Για τις επενδύσεις του ΟΤΕ, το mobile, τα έργα ICT, αλλά και τον ανταγωνισμό μίλησε, ο CEO του ομίλου, Μιχάλης Τσαμάζ κατά τη διάρκεια του τελευταίου του call σε αναλυτές.

Ο κ. Τσαμάζ μίλησε για την ηγετική θέση του ΟΤΕ στην Ελλάδα, ενώ τόνισε ότι είναι ένας από τους μεγαλύτερους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους πανευρωπαϊκά.

Παράλληλα, ο κ. Τσαμάζ δεν απέφυγε να μιλήσει για τον ανταγωνισμό που έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια.

Όπως είπε, «ο ΟΤΕ δίνει πάντα σημασία στο customer experience. Υπάρχει μια συγκεκριμένη στρατηγική όλα αυτά τα χρόνια, κάτι που φαίνεται ότι εκ του αποτελέσματος του βγαίνει. Αντιθέτως τα τελευταία 14 σχεδόν χρόνια, βλέπουμε ότι ο ανταγωνισμός προσπαθεί να ακολουθήσει μια επιθετική στρατηγική και όσον αφορά τις τιμές.

Ωστόσο αργότερα, αντιλαμβάνονται ότι δεν τους βγαίνει και αναγκάζονται να επαναπροσδιορίζουν τη στρατηγική τους. Θεωρώ ότι έχουν πάρει το μάθημά τους και έχουν γίνει εξυπνότεροι», επεσήμανε ο κ. Τσαμάζ.

«Γνωρίζουμε πολύ καλά είναι ότι ακόμα κι αν έχουμε τις χαμηλότερες τιμές, είναι πιο σημαντική η συνολική εμπειρία του πελάτη. Έτσι, στην περίπτωσή μας, εστιάζουμε περισσότερο στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, αντί να προχωρήσουμε σε παράλογες προωθητικές κινήσεις.»

Η διοίκηση του ΟΤΕ μίλησε και για το ενδεχόμενο πώλησης της Telekom Romania, με τον κ. Μπάμπη Μαζαράκη να τονίζει ότι δεν υπάρχει ακόμα κάτι νεότερο ενώ είπε ότι θα ανακοινωθεί οποιαδήποτε νεότερη εξέλιξη.

Αναφορικά με την Ρουμανία, ο κ. Τσαμάζ είπε ότι ήταν πάντα μια αγορά που είχε μεγάλο ενδιαφέρον, ωστόσο τα τελευταία χρόνια έχει γίνει πολύ δύσκολη.

Στη Ρουμανία, τα έσοδα μειώθηκαν κατά 4,1% και διαμορφώθηκαν στα €66,2 εκατ. αντανακλώντας την επίδραση από τη μείωση στα τέλη τερματισμού κινητής τηλεφωνίας, καθώς και προωθητικές ενέργειες προηγούμενων περιόδων με στόχο τη συγκράτηση της πελατειακής βάσης.

Επιπλέον, ο Μιχάλης Τσαμάζ, στην αρχή της τοποθέτησής του είπε ότι κοιτάζοντας πίσω βλέπει ότι επί ημερών του ο ΟΤΕ πέρασε από τρεις φάσεις στον μετασχηματισμό του. Ο πρώτος είχε να κάνει με την αλλαγή στο mindset των εργαζομένων της εταιρείας, στην ανάπτυξη τεχνολογιών.

Η δεύτερη φάση ήταν στην έμφαση στο customer experience, στον ψηφιακό μετασχηματισμό και σε ένα growth model. Η τρίτη φάση στην οποία τώρα έχει περάσει ο ΟΤΕ έχει να κάνει με την συνεχής ανάπτυξη σε δίκτυα 5G, σε οπτικές ίνες και έχει εξελιχθεί σε τεχνολογικό integrator.

Για το έτος 2024, ο ΟΤΕ αναμένει περαιτέρω αύξηση των λειτουργικών κερδών, αν και με βραδύτερο ρυθμό από τα έσοδα, με βάση την τρέχουσα δυναμική της αγοράς.

Θωρακίζει τη θέση του και διασφαλίζει το μερίδιο αγοράς του, ενώ αξιοποιεί το σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα όσον αφορά την επέκταση του FTTH, την κάλυψη του 5G και την απόδοση του δικτύου, με στόχο τις συνεχείς προσθήκες και αναβαθμίσεις συνδρομητών.

Διαβάστε επίσης:

ΟΤΕ: Σημαντική αύξηση κατά 9,2% στα έσοδα του Ομίλου – Το αποχαιρετιστήριο μήνυμα Τσαμάζ

JP Morgan κατά Καρώνη: «Είναι ανόητος και κερδοσκόπος» – Σφοδρή σύγκρουση στο Λονδίνο

Anglo American: Αποχωρεί από την εξόρυξη διαμαντιών και πλατίνας για να αποκρούσει την BHP Group