ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην ίδια ανακοίνωση τονίζεται, πως «η πρωτοβουλία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να εντάξει τη Θεσσαλονίκη στην ηλεκτροκίνητη αστική συγκοινωνία με 110 ηλεκτρικά λεωφορεία πήρε σάρκα και οστά.
Η αποτελεσματική ολοκλήρωση του διεθνούς διαγωνισμού για την προμήθεια των οχημάτων έγινε με αλματώδεις ρυθμούς μέσα στα χρονοδιαγράμματα».
Ακόμη, πως «τις επόμενες ημέρες εντάσσονται στα δρομολόγια και τα υπόλοιπα 93 ηλεκτρικά λεωφορεία από τον λειτουργό της αστικής συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) αναβαθμίζοντας τις καθημερινές μετακινήσεις στη Θεσσαλονίκη και την ποιότητα εξυπηρέτησης του επιβάτη».
«Τα ηλεκτρικά αστικά λεωφορεία διαθέτουν Ευφυές Σύστημα Παρακολούθησης και Διαχείρισης (παρακολούθηση φορτιστών, στατιστικά φόρτισης, παραμέτρους αναφοράς οδηγικής συμπεριφοράς, σύγχρονα συστήματα πυρανίχνευσης και ασφάλειας με συστήματα αποφυγής καύσης, επτά εξόδους κινδύνου επιβατών, πλήρη εξυπηρέτηση των ΑμεΑ κ.λπ.).
Μαζί με το μετρό, η Θεσσαλονίκη θα ολοκληρώσει ένα πληρέστερο, ασφαλέστερο, αξιόπιστο και οικονομικότερο σύστημα μεταφορών, αντάξιο των απαιτήσεων της πόλης.
Η διοίκηση του ΟΣΕΘ ως Αρχή Μεταφορών και εποπτεύων φορέας αλλά και μελλοντικός ιδιοκτήτης των καθαρών οχημάτων, αισθάνεται υπερηφάνεια και δικαίωση για τις πρωτοβουλίες του υπουργείου και την υποδειγματική συνεργασία όλων», καταλήγει η ανακοίνωση.
Διαβάστε επίσης:
Γυναικοκτονία στο Μενίδι: Καρτέρι θανάτου «έστησε» ο 50χρονος – Τα βίντεο πριν την άγρια δολοφονία
Δέκα συχνές ερωτήσεις για την κατάψυξη ωαρίων
Καιρός: Αφρικανική σκόνη, καταιγίδες και άνοδος της θερμοκρασίας