Η DeepL, μια πλατφόρμα μετάφρασης που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη, ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι συγκέντρωσε νέα χρηματοδότηση ύψους 300 εκατ. δολαρίων. Ένδειξη ότι οι επενδυτές εξακολουθούν να είναι πρόθυμοι να τοποθετήσουν σημαντικά κεφάλαια στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης.

Ο γύρος χρηματοδότησης, στον οποίο ηγήθηκε το venture capital Index Ventures, ανεβάζει την αποτίμηση της DeepL στα 2 δισεκατομμύρια δολάρια.

Στον γύρο συμμετείχαν επίσης νέοι επενδυτές, όπως οι ICONIQ Growth και Teachers’ Venture Growth, ενώ συμμετείχαν και υφιστάμενοι επενδυτές όπως οι IVP, Atomico και WiL.

Με αποτίμηση 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η DeepL έχει πλέον διπλάσια αξία από την προηγούμενη χρηματοδότησή της τον Ιανουάριο του 2023, όταν συγκέντρωσε 100 εκατομμύρια δολάρια με αποτίμηση 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων.

Η DeepL ιδρύθηκε το 2017 από τον Jarek Kutylowski και αποτελεί ανταγωνιστή της Google Translate.

Σε συνέντευξή του στο CNBC την Τετάρτη, μετά την ανακοίνωση της επένδυσης, ο Kutylowski δήλωσε ότι είναι «απόλυτα βέβαιος» για την αποτίμηση των 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων της εταιρείας και την θεωρεί «αρκετά μετριοπαθή».

Ο Kutylowski είπε ότι ο τελευταίος γύρος συγκέντρωσης κεφαλαίων της DeepL αποτελούνταν από ένα συνδυασμό πρωτογενών επενδύσεων στην επιχείρηση, καθώς και από μια δευτερεύουσα πώληση μετοχών από ορισμένους από τους πρώτους επενδυτές, συμπεριλαμβανομένου του b2venture, ενός ελβετικού fund επιχειρηματικών κεφαλαίων.

Η DeepL προσφέρει μεταφράσεις μεταξύ 32 διαφορετικών γλωσσών, συμπεριλαμβανομένων των Αγγλικών, Γερμανικών, Γαλλικών, Ισπανικών, Ιταλικών, Πολωνικών και Ολλανδικών.

Κοιτάζοντας μπροστά, ο Kutylowski είπε ότι η πλατφόρμα θα εστιάσει στην επέκταση και την ανάπτυξη σε βασικές στρατηγικές αγορές όπως οι ΗΠΑ, καθώς και στις επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη.

Οι ΗΠΑ είναι τώρα η τρίτη μεγαλύτερη αγορά της DeepL, η οποία άνοιξε το πρώτο της γραφείο εκεί τον Ιανουάριο.

Η πλατφόρμα σκοπεύει επίσης να συμπεριλάβει στις παροχές της περισσότερες ασιατικές γλώσσες μέσα στον επόμενο χρόνο, και ο Kutylowski σημείωσε ότι η Ασία είναι «μια πολύ ισχυρή αγορά για εμάς».

Το μακροπρόθεσμο όραμα της DeepL, είπε, είναι να εξελιχθεί περισσότερο σε ένα εργαλείο παραγωγικότητας για επιχειρήσεις που θέλουν να χρησιμοποιήσουν τα εργαλεία της για να εξαλείψουν τις κουραστικές χειρωνακτικές εργασίες στην καθημερινή επικοινωνία της εταιρείας.

Η DeepL έχει εστιάσει στις πωλήσεις προς επιχειρήσεις τα τελευταία χρόνια και τώρα στους πελάτες της περιλαμβάνονται οι Zendesk, Nikkei, Coursera και Deutsche Bahn.

Διαβάστε επίσης:

Γιατί οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις «ψηφίζουν» τα εργαλεία τύπου ChatGPT

IBM: «Έξυπνο» deal με τη Σαουδική Αραβία στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης – Τι είναι τα εργαλεία «ανοικτού κώδικα»

Σκάρλετ Γιόχανσον vs OpenAI: Κατηγόρησε την εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης ότι της έκλεψε την φωνή