ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Επίσης, οι δραστηριότητες logistics του ομίλου αναπτύχθηκαν σημαντικά, μετά από μια πρόσφατη σημαντική εξαγορά, προκειμένου να «αντέχουν καλύτερα τις κυκλικές αλλαγές», όπως υποστήριξε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.
Η γαλλική CMA CGM, γνωστοποίησε καθαρά έσοδα 785 εκατ. δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο, τα οποία είναι σημαντικά μειωμένα από 2.011 δισ. δολάρια την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.
Μετά την επιδείνωση των συνθηκών της αγοράς το τέταρτο τρίμηνο του 2023, το πρώτο τρίμηνο του 2024 διαμορφώθηκε από την ανάκαμψη των ναύλων spot, κυρίως λόγω των συρράξεων στην περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας.
Οι μεγαλύτεροι χρόνοι ταξιδιού που προέκυψαν μέσω του Ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας έχουν επιβαρύνει τη διαθέσιμη μεταφορική ικανότητα με την ταυτόχρονη ανάκαμψη της ζήτησης.
Τα έσοδα ανήλθαν σε 11,8 δισεκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2024, κυρίως λόγω των ναυτιλιακών δραστηριοτήτων του ομίλου. Το Ebitda ανήλθε συνολικά σε 2,4 δις, δολάρια 30,3% χαμηλότερα από το πρώτο τρίμηνο του 2023. Το περιθώριο Ebitda ανήλθε στο 20,2%, μειωμένο κατά 6,8 μονάδες.
Το τμήμα logistics της CMA CGM συνέχισε να αναπτύσσεται και ενισχύθηκε ιδιαίτερα με την ενοποίηση της Bolloré Logistics στα τέλη Φεβρουαρίου. Το τμήμα σημείωσε τριμηνιαία έσοδα 3,9 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ το Ebitda διαμορφώθηκε στα 361 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 6,9% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2023.
Διαβάστε επίσης:
TEN (Νίκος Τσάκος): Πούλησε πλοίο με 38 εκατ. δολάρια
Imperial Petroleum (Χάρης Βαφειάς): Μειωμένα κέρδη, χωρίς δανεισμό και υψηλή ρευστότητα
Οι Έλληνες εφοπλιστές ναυπηγούν 525 ποντοπόρα πλοία