Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κατέβαλε στην Ανώνυμη Ναυτική Εταιρεία Καλύμνου, που η πλειοψηφία των μετοχών της ανήκει στο Δήμο Καλυμνίων, το συνολικό ποσό των 591.517,2 ευρώ.

Αναλυτικότερα, η γενική διεύθυνση οικονομικών υπηρεσιών του υπουργείου εξόφλησε τα δρομολόγια που πραγματοποιήθηκαν τον Φεβρουάριο του 2024 στη δρομολογιακή γραμμή: Κάλυμνος, Κως, Αστυπάλαια με επιστροφή και Κάλυμνος – Αστυπάλαια.

Επίσης εξοφλήθηκαν και τα δρομολόγια που έγιναν τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο του 2024 στη γραμμή: Κάλυμνος, Λέρος, Λειψοί, Πάτμος, Αρκιοί, Αγαθονήσι, Πυθαγόρειο Σάμου και με προσέγγιση το Φαρμακονήσι.

Για τα πρώτα δρομολόγια η ΑΝΕ Καλύμνου εισέπραξε 70.717,20 ευρώ, ενώ για τα δεύτερα, 520.800 ευρώ. Από το ποσό αυτό σε Τραπεζικό λογαριασμό της ΑΝΕΚ κατατέθηκαν τα 416.472,17 ευρώ, ενώ τα 104.327,83 ευρώ κατατέθηκαν απευθείας για βεβαιωμένες οφειλές της ΑΝΕΚ (δόσεις ρύθμισης στην Εφορία) στην Τράπεζα της Ελλάδας, για ΔΟΥ.

Επίσης, χθες, ο δήμαρχος Ιωάννης Μαστροκούκος, συνοδευόμενος από τον πρόεδρο της διοίκησης της ΑΝΕΚ, Κώστα Μακρινάκη, τον Αντιπρόεδρο Μιχάλη Λελέκη , το νομικό σύμβουλος της εταιρείας Δημήτριο Καρδούλια και το ναυπηγό Βασίλη Ψαρομπά, επισκέφθηκαν το Ναυπηγείο JET-CRAFT στο Λαύριο Αττικής, προκειμένου να συζητήσουν για το πλοίο που κατασκευάζεται για λογαριασμό της ΑΝΕ Καλύμνου.

Υπενθυμίζεται ότι η ΑΝΕ Καλύμνου, μετά την είσπραξη του ποσού των 750.000 ευρώ από ασφαλιστική εταιρεία για την βύθιση σκάφους της, παρήγγειλε τη ναυπήγηση πλοίου με ημερομηνία παράδοσης τέλος Ιουλίου 2022.

Ωστόσο, λόγω οικονομικών προβλημάτων, η εταιρεία δεν ήταν συνεπής προς το ναυπηγείο και έτσι σταμάτησαν οι εργασίες.

Ενημερώθηκαν από το ναυπηγείο ότι απαιτούνται περίπου 400.000 ευρώ για την αποπεράτωση του πλοίου.

Διαβάστε επίσης:

Η Silversea παρέλαβε το κρουαζιερόπλοιο Silver Ray

Star Bulk (Πέτρος Παππάς): Προσεγγίζει τα 3 δισ. δολ. η κεφαλαιοποίηση της – Αναμένει έσοδα 265,74 εκατ. δολάρια

Πικάσο και ελληνική αρχαιότητα στην Κρήτη – Έκθεση στο Μουσείο Ελεύθερνας