Η αβεβαιότητα, για το ποιο θα είναι το καύσιμο των πλοίων στο μέλλον, επηρεάζει τις αποφάσεις του Χάρη Βαφειά για τις ναυπηγήσεις των πλοίων.

Όπως τόνισε το μεσημέρι στο συνέδριο της “Ναυτεμπορικής”, ο Χάρης Βαφειάς, ιδρυτής StealthGas, Imperial Petroleum, C3iS, εκτός από το γεγονός ότι τα ναυπηγεία δεν είχαν διαθέσιμες κλίνες, “κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τι θα γίνει στο μέλλον” και προσέθεσε: “Μπορεί να μας πουν ότι η αμμωνία και η πράσινη μεθανόλη δεν λειτουργούν και συνεχίζουμε με πετρέλαιο, ή ακόμη μπορεί να μας πουν ότι από το 2035 σταματάει το πετρέλαιο”.

1

Ο Χάρης Βαφειάς,  απαντώντας σε σχετική ερώτηση, είπε ότι “σε όλες τις επιχειρηματικές μου ενέργειες, ακολουθώ, τη ρήση, παν μέτρον άριστον”.

Επίσης, τόνισε ότι “η επένδυση στη ναυτιλία έχει ρίσκο, αλλά τι να τα κάνεις όταν έχει χρήματα; τα επενδύεις τα χρήματα σε ένα νέο πλοίο ή τα κλειδώνεις στην τράπεζα; Όταν έχεις τα λεφτά σου στην τράπεζα, τα τρώει ο πληθωρισμός”.

Στη συνέχεια είπε, ότι τα τελευταία δύο χρόνια είδαμε ότι οι τιμές των νεότευκτων πλοίων είχαν ανέβει πολύ και οι παραδόσεις είχαν μεγάλες καθυστερήσεις. “Τα ναυπηγεία με τα οποία συνεργαζόμασταν ήταν επίσης γεμάτα, ενώ υπήρχε το ρίσκο με τα καύσιμα. Από το να κάτσουμε στα αυγά μας, σκεφτήκαμε να κάνουμε second hand αγορές», πρόσθεσε.

Διαβάστε επίσης

Υπ. Ναυτιλίας – Safe Water Sports: 400 ατυχήματα στη θάλασσα το 2023 – Τα 166 σε παραλίες

Dynacom (Γιώργος Προκοπίου): Πούλησε το «Δημήτριος» με 47,5 εκατ. δολάρια

Γιώργος Προκοπίου: Για αυτά που λέω η Μάλτα με βράβευσε και στην Ελλάδα μου έστειλαν το ΣΔΟΕ