες και τα στριφώματα», σημείωσε το Style.com/Arabia, τονίζοντας τις σχεδιασμένες λεπτομέρειες μεταξύ αυτής της συλλογής και της κύριας συλλογής των σχεδιαστών για την πασαρέλα της Άνοιξης του 2016.

Αυτή δεν είναι η πρώτη καινοτομία επώνυμης μάρκας ειδών ένδυσης σε συντονισμένη προσπάθεια για να πιάσει μουσουλμάνους πελάτες. Το 2015, η «Mango» και η «DKNY» παρουσίασαν σεμνές συλλογές που συνέπεσαν με το Ραμαζάνι, και η «Uniqlo» συνεργάστηκε με την μουσουλμάνα blogger της μόδας Hana Tajima, παρουσιάζοντάς την (και τη μαντίλα της) στις διαφημιστικές φωτογραφίες για την φίρμα.

«Παγκοσμίως, ο μουσουλμανικός πληθυσμός αποτελεί μια νεανική και αυξανόμενη πληθυσμιακή ομάδα», είπε η Reina Lewis, καθηγήτρια πολιτισμικών ερευνών στο «London College of Fashion UAL», στο «Fortune». «Αυτό κάνει τους μουσουλμάνους ένα πολύ σημαντικό κομμάτι των καταναλωτών».

Υπάρχουν επίσης σοβαροί λάτρεις της μόδας μεταξύ νεαρών μουσουλμάνων καταναλωτών, στη Μέση Ανατολή και στη Δύση. Μουσουλμάνοι bloggers της μόδας, όπως η Amirah Aulaqi και η Saufeeya Goodson χρησιμοποιούν τις διαδικτυακές τους παρουσίες για να αναδείξουν το δικό τους δημιουργικό στυλ και να βοηθήσουν τις άλλες γυναίκες να δουν ότι η σεμνότητα και η αίσθηση της μόδας μπορούν πράγματι να ταιριάξουν.

Παρόλα αυτά, καθώς ο κόσμος της μόδας εκτείνεται βαθιά στη Μέση Ανατολή, με πολυτελή καταστήματα στο Ντουμπάι, οι κελεμπίες δεν έχουν ακριβώς πλημμυρίσει τις πασαρέλες. Αλλά για μία επώνυμη μάρκα, όπως η “Dolce & Gabbana“, η οποία καλλιεργεί ανεξάρτητους πλούσιους πελάτες, ιδιαίτερα με τις συλλογές της «Alta Moda», αυτοί οι αγοραστές της Μέσης Ανατολής – πολλοί από τους οποίους μπορεί να είναι μουσουλμάνοι – είναι σημαντικοί. Γι’ αυτό, ο Stefano Gabbana, δήλωσε το περασμένο καλοκαίρι, ότι ο ίδιος και ο Domenico Dolce σχεδίαζαν μια συλλογή με στόχο τους Μουσουλμάνους αγοραστές.

«Είμαι πραγματικά γοητευμένος με τη Μέση Ανατολή και μόλις ολοκληρώσαμε μια συλλογή prêt-a-porter με κελεμπίες και μαντίλες», είπε ο Gabbana στη «National» τον Ιούλιο. «Τα ρούχα έχουν κάποια δαντέλα, κεντήματα και κάποια prints – αλλά όχι πάρα πολλά.  Θα είναι διαθέσιμα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα τον Οκτώβριο».

Το «Mic» έχει έλθει σε επαφή με την «Dolce & Gabbana» για να επιβεβαιώσει εάν η νέα αυτή επιλογή των κελεμπιών που παρουσιάστηκε από την «Style.com/Arabia» είναι η πολυαναμενόμενη συλλογή. Έτσι κι αλλιώς, η «Dolce & Gabbana» μπορεί να είναι μία από τις πιο ακριβές, φημισμένες μάρκες πολυτελείας που ασχολήθηκε με hijabs και abayas, τα οποία μέχρι τώρα έχουν υποβαθμιστεί σε μεγάλο βαθμό στις τοπικές “Fashion Weeks”. Τώρα, ας δούμε πώς θα τα πάνε.