Τη 14η ξενοδοχειακή μονάδα του ελληνικού χαρτοφυλακίου της προσθέτει στο δυναμικό της η Wyndham Hotels & Resorts, αφού η αμερικανική αλυσίδα έχει ήδη υπογράψει συμφωνία για τη διαχείριση ξενοδοχείου στη βόρεια Ελλάδα.

Όπως είπε στο πλαίσιο ενημέρωσης ο Βασίλης Θεμελίδης, Regional Director South & East Europe της Wyndham, επιδίωξη της εταιρείας, που αναπτύσσεται στην Ελλάδα μέσω franchise, είναι να αναπτύξει στη χώρα μας το βραχίονα διαχείρισης παραθεριστικών κατοικιών, εκμεταλλευόμενη την άνοδο του real estate.

1

Η Wyndham Residences έχει ήδη κάνει απόβαση σε αγορές όπως η Μέση Ανατολή και η Τουρκία.

Εκτός από τη τη διείσδυση στην αγορά των branded residences, ο επιχειρησιακός σχεδιασμός της αλυσίδας, προβλέπει μεταξύ άλλων την ενίσχυση της παρουσίας της σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς διεθνώς ελληνικούς προορισμούς, την ένταξη υφιστάμενων ξενοδοχειακών μονάδων με τις απαραίτητες προσαρμογές σε soft brands της όπως το Trademark Collection by Wyndham και το Registry Collection Hotels.

Τα 13 ξενοδοχεία που λειτουργούν ήδη υπό την ομπρέλα της Wyndham βρίσκονται στους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, ενώ το management των οκτώ από αυτά έχει αναλάβει η Zeus International του Χάρη Σιγανού.

Σήμερα το ελληνικό χαρτοφυλάκιο της Wyndham περιλαμβάνει το Ajul στη Χαλκιδική, τα Ramada και Dolce στην αθηναϊκή ριβιέρα, το Akti Imperial Dolce στη Ρόδο, το Ramada Plaza στην Αλεξανδρούπολη, το TRYP στη Δασιά της Κέρκυρας, το Wyndham Grand Crete Mirabello Bay στο Λασίθι, το Lazart στη Θεσσαλονίκη, τα Ramada και Wyndham Poseidon στο Λουτράκι και τα Wyndham Grand Athens, Wyndham Athens Residence και Athens Key Hotel στην πρωτεύουσα.

Να σημειωθεί εδώ ότι η μεγαλύτερη εταιρεία franchising ξενοδοχείων παγκοσμίως διαθέτει περίπου 9.200 ξενοδοχεία δυναμικότητας 876.000 δωματίων σε περισσότερες από 95 χώρες, ενώ διαχειρίζεται ένα χαρτοφυλάκιο 25 εμπορικών σημάτων.

Το πρόγραμμα επιβράβευσης Wyndham Rewards προσφέρει σε πάνω από 108 εκατομμύρια εγγεγραμμένα μέλη την ευκαιρία να εξαργυρώσουν πόντους σε ξενοδοχεία και θέρετρα.

Προσεχώς, αναμένεται η δημιουργία talent hub στην Αθήνα με σκοπό την ανάπτυξη της αγοράς και την υποστήριξη των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων.

Η Wyndham Hotels & Resorts υπέγραψε φέτος μνημόνιο με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και για την από κοινού προώθηση της επιστημονικής και διοικητικής συνεργασίας των δύο φορέων.

Στο πλαίσιο εφαρμογής του μνημονίου, ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στη συνεργασία της Wyndham με το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.

Επενδύσεις 5 εκατ. στο Λουτράκι

Στις πιο πρόσφατες επενδύσεις της Wyndham στην Ελλάδα ανήκει η ένταξη των Ramada και Wyndham Poseidon στο Λουτράκι «έναν από τους πρώτους τουριστικούς προορισμούς της χώρας», στο portfolio της.

