• Business

    Toyota: Προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα ανατρέπουν τα σχέδια για παραγωγή 10 εκατ. οχημάτων

    • NewsRoom

    Soichiro Okudaira, πρόεδρος Daihatsu (Πηγή: global.toyota)


    Αντιμέτωπη με προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα βρίσκεται το τελευταίο διάστημα η Toyota, καθώς αναγκάστηκε να διακόψει επανειλημμένα την παραγωγή της σε εργοστάσιο του Μεξικό τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο, με αποτέλεσμα τώρα να δέχεται πίεση από τους πελάτες που αναμένουν τα νέα τους οχήματα.

    Σύμφωνα με αποκλειστικό ρεπορτάζ του Reuters, oι τοπικές ελλείψεις σε εργατικό δυναμικό, έχουν επηρεάζει αρνητικά τους προμηθευτές, ανατρέποντας τα σχέδια της κορυφαίας αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία ανέμενε η παραγωγή της για φέτος να φτάσει τα 10 εκατομμύρια οχήματα.

    Η Toyota διέκοψε την παραγωγή για συνολικά 19 ημέρες τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο στο εργοστάσιό της στην Τιχουάνα του Μεξικού, όπου κατασκευάζει το φορτηγό Tacoma.

    Παράλληλα, αντιμετώπισε κάποια τεχνικά ζητήματα στο εργοστάσιο, σύμφωνα με πληροφορίες.

    Σήμερα, η Toyota, όπως υποστηρίζουν όσοι γνωρίζουν το θέμα, συνεργάζεται με ορισμένους προμηθευτές, προκειμένου να μειωθεί η πίεση.

    Ωστόσο, οι εταιρείες μετά βίας καταφέρνουν να συνεχίσουν την παραγωγή λόγω της της έλλειψης εργαζομένων.

    Η νέα διαταραχή στην εφοδιαστική αλυσίδα απασχολεί σοβαρά τον ιαπωνικό κατασκευαστικό γίγαντα, ο οποίος βρίσκεται επίσης αντιμέτωπος με τις συνέπειες ενός σκανδάλου που σχετίζεται με “στημένες” δοκιμές ασφάλειας σύγκρουσης στη θυγατρική Daihatsu, καθώς και ξεχωριστά ζητήματα με τη διοίκηση δύο άλλων εταιρειών του ομίλου.

    Αυτά τα σκάνδαλα ώθησαν την αυτοκινητοβιομηχανία να καθυστερήσει την έναρξη της παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες κατά έξι μήνες, δηλαδή έως περίπου τον Ιούνιο του 2026.

    Απαντώντας σε ερωτήσεις του Reuters, η Toyota Motor North America, η θυγατρική της αυτοκινητοβιομηχανίας ανέφερε ότι «Τα εργοστάσια της Toyota στη Βόρεια Αμερική συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν περιοδικές καθυστερήσεις παραγωγής, λόγω διαταραχών στην αλυσίδα εφοδιασμού. Για να ελαχιστοποιηθεί ο αντίκτυπος, οι ομάδες μας εργάζονται, προκειμένου να μην ταλαιπωρήσουμε τους πελάτες μας».

    «Υπήρχαν κάποια λειτουργικά ζητήματα που αφορούσαν κατασκευαστές ανταλλακτικών και έγινε σαφές το δ’ τρίμηνο ότι η παραγωγή δεν πήγαινε όπως αναμενόταν», δήλωσε ο Yoichi Miyazaki, οικονομικός διευθυντής της Toyota.

    Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Reuters, η ισχυρή οικονομική ανάπτυξη στη Βόρεια Αμερική και οι αυξανόμενοι μισθοί, οδηγούν τους εργαζόμενους στο να εγκαταλείπουν τις θέσεις εργασίας στη βαριά βιομηχανία, αναζητώντας καλύτερες συνθήκες εργασίας.

    «Οι εργαζόμενοι αλλάζουν συχνά θέσεις εργασίας αναζητώντας υψηλότερους μισθούς. Έχει γίνει δύσκολο να εξασφαλίσουμε προσωπικό και δεν μπορούμε πλέον να διατηρήσουμε τον απαιτούμενο όγκο παραγωγής», ανέφερε στο Reuters εργαζόμενος σε προμηθευτή.

    Σημειώνεται ότι την περασμένη εβδομάδα, η Toyota κατέγραψε λειτουργική ζημία 27,5 δισεκατομμυρίων γιεν (176 εκατομμύρια δολάρια) στη Βόρεια Αμερική για τον Ιανουάριο-Μάρτιο, παρόλο που συνολικά σημείωσε κέρδη ρεκόρ.

    Διαβάστε επίσης: 

    Toyota: Άλμα 7% στην παγκόσμια παραγωγή τον Ιανουάριο

    Toyota: Προς αντικατάσταση δύο υψηλόβαθμα στελέχη της Daihatsu στον απόηχο ενός σκανδάλου

    Toyota: Αναθεωρεί επί τα βελτίω τις εκτιμήσεις για ετήσια κέρδη



    ΣΧΟΛΙΑ