Πρόκειται για δύο ξενοδοχεία συνολικής δυναμικότητας 320 δωματίων, εκ των οποίων 17 διαθέτουν ιδιωτική πισίνα και 12 τζακούζι.

Στα ξενοδοχεία, ιδιοκτησίας του ομίλου Comer, έχουν πραγματοποιηθεί επενδύσεις ύψους 5 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ έχει ολοκληρωθεί το 80% των έργων ανακαίνισης, όπως η αναβάθμιση του μώλου και της παραλίας, καθώς και των δύο εστιατορίων και σύντομα προστίθεται στις εγκαταστάσεις το νέο εστιατόριο Anemos Seaside Restaurant.

«Ολοκληρώνοντας την τρίτη φάση της ανακαίνισης, θα προχωρήσουμε σε ενεργειακή αναβάθμιση των εγκαταστάσεων, βάσει του προγράμματος πιστοποίησης Wyndham Green. Τα δύο ξενοδοχεία θα είναι τα πρώτα της εταιρείας στην Ελλάδα που θα πιστοποιηθούν ως πράσινα», διευκρίνισε ο Παύλος Παναγιωτόπουλος, διευθυντής του Wyndham Loutraki Poseidon Resort.

Για πρώτη φορά φέτος η σεζόν ξεκίνησε το Μάρτιο και θα ολοκληρωθεί τα Χριστούγεννα, στο πλαίσιο της προσπάθειας παράτασης της τουριστικής περιόδου.

Σύμφωνα με τα στελέχη της Wyndham και της Comer, κάθε χρόνο ο τζίρος των δύο ξενοδοχείων αυξάνεται κατά 40%, ενώ τη φετινή σεζόν αναμένεται άνοδος 25% φέτος βάσει προκρατήσεων. Σήμερα στο ξενοδοχείο απασχολούνται 152 εργαζόμενοι και θα φτάσουν τους 190.

Το Ramada απευθύνεται σε πελάτες των tour operators, ενώ η βασική αγορά από την οποία προέρχονται οι επισκέπτες του είναι η γαλλική και ακολουθούν η σκανδιναβική, η πολωνική και η σερβική. Το δε Poseidon προσφέρεται και για συνεδριακό τουρισμό και τη διοργάνωση εκδηλώσεων. Παραδείγματος χάρη, το προσεχές διάστημα αναμένεται να φιλοξενηθεί στο θέρετρο η δεξίωση γάμου κόρης Ινδού δισεκατομμυριούχου, που θα αποφέρει τζίρο 500.000 ευρώ στο ξενοδοχείο για τις τρεις ημέρες που θα λειτουργεί κατ’ αποκλειστικότητα.

«Μετά την πανδημία, υπάρχει μια δίψα για εμπειρίες. Η Ελλάδα έχει επανατοποθετηθεί στον τουριστικό χάρτη», είπε ο κ. Θεμελίδης, μιλώντας για την εξέλιξη της πορείας του τουρισμού το 2024. «Ο ρόλος μας είναι να φροντίσουμε τα ξενοδοχεία να απευθυνθούν σε νέες αγορές, όπως η Ινδία, αφού έχουν αποκτήσει την τεχνογνωσία να εξυπηρετούν ήδη επισκέπτες από τις βασικές αγορές, όπως οι ΗΠΑ. Υπάρχει κεντρικός σχεδιασμός και ευελπιστούμε ότι θα αρθούν καθυστερήσεις για το άνοιγμα της ινδικής αγοράς.»

Ο ίδιος εκτιμά πως σημαντικό ρόλο παίζει οεκδημοκρατισμός των αεροπορικών συνδέσεων, ώστε να έχουμε μεγαλύτερες ροές από τη Λατινική Αμερική.

Διαβάστε επίσης:

Wyndham: Σημαντική ανάπτυξη σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ευρασία και Αφρική το 2023

Ξενοδοχειακό brand στην Ελλάδα δημιουργούν οι Ιρλανδοί Comer

Στο Χρηματιστήριο η Noval με στόχο την άντληση 55 εκατομμυρίων ευρώ